اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111 - تلفن : 32240913 - 031
مثل فصل ها زیبا باشید

خشکی لب بعد از تزریق ژل

در سال‌های اخیر انجام اقداماتی از جمله تزریق ژل به نواحی مختلف صورت و چهره از جمله لب‌ها بسیار مورد استقبال مردم قرار گرفته است و از جمله عمل‌های زیبایی محبوب و پرطرفدار می‌باشد. لب جزئی از قسمت های صورت است که با بالا رفتن سن، حجم آن کم می شود و برجستگی و ارتفاع لب ها کاهش می یابد، از این رو تزریق کردن ژل لب میتواند در زیبایی و رفع تغییرات ناشی از بالا رفتن سن بسیار مفید واقع شود. در تزریق کردن ژل لب کاری که انجام می شود این است که حاشیه های لب را برجسته و حجم میدهند که در این صورت پس از تزریق کردن ژل لب به زیبایی صورت افزوده می شود.
یکی از عوارض نه چندان معمول ژل ها، خشکی لب بعد از تزریق ژل است. خشکی لب با اینکه ممکن است مسئله جدی به نظر نرسد؛ ولی افراد درگیر را دچار حس ناخوشایندی می کند. علاوه بر این خشکی لب بعد از تزریق ژل ممکن است منجر به پوسته پوسته شدن لب نیز شود.

در مطب دکتر لادن ناظمی، تزریق ژل لب در اصفهان با استفاده از بهترین برندهای ژل یا فیلر موجود و با تکیه بر دانش و کسب سالها تجربه در این زمینه انجام می‌پذیرد؛ و به همین جهت نتایج درخشانی نیز حاصل می‌گردد. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت نوبت با شماره‌های 32240913 و 09336900224 تماس حاصل فرمایید.

علل خشکی لب بعد از تزریق ژل

خشکی لب بعد از تزریق ژل با اینکه عارضه خطرناکی نیست؛ ولی می تواند برای فرد آزاد دهنده باشد. افراد زیادی به خشکی لب بعد از تزریق ژل دچار نمی شوند. چند علت برای افرادی که به خشکی لب بعد از تزریق ژل دچار می شوند وجود دارد که آن را بررسی می کنیم:

خشکی لب بعد از تزریق ژل

مزایای تزریق ژل به لب

نحوه تزریق ژل به لب

پس از بیحس کردن موضع، محل تزریق با محلول ضد میکروبی یا الکل تمیز می‌شود. سپس به وسیله سرنگ مخصوص و سوزن‌هایی ظریف با زاویه‌ای‌ درست میزان دقیقی‌ از دارو در لب‌ها تزریق می‌شود.

مراقبت های قبل از تزریق ژل لب

مراقبت های قبل از فرایند تزریق ژل، به اندازه مراقبت های بعد و دوره ریکاوری، حائز اهمیت است.

  1. در تمام روندهای تزریق، بهتر است در زمان مراجعه به پزشک جهت درمان، آرایش نکنید.
  2. برای جلوگیری از کبودی، یک هفته قبل از تزریق، به شما توصیه می شود تا مصرف آسپرین، ایبوپروفن، موترین روغن زیتون، روغن ماهی، ویتامین E، ویتامین A و دیگر اسیدهای چرب الزامی را کنار بگذارید.
  3. باید از نوشیدن الکل چند روز قبل از درمان، اجتناب کنید.
  4. پزشک مصرف خوراکی آرنیکا را 3 تا 5 روز قبل از درمان، توصیه می کند. این کار به کمتر شدن سطح کبودی و تورم کمک می کند.

مراقبت های پس از تزریق ژل لب

مراقبت های پس از تزریق ژل لب، باعث ماندگاری و تداوم ژل و همچنین برطرف شدن کبودی ها می شود، در نتیجه رعایت این نکات حائز اهمیت است:

