اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111 - تلفن : 32240913 - 031
مثل فصل ها زیبا باشید

آشنایی با عوارض تزریق ژل گونه

یکی از بهترین روشهای جوانسازی و زیبایی پوست صورت، علاوه بر تزریق بوتاکس به عنوان برطرف کننده خطوط و چین و چروک های فعال صورت، تزریق ژل یا فیلر برای افزایش حجم و فرم دهی به اجزای چهره می‌باشد. البته از تزریق ژل برای رفع خطوطی که عمیق شده اند و حتی بدون حرکت عضلات نیز دیده ‌می‌شوند؛ می‌توان استفاده کرد و بهترین نتایج را مشاهده نمود. در بین اجزای صورت، گونه ها و لبها از قسمت هایی هستند که فرم مناسب و حجم ایده آل آنها تاثیر بسزایی در زیبایی و جوانی چهره دارد.

در اثر افزایش سن گونه ها افتاده و کم حجم می‌شوند و نیاز به بازسازی پیدا می‌کنند. تزریق ژل گونه از روشهایی است که برای گونه گذاری انجام می‌شود و مانند هر روش دیگری ممکن است عوارضی در پی داشته باشد که در ادامه مطلب به این عوارض اشاره خواهد شد.

در کلینیک دکتر لادن ناظمی، تزریق ژل گونه یا گونه گذاری در اصفهان با استفاده از بهترین برندهای فیلر موجود و با تکیه بر دانش و کسب سالها تجربه در این زمینه انجام می‌پذیرد؛ و به همین جهت نتایج درخشانی نیز حاصل می‌گردد. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت نوبت با شماره‌های 32240913 و 09336900224 تماس حاصل فرمایید.

عوارض تزریق ژل گونه

امروزه تزریق ژل برای جوان سازی و زیباسازی و برجسته کردن قسمت های مختلفی از صورت مورد استفاده قرار می گیرد. مسلماً یکی از مهمترین سوالاتی که برای افراد متقاضی گونه گذاری به وجود می ﺁید؛ عوارض تزریق ژل گونه است. تزرق ژل گونه نیز مانند هر روش دیگری ممکن است با عوارضی همراه باشد که احتمالاً این عوارض در شرایط معمول گذرا و موقتی هستند ولی گاهی عوارض تزریق ژل گونه غیر معمول و پیش بینی نشده خواهد بود که حتی گاهی ممکن است نیاز به اقدامات درمانی پیشرفته نیز داشته باشد.

در کل عوارض تزریق ژل گونه را به دو دسته زیر می‌توان تقسیم بندی نمود :

  1. عوارض قابل پیش بینی و معمولی
  2. عوارض غیر معمول و نادر

1. عوارض قابل پیش بینی و معمولی
تزریق ژل گونه اغلب با عوارضی همراه است که در بیشتر افراد با درصد ناچیزی متفاوت دیده می‌شود. این عوارض شامل موارد زیر می‌گردد :

همانطور که عنوان شد؛ پس از تزریق ژل گونه عوارض ذکر شده، با شدت و ضعف متفاوت در افراد مختلف ایجاد می‌شود. نکته قابل اهمیت گذرا بودن این عوارض است پس جای نگرانی نیست.

عوارض تزریق ژل گونه

2. عوارض غیر معمول و نادر
در تزریق ژل گونه اگر دقت لازم برای انتخاب پزشک و آگاهی از تجربه و مهارت ایشان به عمل نیاید، همچنین بررسی دقیق فیلری که قرار است به گونه ها تزریق شود از نظر کیفیت، برند و تاریخ انقضای آن به درستی انجام نشود؛ ممکن است شما را با عوارض نادر و بعضاً غیر قابل جبران مواجه سازد. این عوارض عبارتند از:

توصیه می‌شود برای پیشگیری از عوارض نادر تزریق ژل گونه و دستیابی به نتایج مورد رضایت، حتما به مراکز مجاز و پزشکان مجرب مراجعه نمایید.

همشهریان گرامی! اگر نگران انتقال بیماریهای واگیردار در پروسه حذف موهای زائد خود هستید؛ با انتخاب مراکز مجهز به دستگاه‌هایی که امکان استفاده از سری شخصی دارند، با آرامش خاطر و بدون وقفه از مزیت های لیزر موهای زائد در اصفهان بهره مند شوید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111
تلفن مطب : 32240913 - 031
موبایل مطب : 09336900224

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :سمیه زاغیان [ 1402-06-22 ]
سلام یا برای تزریق ژل سن اهمیت دارد ؟

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
پماد زینک اکساید در چه مواردی استفاده می شود و چه عوارضی دارد؟پماد زینک اکساید در چه مواردی استفاده می شود و چه عوارضی دارد؟

زینک اکساید یا زینک اکسید ماده سفید رنگی است که با اکسید کردن عنصر زینک یا روی تولید می شود. ... ادامه مطلب

کانتورینگ سیگما چگونه انجام میشود؟کانتورینگ سیگما چگونه انجام میشود؟

هایفو سیگما لیفت از خطوط کانونی و میکرو اولتراسوند برای جوانسازی غیرتهاجمی صورت استفاده می کند.با این تکنولوژی، لیفتینگ به صورت طبیعی با تحریک لایه ها ... ادامه مطلب

از چه روشهای می توان برای حفظ شادابی پوست استفاده کرد؟از چه روشهای می توان برای حفظ شادابی پوست استفاده کرد؟

حفظ شادابی و جوانی پوست نیاز به شناسایی کامل نوع پوست و عوامل تأثیرگذار بر آن است. پوست بدن بسته به منطقه آناتومیک و سن و شرایط بدنی و آب‌وهوا تغییر می‌کند. هر نقطه از بدن با نقطه دیگر از نظر رنگ، ضخامت، مقدار چربی، مقدار مو، خشکی، صافی، جریان خون و لطافت متفاوت است ... ادامه مطلب