اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111 - تلفن : 32240913 - 031
مثل فصل ها زیبا باشید

تزریق ژل زیر چشم به چه منظور انجام می شود؟

امروزه با توجه به مرغوبیت و کم عارضه بودن اغلب ژل یا فیلرها، تزریق ژل به یکی از اقدامات رایج پوست و زیبایی بدل شده است. البته تنها کیفیت این محصولات و عوارض کم تزریق ژل نیست که موجب رواج این روش گردیده؛ بلکه مزایایی از قبیل غیر جراحی بودن، نتایج آنی، سادگی و کوتاه بودن دوران نقاهت و ... نیز از شاخصه های تزریق ژل می‌باشند که موجب محبوبیت و رواج هرچه بیشتر آن شده اند.تزریق ژل در بسیاری از نقاط صورت و بدن انجام می‌شوند.

با این وجود تزریق ژل زیر چشم یکی از پرطرفدارترین نقاط است که با این روش جوانسازی می‌شود و پوست آن بهبود می‌یابد. در این بحث به تزریق ژل زیر چشم به منظور درمان گودی، تیرگی و چین و چروک این ناحیه بیشتر پرداخته می‌شود. اگر مایل به کسب اطلاعاتی در این زمینه هستید؛ با ما همراه باشید.

تزریق ژل زیر چشم به منظور درمان گودی، تیرگی و چین و چروک این ناحیه، توسط دکتر لادن ناظمی در اصفهان با تکنیک خاص و موثر ایشان انجام می‌شود. در صورت تمایل به دریافت نوبت یا کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه، می‌توانید با شماره تلفن 32240913 تماس حاصل فرمایید.

کاربرد تزریق ژل زیر چشم

تزریق ژل زیر چشم با اهداف زیر انجام می‌شود :

  1. درمان گودی زیر چشم
  2. درمان تیرگی زیر چشم
  3. رفع چین و چروک زیر چشم
تزریق ژل زیر چشم | درمان گودی تیرگی و چین و چروک زیر چشم با تزریق ژل در اصفهان

1. درمان گودی زیر چشم با تزریق ژل

گودی زیر چشم یکی از مشکلات رایج به ویژه در خانم ها است که همواره آنها را برای رفع و درمان این عارضه تحریک می‌نماید . گودی زیر چشم با روشهایی مانند مزوتراپی، لیزر و ... ممکن است به طور موقت (آنهم در موارد بسیار نادری) رفع شود؛ ولی با گذشت زمان و در مدت محدودی برخواهد گشت و مجدداً موجب آزار فرد از ظاهر چشمهای خود خواهد شد. تنها راه موثر درمان گودی زیر چشم تزریق فیلر یا پرکننده ها است که با افزودن به حجم ناحیه زیر چشم، به خوبی گودی در این قسمت را درمان می‌کند و بر زیبایی چشم ها به عنوان تاثیرگذارترین عضو صورت، می‌افزاید.

ممکن است بدانید که فیلرها به دو گروه استخراج شده از بدن خود فرد (سلولهای چربی) و فیلرهای آماده در پک های یک سی سی (همان ژل های موجود در بازار) تقسیم می‌شوند. برای درمان گودی زیر چشم با تزریق پرکننده ها (تزریق چربی یا ژل)، پزشک با توجه به شرایط بیمار و صلاحدید خود، اقدام به استفاده یکی از این روشها می‌نماید و در زمانی کوتاه گودی زیر چشم را درمان می‌کند.

2. درمان تیرگی زیر چشم

تیرگی زیر چشم نیز از مشکلاتی در این قسمت می‌باشد که اغلب همراه با گودی زیر چشم دیده می‌شود. تیرگی زیر چشم ممکن است دلایل مختلفی داشته باشد که سبک زندگی، برخی بیماریها، خواب ناکافی، کم خونی، افزایش سن و ... از علل آن می‌باشند. در مواردی که تیرگی زیر چشم اغلب به طور ژنتیکی ایجاد شده است و با روشهای دیگر نتوان این تیرگی را از بین برد؛ تزریق چربی یا ژل به عنوان پرکننده ها، تنها راه باقی مانده محسوب می‌شوند که در کمترین زمان و به سرعت این تیرگی را درمان می‌کنند. البته لازم به ذکر است اگر تیرگی زیر چشم به دلیل کاهش حجم این ناحیه ایجاد شده باشد با تزریق فیلر درمان می‌شود.

3. رفع چین و چروک زیر چشم

نازکی پوست زیر چشم باعث شده تا این ناحیه بسیار در برابر آسیب‌های ناشی از نور آفتاب و تاثیرات سن، حساس باشد. بالا رفتن سن باعث می‌شود که پوست انعطاف‌پذیری و قابلیت ارتجاعی خود را از دست بدهد، در نتیجه چین و چروک‌های زیر چشم هم نمود بیشتری پیدا خواهند کرد. یکی از بهترین راه‌ها برای رفع چروک زیر چشم، تزریق ژل می‌باشد. فیلرهای پوستی حجم از دست رفته پوست را بازگردانده و پس از تزریق، نتایج آن‌ها فوراً قابل مشاهده می‌باشد. درست است که تزریق ژل باعث رفع چین و چروک‌های پوست زیر چشم می‌شود؛ اما نمی‌تواند از به وجود آمدن چین و چروک‌ها در آینده جلوگیری کند.

یکی از روشهای مقرون به صرفه، موثر و کم عارضه برای بهبود پوست و مو، مزوتراپی می‌باشد. شما می‌توانید تزریق مزوتراپی در اصفهان را با مراجعه به مراکز مجاز و معتبر پوست و مو این شهر تجربه نمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111
تلفن مطب : 32240913 - 031
موبایل مطب : 09336900224

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :وکیلی [ 1402-06-12 ]
من برای رفع گودی زیر چشم انجام دادم و از نتیجه کار بسیار راضی بودم

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
عملکرد لیزر موهای زائد چگونه است؟عملکرد لیزر موهای زائد چگونه است؟

پرطرفدارترین روش برای رفع موهای زائد بدن لیزر است که اخیرا براى لیزر موهای زائد تعداد متقاضیان افزايش یافته اند. یکی از مفید ترین کاربردهای لیزر استفاده از آن برای از بین بردن موهای زائد است ... ادامه مطلب

تورم بیش از حد لب پس از تزریق ژلتورم بیش از حد لب پس از تزریق ژل

ورم لب پس از تزریق ژل، یکی از عوارض رایج این عمل میباشد که در برخی از افراد بیش از حد قابل انتظار است و مدت زمان طولانی تری هم این ورم باقی میماند ... ادامه مطلب