اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111 - تلفن : 32240913 - 031
مثل فصل ها زیبا باشید

بهترین و مؤثرترین روشهای جوانسازی و لیفت گردن

پوست گردن نیز ممکن است در اثر آفتاب سوختگی، عوامل محیطی و عادات ناسالم دچار علائم پیری شود. پیر شدن پوست گردن در بسیاری از افراد با ایجاد چین و چروک و افتادگی پوست بروز پیدا می‌کند؛ ولی از بین بردن این مشکلات معمولاً با عمل جراحی انجام شده که خطرات متعددی خواهد داشت. به همین دلیل بسیاری از افراد به سمت روش جدیدی برای از بین بردن بدون جراحی این علائم کشیده شده‌اند. گزینه‌های جایگزین مختلفی برای لیفت گردن وجود دارند که بدون عمل جراحی انجام شده و نیازی به برش پوست و بیهوشی عمومی ندارند که در ادامه معرفی میگردند.

کلینیک پوست مو و لیزر دکتر لادن ناظمی یکی از مراکز معتبر و مجهز است که با ارائه انواع خدمات جوانسازی پوست مانند رفع افتادگی و لیفت پوست گردن و صورت، پوستی جوان، شاداب و با طراوت را به شما مراجعین محترم هدیه می‌نماید. جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره‌های 32240913 و 09336900224 تماس حاصل فرمایید.

علائم پیر شدن پوست گردن

1. ایجاد نوارهای عمودی

این نوارهای عمیق عمودی در طول زمان زیادی رو گردن به وجود می‌آیند. همچنین عوامل ژنتیکی و تابش مستقیم خورشید هم در به وجود آمدن آن مؤثر است.

2. ایجاد خطوط عرضی

خطوط عرضی روی گردن در اصل از ابتدای جوانی همراه ما بوده‌اند و فقط با افزایش سن، بیشتر خودشان را نشان می‌دهند. این خطوط که اغلب مثل یک گردنبند هستند به دلیل کاهش کلاژن سازی پوست، از بین رفتن رطوبت و خاصیت کشسانی پوست پدید می‌آیند.

3. شل شدن و افتادگی پوست

اولین نشانه‌های پیری پوست که روی صورت و حتی دست به خوبی قابل مشاهده است شل شدن و افتادگی پوست می‌باشد. پوست ما روی ساختاری از استخوان، ماهیچه و چربی قرار گرفته است. با افزایش سن کم‌کم بافت‌های چربی و ماهیچه‌ای تحلیل می‌روند و پوست دچار افتادگی می‌شود.

4. به وجود آمدن ضایعات روی گردن

برخی افراد ممکن است به دلایل ژنتیکی با افتادگی پوست گردن مواجه نشوند؛ اما در اثر تابش نور خورشید لکه‌های تیره رنگی روی گردن و دکلته به وجود بیایند.

 جوانسازی و لیفت گردن

مزایای جوانسازی و لیفت گردن

این روش‌ها می‌توانند بافت و رنگ پوست را بهبود بخشیده و چین و چروک ها را از بین برده و گردن شما را جوان‌تر کنند. ازجمله دیگر مزایای روش‌های بدون جراحی در برابر عمل جراحی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

روشهای جوانسازی گردن بدون جراحی

تکنولوژی لیزر برای لیفت گردن نیز کارساز است. با تاباندن پرتوهای لیزر به پوست گردن، آن را به کلاژن سازی تحریک می کند و بعد از ساخت کلاژن پوست شروع به بازسازی و جوانسازی خود خواهد نمود. در واقع پرتوهای لیزر با گرم نمودن لایه های زیرین پوست باعث جوان شدن پوست و کشیدگی آن می شوند. برای انجام لیزر ابتدا پوست را با ژل های خنک کننده پوشش می دهند و سپس از دستگاه لیزر را برای انجام لیفت گردن استفاده می کنند. از مزایای این روش نداشتن دوران نقاهت است. بلافاصله بعد از انجام لیزر فرد می تواند به زندگی عادی خود بازگردد.

