اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111 - تلفن : 32240913 - 031
مثل فصل ها زیبا باشید

پلاسماجت چیست و چه کاربردی دارد؟

پلاسما جت یکی از تکنیک های جدید جوانسازی پوست (به ویژه در اطراف چشم) است که با بکارگیری آن بسیاری از عوارض و مشکلات ناشی از پیری پوست رفع می‌گردد. در پلاسما جت یا پلاسما تراپی نقاط ریز کنار هم توسط این ابزار سوزانده میشود؛ در نتیجه این کار فقط سطحی ترین لایه پوست آسیب میبند و به همین علت اسکار برجا نمی‌گذارد.

ولی درعین حال بدلیل تبخیر قسمتهایی از لایه های عمقی، پوست جمع تر میگردد در نتیجه بعد از یک هفته که پوست ترمیم شد، عمق خطوط و چین و چروک ها کمتر میشود و منافذ باز پوست، کوچکتر شده و پوست محل درمان لیفت می‌گردد.

پلاسما جت در اصفهان برای جوانسازی پوست، لیفت پلک یا بلفاروپلاستی غیر جراحی و بهبود منافذ باز پوست، توسط دکتر لادن ناظمی قابل انجام است. شما می‌توانید جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های 32240913 و 09336900224 تماس حاصل فرمایید.

کاربرد پلاسما جت یا پلکسر

برخی از مهمترین کاربردهای پلاسما جت عبارتند از:

پلاسما جت بینی های گوشتی

پلاسما جت بینی یکی از روشهایی است که شما می‌توانند با استفاده از آن فرم دلخواهی را به بینی خود بدهید. در پلاسما جت بینی امکان کوچک نمودن و فرم دادن به بینی های گوشتی فراهم است و بدون انجام رینوپلاستی، به تناسب بیشتر بینی خود با اجزای صورت دست پیدا خواهید کرد.

لیفت پلک یا بلفاروپلاستی غیر جراحی

این روزها از روشهای غیر جراحی یا جراحی نرم استفاده می شود که یک نوآوری عالی و فصل جدیدی در زمینه درمانهای زیبایی است. این روش بدون برش، بدون حذف پوست اضافی و چربی انجام می شود. قبلا اگر کسی نیاز به ترمیم افتادگی پلک داشت، باید جراحی بلفاروپلاستی انجام می‌داد؛ و عوارض مربوط به جراحی و داروهای بی حسی و بیهوشی را می پذیرفت اما با استفاده از دستگاه پلکسر یا پلاسما جت که روش غیر جراحی است، دیگر نیازی به تحمل عوارض جراحی نیست.

پلاسماجت چیست

پلاسما جت غبغب

غبغب که همان افتادگی حدفاصل چانه تا ابتدای گردن است؛ به دلیل چاقی، بالا رفتن سن و یا وراثت ایجاد می شود و به این راحتی ها هم نمی شود از شر آن خلاص شد! در گذشته تنها راه رهایی از غبغب، عمل جراحی بود و معمولا افراد به دلیل ترس از جراحی و عوارض شدید پس از آن، از برداشتن غبغب منصرف می شدند. ولی متد درمانی پلاسماجت برای رفع غبغب یکی از موثرترین و در عین حال کم خطرترین روشها می باشد. البته شیوه درمان غبغب بسته به نظر پزشک شما دارد و روشهای مختلفی برای رفع غبغب وجود دارد که همگی بدون نیاز به جراحی هستند، یکی از این روشها هایفوتراپی می‌باشد.

لیفت و جوانسازی پوست

لیفت و جوانسازی کلی پوست هم با پلاسما جت قابل انجام است. پلاسما جت یک فناوری پیشرفته در زمینه جوانسازی و تحریک ترشح کلاژن به حساب می‌آید. این تکنیک پوست را قادر به تولید و ترشح مقدار قابل توجهی کلاژن می‌سازد، بخصوص در قسمت‌هایی از صورت که پزشکان از ارائه یک درمان غیر جراحی موثر عاجز مانده باشند. این عملکرد از طریق تحریک الکتریکی حاصل می‌گردد به طوری که در پوست حرارت و گرما ایجاد می‌کند و در نتیجه تاثیرات مطلوب در رفع پیری و درمان چین و چروک همچنین افتادگی پوست حاصل می‌گردد.

از دیگر کاربردهای پلکسر یا پراسما تراپی می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

مزایای پلاسما جت

تعداد جلسات پلاسما جت یا پلاسما تراپی

معمولا برحسب نوع نیاز پوست و جنس هر پوست جلسات پلاسما جت بین سه تا چهار جلسه و با فواصل یک تا دو ماه انجام می‌شود.

با گسترش تزریق پرکننده‌ها، افراد سودجو انگیزه پیدا کردند تا بدون دانش، تجربه و مهارت کافی، اقدام به تزریق ژل نمایند. تزریق فیلر در اصفهان نیز خدمتی است که فقط و فقط باید توسط پزشک انجام شود و این اقدام، در اماکنی مانند آرایشگاه‌ها و مراکز غیر مجاز سطح شهر، بر خلاف قاعده است و تخلف محسوب می‌گردد. به همین جهت توصیه می‌شود؛ برای این عمل به پزشکان پوست مراجعه کرده تا از عوارض غیر قابل پیش بینی تزریق ژل یا فیلر جلوگیری نمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111
تلفن مطب : 32240913 - 031
موبایل مطب : 09336900224

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :مهرناز کرمانی [ 1402-07-06 ]
سلام وقت بخیرمن سال پیش عمل جراحی بینی انجام داده و الان از عملم راضی نیستم میتونم از روش پلاسمای بینی استفاده کنم ممنون میشم راهنماییم کنید. و خیلی ممنون از مطالب مفیدی که تو سایتتون قرار میدهید.

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
کاربرد تزریق چربی به چانه در موارد مختلفکاربرد تزریق چربی به چانه در موارد مختلف

پروتز چانه با چربی یا منتوپلاستی، نوعی عمل کم تهاجمی است که در آن شکل چانه را تغییر داده یا اندازه‌ی آن را بزرگتر می کنند تا ظاهر صورت متعادل گردد. پروتز چانه با چربی برای افزایش حجم چانه انجام می‌گیرد، در حالیکه تغییر شکل دادن استخوان برای کاهش اندازه‌‌ی چانه صورت می‌گیرد. این عمل معمولا به همرا ... ادامه مطلب

همه چیز درباره تزریق ژل الانسههمه چیز درباره تزریق ژل الانسه

الانسه محصولی از نسل جدید فیلرها می باشد که در قدرت ماندگاری بی رقیب است. این فیلر، پوستی طبیعی و فوق العاده زیبا را به شما هدیه خواهد داد و جوانی را به شما باز می گرداند. ژل استثنایی الانسه، نیاز همه افراد به داشتن یک پوست شاداب و چهره جذاب را برآورده ساخته است ... ادامه مطلب

بهترین مارک ژل لب با ماندگاری بالابهترین مارک ژل لب با ماندگاری بالا

یکی از محبوب ‌ترین و پرطرفدارترین تکنیک‌ های زیبایی مورد استفاده در میان افراد، تزریق ژل لب است. ... ادامه مطلب