اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111 - تلفن : 32240913 - 031
مثل فصل ها زیبا باشید

تزریق ژل برای چه کسانی مناسب است و برای چه کسانی نامناسب است؟

زمانی که از پوست، درست مراقبت نشود، فرد در معرض آفتاب باشد یا سن او بالا برود ساختار زیر پوست ضعیف شده و باعث می‌شود که چین و چروک‌ها روی پوست پدیدار شوند. یکی از روش‌های از بین بردن چین و چروک، حجم دهی به قسمت‌های صورت و بازگرداندن جوانی و شادابی به پوست است که این روزها بسیار پرطرفدار گردیده است. ساختار این ژل‌ها می‌تواند به صورت پلیمرهای طبیعی و مصنوعی مختلف و یا کلاژن‌های استخراج شده از بدن انسان و حیوان باشد.

تزریق ژل باعث می‌شود که این چین‌وچروک‌ها به راحتی از بین بروند و از طرفی شما می‌توانید با تزریق ژل به راحتی همه چین و چروک‌ها را از بین ببرید و بافت زیر پوستی را ترمیم کنید. همه افراد با هر سنی می‌توانند از این روش درمانی استفاده کنند؛ اما باید دارای شرایطی باشند که در ادامه بدان می‌پردازیم.

در مطب دکتر لادن ناظمی، تزریق ژل در اصفهان با استفاده از بهترین برندهای ژل یا فیلر موجود و با تکیه بر دانش و کسب سالها تجربه در این زمینه انجام می‌پذیرد؛ و به همین جهت نتایج درخشانی نیز حاصل می‌گردد. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت نوبت با شماره‌های 32240913 و 09336900224 تماس حاصل فرمایید.

کاربردهای تزریق ژل

تزریق ژل برای جوانسازی پوست صورت و پشت دست از سوی سازمان FDA تأیید شده است. از این روش می‌توان برای موارد زیر استفاده کرد:

کاربردهای تزریق ژل

مزایای تزریق ژل

  1. کسب نتیجه ایده آل بلافاصله پس از پایان تزریق
  2. نیاز به جراحی نیست و غیر تهاجمی می‌باشد.
  3. عدم داشتن دوران نقاهت
  4. رضایت بالای افراد پس از تزریق
  5. به دست آمدن نتیجه کاملاً طبیعی
  6. عدم نیاز به بیهوشی و داروی آرام‌بخش
  7. مدت زمان تزریق حدود 20 دقیقه می‌باشد.
  8. قابلیت برگشت‌پذیری در صورت عدم رضایت فرد

مراحل تزریق ژل

در صورتی که تمام شرایط برای تزریق کردن ژل آماده باشد و تصمیم‌گیری از سوی فرد انجام گیرد، ناحیه‌ی مد نظر با کرم‌های بی‌حس‌کننده، بیحس می‌شود و تزریق با سوزنی بسیار نازک‌تر از سوزن‌های معمولی در محیطی استریل انجام می‌شود. ممکن است در زمان اتمام تزریق پزشک برای فرم گیری بهتر ژل کمی ناحیه‌ی تزریق را ماساژ دهد. مدت زمان لازم برای تزریق کردن ژل بسته به شرایط متقاضی بین 15 تا 45 دقیقه است. مهارت و دانش پزشک تزریق کننده و تشخیص وی در انتخاب محل دقیق برای تزریق است که زیباتر شدن تزریق ژل را تضمین می‌کند.

کاندیدای مناسب تزریق ژل

اینستاگرام دکتر لادن ناظمی

کاندیدای نامناسب تزریق ژل

ماندگاری تزريق ژل

به طور کلی ماندگاری ژل تزریق شده بین 6 تا 12 ماه است و بعد از این مدت، ژل جذب بدن خواهد شد و فرد متقاضی باید برای تزریق مجدد و ترمیم آن اقدام نماید.

عوارض احتمالی تزریق ژل

تزریق کردن ژل با کمی تورم و در برخی از موارد کبودی همراه است که در مدت‌زمان کوتاهی پس از تزریق رفع خواهند شد. تزریق ژل‌های بدون جذب ممکن است زیر پوست، گلوله‌هایی ایجاد کنند.

تزریق چربی در اصفهان توسط دکتر لادن ناظمی، در محیطی ایمن و مبتنی بر پرتوکل‌های بهداشتی، بسته به معیارهای شما و با استفاده از معتبرترین برندها انجام می‌پذیرد. لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های 32240913 و 09336900224 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111
تلفن مطب : 32240913 - 031
موبایل مطب : 09336900224

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
درمان اسکارفرو رفته با تزریق ژلدرمان اسکارفرو رفته با تزریق ژل

تزریق ژل یا فیلر از روشهای نسبتا جدید است که برای بسیاری از اهداف زیبایی و جوانسازی، همچنین درمان برخی عوارض پوستی مانند اسکارهای آتروفیک یا فرو رفته کاربرد دارد ... ادامه مطلب

اهمیت مراقبت پس از تزریق بوتاکساهمیت مراقبت پس از تزریق بوتاکس

بوتاکس یک روش اثبات شده و کارآمد در رفع بسیاری از مشکلات درمانی و زیبایی در علم پزشکی است که اغلب پزشکان در حوزه های مختلف پزشکی از آن استفاده می کنند ... ادامه مطلب

مقایسه تزریق ژل و تزریق چربیمقایسه تزریق ژل و تزریق چربی

تزریق ژل و تزریق چربی هر دو از روشهای ایده آل و بسیار خوب افزایش حجم، فرم دهی و جوانسازی پوست محسوب می‌شوند که بسته به نیاز شما و تشخیص پزشک، ممکن است انتخاب شده و انجام شوند ... ادامه مطلب