اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111 - تلفن : 32240913 - 031
مثل فصل ها زیبا باشید

لیزر موهای زائد برای چه کسانی ضرر دارد؟

از بین بردن موهای زائد با استفاده از دستگاه لیزر امروزه دیگر به عنوان یکی از بهترین و ایمن‌ترین روش‌ها شناخته شده و مورد استفاده قرار می‌گیرد. برتری که این روش نسبت به روش‌های دیگر دارد در وهله‌ی اول دائمی بودن آن است. دستگاه لیزر بدون ایجاد هرگونه درد یا عارضه‌ی پوستی می‌تواند موهای زائد شما را به صورت دائم و همیشگی حذف کند. با این حال که لیزر درمانی روش ایمن و بی خطری است؛ اما برخی اوقات پزشکان توصیه می‌کنند برخی افراد از آن استفاده نکنند؛ چراکه ممکن است خطرات و مشکلات جانبی برای آنها به وجود آورد که در این مطلب بدان میپردازیم.

در مطب پوست و لیزر دکتر لادن ناظمی با مجهز بودن به پیشرفته ترین دستگاه‌ها، و دانش و تجربه کادر درمانی، می‌توانید در زمانی محدود و بدون عوارض، لیزر دائمی کل بدن در اصفهان را انجام دهید. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌تلفن 32240913 تماس حاصل فرمایید.

مزایای لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد

نحوه لیزر موهای زائد

مناطقی از پوست که قرار است تحت درمان با لیزر قرار بگیرند از هر نوع آلودگی، روغن یا مرطوب کننده به خوبی تمیز می‌شوند. انرژی لیزر، فولیکول مو را هدف قرار داده و آن را غیرفعال کرده و از رشد آن جلوگیری می‌کند. جلسات درمانی در فواصل مناسبی از هم انجام می‌شوند تا پوست ناحیه تحت درمان بتواند بهبود یابد و نیز زمانی که لازم است تا فولیکول‌های مویی که در فاز استراحت بودند وارد فاز فعال رشد شوند طی شده و بتوان درمان را برای این فولیکول‌ها اجرا کرد.

اقدامات لازم قبل از لیزر موهای زائد

مراقبت‌های بعد از لیزر موهای زائد

  1. تا مدت ۳ روز پس از لیزر موهای زائد، نباید از لوسیون و تونیک حاوی الکل استفاده شود. توصیه می‌شود که در این مدت از کرم‌های مرطوب‌کننده و تقویتی استفاده کنید.
  2. تا ۱۴ روز پس از جلسات رفع موهای زائد از آفتاب گرفتن زیر نور مستقیم خورشید یا استفاده از سولاریوم خودداری کنید.
  3. تا ۴۸ ساعت پس از لیزر موهای بیکینی از حمام آب گرم، سونا و یا شنا خودداری کنید.

موارد منع استفاده از لیزر موهای زائد

  1. اگر فرد متقاضی موهایش سفید باشد.
  2. افرادی که بیماری دیابت دارند.
  3. افرادی که بیماری قلبی و عروقی دارند.
  4. زنان باردار و شیرده نمی توانند لیزر مو انجام دهند.
  5. افرادی که بیماری پوستی نظیر زگیل در ناحیه تناسلی و … دارند.
  6. برای سنین زیر 17 سال لیزر موهای زائد توصیه نمی شود.
  7. پوست نباید دچار آفتاب سوختگی شده باشد.
  8. شخص متقاضی نباید بیماری عفونی داشته باشد.
  9. افرادی که سولاریوم کرده اند یا اینکه حمام آفتاب گرفته اند.
  10. استفاده از لیزر نوع دیگر بر روی بدن برای هر نوع عمل زیبایی دیگر
  11. افرادی که داروی ضد حساسیت در مقابل نور خورشید استفاده می کنند باید توجه داشته باشند که حدوداً 4 هفته قبل از لیزر درمانی مصرف این داروها را قطع کنند.
  12. افرادی که جدیداً پیلینگ کرده اند.

تعداد جلسات لیزر موهای زائد

به طور معمول، برای رسیدن به نتیجه مطلوب و حذف موهای زائد به مدت طولانی‌تر، انجام چندین جلسه درمانی موردنیاز است. بیشتر بیماران بعد از حدود سه تا شش جلسه ریزش موی نیمه دائمی دارند. برای رسیدن به نتایج بهینه، شش تا هشت جلسه با فواصل تقریبی شش تا هشت هفته بین جلسات توصیه می‌شود.

هزینه لیزر موهای زائد

هزینه‌ لیزر موی زائد به عوامل زیادی نظیر حجم و تراکم موها، تعداد جلسات موردنیاز، ضخامت و رنگ موها، نوع دستگاه و تکنولوژی آن، وابسته است. همچنین بسته به اینکه در چه شهری زندگی می‌کنید یا در کدام مرکز، لیزر موهای زائد را انجام می‌دهید، قیمت آن متفاوت خواهد بود.

اینستاگرام دکتر لادن ناظمی

عوارض لیزر موهای زائد

در طی لیزر یا روش‌های زیبایی دیگر، شما تغییری در ساختار طبیعی بدن ایجاد می‌کنید و باید انتظار داشته باشید که بدن شما به آن تغییر واکنش نشان دهد. عوارض طبیعی شامل درد اندک، التهاب و قرمزی پوست می‌شود. این عوارض لیزر معمولاً موقتی هستند و خیلی زود ناپدید می‌شوند.

برخی عوارض لیزر موهای زائد مانند پوسته پوسته شدن، موقتی و طبیعی هستند؛ ولی به ندرت مشاهده می‌شوند. سایر عوارض لیزر مانند تغییر رنگ پوست و ایجاد اسکار، عوارض حاد این روش درمانی محسوب شده و معمولاً ناشی از خطای درمانی هستند. به طور کلی لیزر موهای زائد روشی بسیار ایمن بوده و عوارض جانبی به ندرت مشاهده می‌شوند.

در مطب دکتر لادن ناظمی، تزریق ژل لب در اصفهان با استفاده از بهترین برندهای ژل یا فیلر موجود و با تکیه بر دانش و کسب سالها تجربه در این زمینه انجام می‌پذیرد؛ و به همین جهت نتایج درخشانی نیز حاصل می‌گردد. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت نوبت با شماره‌های 32240913 و 09336900224 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111
تلفن مطب : 32240913 - 031
موبایل مطب : 09336900224

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
آیا جوش های هورمونی به درمان نیاز دارند؟آیا جوش های هورمونی به درمان نیاز دارند؟

جوش‌ یکی از مشکلات متداول و شایع پوستی است که اغلب در اثر عفونت، تغییرات هورمونی، واکنش های آلرژیک و واکنش های دارویی ایجاد می شود. ... ادامه مطلب

آیا مزونیدلینگ باعث لک میشود؟آیا مزونیدلینگ باعث لک میشود؟

مزونیدلینگ ترکیبی از روش های مزوتراپی و میکرونیدلینگ است که هر دو از روش های متداول برای جوانسازی پوست هستند. ... ادامه مطلب

کاربرد و عوارض پلاسما جتکاربرد و عوارض پلاسما جت

با پلاسما جت می‌توان اقداماتی از قبیل پلاسما جت بینی، پلاسما جت پلک و پلاسما جت شکم و ترک های پوستی را انجام داد؛ که البته یکی از مهمترین کاربردهای پلاسما جت، درمان لیفت پلک است که در گذشته فقط به واسطه انجام جراحی و بلفاروپلاستی صورت می‌گرفت ... ادامه مطلب