اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111 - تلفن : 32240913 - 031
مثل فصل ها زیبا باشید

مزایای تزریق ژل چیست؟

‌ با افزایش سن، پوست بیشتر مستعد چروک و افتادگی می‌شود. نور خورشید و حرکات طولانی عضلات (جویدن، خندیدن، اخم کردن) باعث تحلیل رفتن بافت پوست می‌شود. ژل‌های صورت، راه‌حل‌های موقت تا بلندمدتی هستند که به وسیله چند تزریق کوچک در مناطق خاصی از صورت انجام می‌شود. ژل صورت محصولاتی می‌باشند که حاوی کلاژن، اسید هیالورونیک، یا هیدروکسی‌آپاتیت کلسیم هستند که از طریق تزریق، پوست صورت و بدن را جوان‌سازی می‌کنند، چروک را کاهش می‌دهند یا از بین می‌برند، فرورفتگی‌های جای زخم را پر می‌کنند، لب‌ها را حجم می‌دهند و حجم از دسته رفته بافت نرم پوست را جبران می‌کنند..با افزایش استقبال عمومی از تزریق ژل‌ها به نقاط مختلف صورت، افراد بیشتر به دنبال کسب اطلاعات در مورد مزایای این روش زیبایی هستند که در ادامه به مهم‌ترین مزایای آنها اشاره می‌کنیم.

در مطب دکتر لادن ناظمی، تزریق ژل در اصفهان با استفاده از بهترین برندهای ژل یا فیلر موجود و با تکیه بر دانش و کسب سالها تجربه در این زمینه انجام می‌پذیرد؛ و به همین جهت نتایج درخشانی نیز حاصل می‌گردد. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت نوبت با شماره‌های 32240913 و 09336900224 تماس حاصل فرمایید.

انواع ژل مورد استفاده در تزریق ژل

برای رفع چین و چروک پوستی از ژل‌های مختلفی استفاده می‌شود و امروزه تزریق فیلر یا ژل با تنوع بالایی صورت می‌گیرد. برخی از انواع ژل موجود در بازار شامل موارد زیر است:

مراحل تزریق ژل

در روز درمان، ابتدا پزشک محل‌های تزریق را مشخص می‌کند. سپس با استفاده از بی‌حسی موضعی یا کرم‌های بی‌حس‌کننده، محل درمان بی‌حس می‌شود. در مرحله بعدی محل تزریق با استفاده از محلول‌هایی، ضدعفونی می‌شود. در مرحله آخر تزریق ژل با استفاده از سوزن‌های ظریف و در زاویه مناسب انجام می‌شود.

کاربرد ژل‌های تزریقی

  1. جوانسازی دست‌ها: یکی از بهترین و جالب‌ترین کاربردهایی که می‌توانیم برای تزریق ژل بیان نماییم جوانسازی پوست نقاطی مانند روی دست‌ها می‌باشد.
  2. از بین بردن چین و چروک‌ها: با تزریق ژل به راحتی می‌توان چین و چروک ایجاد شده بر روی پوست، خط خنده، خطوط اطراف لب و بینی، خط پیشانی و خط اخم را از بین برد.
  3. حجم دهی با استفاده از ژل: یکی دیگر از کاربردهای تزریق ژل استفاده برای افزایش حجم لب، برجسته کردن گونه و چانه می‌باشد.
  4. زیباسازی بینی: دیگر کاربرد پر طرفداری که تزریق ژل دارد، اصلاح فرم بینی بدون عمل جراحی می‌باشد.
  5. حجم دادن به صورت: می‌دانیم که بیشترین دلیل ایجاد چین و چروک و پیری پوست، کاهش حجم چربی است و معمولاً این کاهش حجم در اطراف گونه‌ها، پلک‌ها و لب‌ها ایجاد می‌شود. یکی از مؤثرترین و بهترین روش‌های بازگرداندن حجم به صورت، تزریق ژل است. علاوه بر آن میتوان با این روش گودی و سیاهی دور چشم، افتادگی پوست صورت و گردن و را نیز از بین برد.
مزایای تزریق ژل چیست؟

مزایای تزریق ژل

میزان ماندگاری ژل

میزان ماندگاری نتایج درمان به مهارت پزشک، محل درمان و نیز شرایط بیمار وابسته است. همچنین یکی از فاکتورهای مهم در میزان ماندگاری نتایج تزریق ژل، نوع مواد تشکیل دهنده‌ی آن است. اگر مواد مورد استفاده در ژل مانند اسید هیالورونیک طبیعی باشد توسط بدن جذب شده و میزان ماندگاری نتایج نیز کمتر خواهد بود؛ اما اگر مواد مصنوعی نیز به آن اضافه شود با توجه به غیر قابل تجزیه بودن این مواد، میزان ماندگاری نتایج نیز بیشتر خواهد بود. در حالت کلی و در بیشتر مواقع میزان ماندگاری نتایج ۶ ماه است که به ۲ سال نیز طول می‌کشد.

اینستاگرام دکتر لادن ناظمی

عوارض جانبی تزریق ژل

تمام روش‌های درمانی با بروز عوارض جانبی همراه هستند. تزریق ژل در کلینیک‌های معتبر تا حد زیادی عوارض تزریق ژل و بوتاکس را کاهش می‌دهد. با این حال در روزهای ابتدایی ممکن است شاهد موارد زیر باشید:

  1. ایجاد درد خفیف
  2. سوزش خفیف
  3. کبودی، قرمزی و التهاب
  4. بی‌حسی در ناحیه تزریق

موارد فوق تا حداکثر سه روز بعد از عمل از بین می‌روند؛ اما عوارض خطرناک‌تری مانند جابجایی ژل و عفونت در اثر تزریق ژل در کلینیک‌های غیرمجاز و عدم توجه به مراقبت‌های بعد از تزریق هم محتمل است.

تزریق چربی در اصفهان توسط دکتر لادن ناظمی، در محیطی ایمن و مبتنی بر پرتوکل‌های بهداشتی، بسته به معیارهای شما و با استفاده از معتبرترین برندها انجام می‌پذیرد. لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های 32240913 و 09336900224 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111
تلفن مطب : 32240913 - 031
موبایل مطب : 09336900224

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
تاثیر زاویه سازی فک و چانه با تزریق فیلرتاثیر زاویه سازی فک و چانه با تزریق فیلر

زاویه دهی به فک و صورت، روش سریعی است که به‌وسیله‌ی آن، بدون استفاده از عمل جراحی، فرم خط فک و صورت تغییر داده می‌شود. ... ادامه مطلب

چگونه ماندگاری تزریق چربی را افزایش دهیم؟چگونه ماندگاری تزریق چربی را افزایش دهیم؟

تزریق چربی راه خوبی برای جبران حجم از دست رفته بدن در طی پیری و جوانسازی بدن است.ماندگاری تزریق چربی بسیار اهمیت دارد؛ زیرا اگر این ماندگاری کم باشد، شما باید پس از مدتی کوتاه دوباره تزریق را انجام دهید. ... ادامه مطلب

سوالات رایج درباره تزریق ژل (فیلر)سوالات رایج درباره تزریق ژل (فیلر)

در این مطلب به سوالات بیشتر پرسیده شده از سوی بیماران و کاربران در ارتباط با تزریق ژل یا فیلر پاسخ داده میشود. ... ادامه مطلب