هایفو با ایجاد امواج فراصوت یا اولتراسوند در عمق های انتخاب شده به زیر پوست، تولید مجدد کلاژن را تحریک می کند. پوست از طریق انقباض کلاژن کشیده شده و با تولید کلاژن جدید ظاهر صورت، گردن و قفسه سینه را بهبود می بخشد. در نتیجه ی درمان، چین و چروک ها و خطوط صورت کاهش یافته و افتادگی های پوست کشیده شده و استحکام می یابند و در نهایت پوست جوانسازی شده و می تواند ظاهری جوان تر داشته باشد. همه ی این تأثیرات از طریق روشی غیر تهاجمی و بدون نیاز به ایجاد برش در پوست و تنها با اعمال انرژی به لایه های زیرین پوست به دست می آید. پزشک بعد از تمیز کردن پوست و قبل شروع هایفو مقداری کرم بی حس کنند موضعی و مقداری ژل سونوگرافی بر روی محل می زند. بعد از انجام همه این کارها، دستگاه هایفوتراپی را در مقابل پوست قرار می دهد و آن را تنظیم می کند. به مدت ۳۰ الی ۹۰ دقیقه امواج فراصوتی را به صورت پالس های کوتاه به محل مورد نظر می فرستند.

با گذشت زمان و افزایش سن میزان هیالورنیک اسید پوست کاهش می یابد و به این ترتیب تشکیل چین و چروک های پوستی تسهیل می گردد که این مسئله در مورد گردن نیز صادق است. برای متوقف کردن پروسه ی چروک شدن پوست گردن می توان تزریق مقادیر جزئی از این ماده را در نواحی مورد نظر انجام داد و به پوست گردن ظاهری جوان تر بخشید. برای تزریق فیلر جهت جوانسازی و رفع چروک گردن، ژل هیالورونیک اسید کاربرد فراوانی دارد. هیالورونیک اسید ماده ای است که به صورت طبیعی هم در پوست ما وجود دارد و در حالت طبیعی توسط فیبروبلاست ها تولید می شود. این ماده نواحی بین سلولی را پر نموده و محیطی مناسب برای سلول های پوستی فراهم می کند و بسیاری فواید دیگر نیز برای پوست دارد.

ابتدا با ژل بیحسی، ناحیه مورد نظر را بیحس می‌کند تا میزان درد و ناراحتی حین تزریق فیلر کاهش یابد و به محض بیحس شدن ناحیه، تزریق فیلر را آغاز می‌کند. فیلر از طریق سوز‌ن‌های نازک زیر لایه خارجی پوست شما تزریق می‌شود. تزریق و ماساژ ناحیه مورد نظر تا رسیدن به نتیجه مطلوب و مد نظر شما تکرار می‌شود.

اندولیفت لیزر درمانی کم تهاجمی است که به منظور لیفتینگ پوست یا بالابردن اجزای صورت انجام می شود و در آن نیازی به برش، بیهوشی، بخیه و بستری شدن نیست. در دستگاه اندولیفت از لیزری با طول موج 1470 نانومتر استفاده می گردد که این پرتوی لیزری، نور مادون قرمز یا فرو سرخ محسوب می شود. در اندولیفت، لیزر با استفاده از فیبرهایی به ضخامت یک تار به زیر پوست فرستاده و به بافت های عمقی تابیده می شود. طول موج این لیزر بیشترین اثر را روی آب و چربی های موجود در بافت پوست دارد و سبب سفت شدن پوست می شود. لیزر با ایجاد شرایط خاصی در لایه ی میانی پوست، باعث القای تولید و بازآرایی کلاژن های پوست می شود. در این روش درمانی فیبرهای میکرونوری ریز که تقریباً به اندازه یک تار مو هستند وارد هیپودرم پوست می شوند. این فیبرها با ایجاد میکروکانال هایی به عنوان یک مسیر نوری در پوست عمل میکنند و به دستگاه این امکان را میدهند که انرژی لیزر را به شکل مؤثرتری برای از بین بردن مایعات و چربی های زیر پوست هدایت کند. حین درمان انرژی لیزر با گرم کردن بافت بدن یا صورت باعث تحریک تولید کلاژن جدید و بهبود عملکرد های متابولیکی سلول های بدن می شود. نتایج این درمان طولانی مدت هستند.