  1. استفاده از یک ماسک برای جلوگیری از انتقال میکروب و عوامل عفونت زا: برای این کار میتوانید از گاز استریل استفاده کنید.
  2. ضربه ای به لب ها وارد نکنید: خوردن غذاهای سفت و همچنین کشیدن سیگار و قلیان باعث فشار به لب ها شده همچنین از انجام ورزش های سنگین (والیبال، بسکتبال، شنا و …) بپرهیزید.
  3. روزانه به مدت چند دقیقه لب ها را ماساژ دهید: البته این کار باید پس از یک روز کامل انجام گیرد.
  4. از کمپرس یخ استفاده کنید: پس از تزریق ژل، پوست لب حساس و متورم میشود این التهاب با کیسه های خنک کننده برطرف میشود.
  5. از مصرف داروهای رقیق کننده خون بپرهیزید: داروهای مسکن باعث التهاب و قرمزی پوست و در مواقعی حتی باعث خونریزی می شود.
  6. از پاک کننده های فاقد الکل استفاده کنید: مواد مضر شیمیایی باعث بروز آلرژی و سوزش در ناحیه لب ها می شود، برای جلوگیری از این اتفاق میتوانید از شامپوی بچه استفاده کنید.
  7. مایعات داغ ننوشید: گرما باعث التهاب پوست می شود، لذا از هرگونه مواد غذایی یا نوشیدنی های داغ بپرهیزید، همچنین دوش آب گرم به پوست صدمه میزند، برای این منظور از آب ولرم استفاده کنید.
  8. درصورت مشاهده علائم غیر عادی به پزشک مراجعه کنید: اگر دچار آلرژی و افزایش التهاب (قرمزی، خارش، تورم، گز گز کردن و حساسیت به لمس) شدید، حتماً به پزشک مراجعه کنید.

افراد منع از تزریق ژل به لب

مدت ماندگاری ژل لب

ماندگاری نتیجه به دست آمده از تزریق ژل لب، دراز مدت است؛ ولی دائمی نیست. بعد از اولین جلسه تزریق، پزشک به شما توصیه می کند تا برای حفظ نتیجه درمان، 6 الی 9 ماه بعد مراجعه بعدی را انجام دهید.

درمان خشکی لب

کرم های چرب کننده و روغن های مختلفی وجود دارد که علاوه بر زیبا کردن لب، این مشکل را هم برطرف می کند. پماد هایی مثل وازلین یا آکوافور هم در مرطوب نگه داشتن لب ها مؤثر هستند.

آدرس اینستاگرام دکتر لادن ناظمی

هزینه تزریق ژل لب

هزینه نهایی تزریق ژل لب و سایر بخش های صورت تنها پس از مراجعه افراد به کلینیک مشخص می شود. در جلسه مشاوره، پزشک ساختار صورت و فرم لب های شما را بررسی می کند. پزشک نیز با در نظر داشتن همه جوانب، ایده آل ترین و مناسب ترین مدل تزریق ژل لب را برای شما انتخاب و سپس هزینه تزریق ژل را برآورد می کند.

عوارض تزریق ژل به لب

تزریق ژل لب اگر به درستی انجام نشود، می‌تواند عوارض جبران‌ناپذیری را به همراه داشته باشد. در ادامه به عوارض عمومی پس از تزریق اشاره می‌کنیم:

بهترین تزریق بوتاکس در اصفهان را در محیطی ایمن، توسط پزشک مجرب و با مطلوب ترین کیفیت بوتاکس در کلینیک دکتر لادن ناظمی تجربه نمایید. برای مشاوره رایگان وکسب اطلاعات بیشتر با شماره 32240913 و 09336900224 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111
تلفن مطب : 32240913 - 031
موبایل مطب : 09336900224

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
رینوپلاستی غیر جراحی با پلکسر بینیرینوپلاستی غیر جراحی با پلکسر بینی

کوچک کردن بینی با پلکسر یا پلاسماجت یکی از روشهای جدید در زیبایی بینی بدون عمل جراحی است. دستگاه پلکسر از دستگاه های مورد استفاده در فرم دهی بینی است ... ادامه مطلب

آشنایی با عوارض تزریق ژل گونهآشنایی با عوارض تزریق ژل گونه

در اثر افزایش سن گونه ها افتاده و کم حجم می‌شوند و نیاز به بازسازی پیدا می‌کنند. تزریق ژل گونه از روشهایی است که برای گونه گذاری انجام می‌شود و مانند هر روش دیگری ممکن است عوارضی در پی داشته باشد که در ادامه مطلب به این عوارض اشاره خواهد شد ... ادامه مطلب

عملکرد لیزر موهای زائد چگونه است؟عملکرد لیزر موهای زائد چگونه است؟

پرطرفدارترین روش برای رفع موهای زائد بدن لیزر است که اخیرا براى لیزر موهای زائد تعداد متقاضیان افزايش یافته اند. یکی از مفید ترین کاربردهای لیزر استفاده از آن برای از بین بردن موهای زائد است ... ادامه مطلب