کاندید مناسب جوانسازی و لیفت گردن

  1. افرادی که در اثر کهولت سن دیگر خطوط افقی و عمودی بر روی گردن هستند.
  2. کسانی که بر اثر کار زیاد با خطوط عمیق روی گردن روبرو شده اند که ناشی از فشار زیاد یا بار سنگین است.
  3. کسانی که به صورت ارثی از شلی پوست رنج می برند.
  4. کسانی که با پیری زودرس دست و پنجه نرم می کنند.
  5. افرادی که در اثر استفاده از مواد بهداشتی اشتباهی درگیر خطوط چروک بر روی گردن هستند.
  6. افرادی که مدت زمان طولانی در معرض نور خورشید قرار گرفته اند.
  7. افراد بالای ۳۰ سال با شلی پوست متوسط
  8. چروک های گردن ناشی از استرس

نتایج لیفت گردن بدون جراحی

به دلیل تولید کلاژن احتمالاً تا 6 ماه پس از درمان نیز شاهد بهبود ظاهر خود خواهید بود. با مراقبت صحیح از پوست ازجمله محافظت در برابر اشعه‌ی UV و ایجاد عادات سالم می‌توانید ماندگاری درمان را افزایش دهید.

عوارض لیفت گردن بدون جراحی

روش‌های لیفت گردن بدون جراحی با استفاده از بی حسی موضعی انجام می‌شوند که آسیب آن برای بدن بسیار کمتر است. در نتیجه افراد عوارض بسیار کمتری مثل تورم و کبودی را تجربه خواهند کرد. به همین دلیل اکثر افراد می‌توانند در عرض یک هفته پس از درمان به فعالیت‌های قبلی خود نیز ادامه دهند.

اینستاگرام دکتر لادن ناظمی

هزینه لیفت گردن بدون جراحی

این درمان بسته به نوع پوست شما، بافت آن و اهداف شما از درمان متفاوت خواهد بود. هر روش انجام شده به نیازهای شما بستگی داشته و هزینه آن نیز متفاوت خواهد بود. محل کلینیک و مقدار دستمزد پزشک نیز از سایر عوامل تأثیر گذار بر این هزینه هستند.

دکتر لادن ناظمی یکی از پزشکان مجربی هستند که با کسب مهارت در نتیجه سالها فعالیت در زمینه های مختلف پوست، می‌توانند ارائه دهنده بهترین روشهای درمانی برای لکه های قهوه ای جای جوش در اصفهان به شما مراجعین محترم باشند. اگر مایل به کسب آگاهی بیشتر در زمینه درمان جای جوش توسط ایشان می‌باشید، با شماره‌های 32240913 و 09336900224 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111
تلفن مطب : 32240913 - 031
موبایل مطب : 09336900224

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :امینی خواه [ 1402-08-28 ]
برای خانمی به سن وسال 60 سال آیا جوانسازی گردن با هایفو مناسب هست ؟ چه روشی رو شما پیشنهاد میدید

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
نحوه عملکرد و انواع لیزر الکساندرایتنحوه عملکرد و انواع لیزر الکساندرایت

به محدوده طول موج 710 تا 800 نانومتر لیزر الکساندرایت گفته می‌ شود و از آنجایی که این دستگاه‌ های الکساندرایت، طول موجی حدود 755 نانومتر را ساطع می ‌کنند، به آنها دستگاه‌ های لیزر الکساندرایت گفته می‌ شود ... ادامه مطلب

روشهای جدید لیزری در درمان ملاسما (لک های پوست صورت)روشهای جدید لیزری در درمان ملاسما (لک های پوست صورت)

ملاسما یا همان لکه‌هایی با طیف رنگی خاکستری - قهوه‌ای بر روی صورت يکي از مشکلات رایج پوستی است که غالباً گونه‌ها، پل بيني، پيشاني، چانه و بالای لب بالایی را درگیر می‌کند. با این وجود لک‌های پوستی که رنگ تیره‌تری دارند؛ معمولاً روی گونه‌ها ظاهر می‌شوند ... ادامه مطلب

پماد زینک اکساید در چه مواردی استفاده می شود و چه عوارضی دارد؟پماد زینک اکساید در چه مواردی استفاده می شود و چه عوارضی دارد؟

زینک اکساید یا زینک اکسید ماده سفید رنگی است که با اکسید کردن عنصر زینک یا روی تولید می شود. ... ادامه مطلب