اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111 - تلفن : 32240913 - 031
مثل فصل ها زیبا باشید

برای حجم دهی و زیبا سازی لبها به چه مقدار ژل نیاز است؟

پر کردن لب را می توان برای بهتر کردن شکل ظاهری لب ها، شفاف شدن حاشیه های لب، تصحیح ظاهر نامتقارن و در نهایت حجیم و برجسته کردن مورد استفاده قرار دارد. معمولاً این تزریق محدودیت سنی ندارد و از پیر و جوان، همه می توانند از مزایای این روش عالی استفاده کنند.

میزان سی سی تزریقی، بستگی به لب های فرد دارد. میزان سی سی تزریقی از این جهت مهم است که برای لب های با وضعیت مناسب، معمولاً یک سی سی تزریق انجام می گیرد؛ اما افرادی که لب های خاصی بخواهند (تشخیص بر عهده پزشک است) می توان از دو سی سی استفاده کرد. با این حال باید وضعیت فک و چهره شما هم بررسی شود.کمترین میزان ژل که تغییری در فرم لب ایجاد بکند برای لب بالا و پایین یک سی سی می باشد و بیشترین مقدار ژل برای تزریق به لب دقیقاً قابل محاسبه نمی باشد و به تعداد و فواصل جلسات هم بستگی دارد؛ اما معمولاً در یک جلسه تزریق برای هر دو لب دو سی سی ژل قابل قبول است.

در مطب دکتر لادن ناظمی، تزریق ژل لب در اصفهان با استفاده از بهترین برندهای ژل یا فیلر موجود و با تکیه بر دانش و کسب سالها تجربه در این زمینه انجام می‌پذیرد؛ و به همین جهت نتایج درخشانی نیز حاصل می‌گردد. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت نوبت با شماره‌های 32240913 و 09336900224 تماس حاصل فرمایید.

ژل لب طبیعی

ژل های لب بر پایه‌ی اسید هیالورونیک طی چند سال گذشته به عوامل تقویت‌کننده و پرکننده بافت نرم تبدیل شده‌اند. پرکننده‌های هیالورونیک اسید معمولاً نرم و ساختار ژل مانند دارند. نتایج حاصل از تزریق ژل لب و ماندگاری آنها موقت است و بستگی به برند استفاده شده ژل و ناحیه‌ی مورد نظر جهت تزریق می‌تواند اثر بخشی طولانی‌تری داشته باشد.

مزایای تزریق ژل لب

ژل برای لب

تزریق ژل لب چگونه است؟

بعد از اینکه میزان ژل مورد نیاز با توجه به خواست شخص بررسی شد، ژل‌ به کمک سرنگ‌های مخصوصی از زاویه‌های درست به نواحی مختلفی از لب تزریق می‌شوند؛ اما قبل از این کار، پزشک برای احساس درد کمتر به سراغ بیحسی موضعی لب‌ها می‌رود.

مراقبت های قبل از تزریق ژل لب

افراد باید از مصرف داروهای رقیق کننده خون اجتناب کنند. رقیق بودن خون، ناحیه درمان را از نظر ابتلا به خونریزی و کبودی در معرض خطر بیشتری قرار می دهد. به همین دلیل باید ۱۰ روز قبل از فرایند از مصرف داروهای مسکن (مانند ایبوپروفن یا آسپرین)، روغن ماهی، ویتامین E و الکل اجتناب کرد.

مراقبت های بعد از تزریق ژل لب

افراد منع از تزریق ژل لب

تزریق ژل به صورت و لب‌ها، یک نوع عمل زیبایی غیرتهاجمی به شمار می‌رود. به همین دلیل تقریباً تمامی افرادی که دوست دارند لب‌هایی زیبا و حجیم داشته باشند می‌توانند از مزایای تزریق ژل بهره‌مند شوند. با این حال برای احتیاط توصیه می‌شود افرادی که در گروه‌های زیر قرار می‌گیرند از انجام این کار خودداری کنند:

مدت ماندگاری ژل لب

ژل هایی که برای این منظور مورد استفاده قرار می‌گیرند از تنوع بسیار بالایی در بازار برخوردار هستند، بنابراین با توجه به موارد اولیه تشکیل دهنده آنها و کیفیت تولید، ماندگاری متفاوتی دارند. به طور میانگین ژل‌هایی که برای تزریق در لب استفاده می‌شوند ماندگاری در حدود ۶ تا ۱۲ ماه را دارا هستند. در کنار این موضوع پارامترهای مختلفی نیز وجود دارند که برای افزایش ماندگاری تزریق ژل به لب باید در نظر گرفته شوند. از جمله این موارد می‌توان به رعایت نکات مراقبتی که توسط پزشک گفته می‌شود اشاره کرد. علاوه بر آن حجم ژل تزریق شده و شرایط بدنی مراجعه‌کنندگان نیز در مدت زمان ماندگاری ژل می‌توانند تأثیر قابل توجهی داشته باشند.

هزینه تزریق ژل به لب

هزینه تزریق ژل به عوامل زیادی بستگی دارد. نوع ژل، برند و شرکت سازنده ژل و میزان مورد نیاز برای حجم دهی به لب‌ها از جمله عوامل مؤثر بر هزینه‌ی نهایی هستند. هزینه‌ی نهایی در جلسه مشاوره پیش از تزریق به شما اعلام می‌شود.

اینستاگرام دکتر لادن ناظمی

عوارض تزریق ژل لب

در حالت کلی تزریق ژل لب اگر توسط پزشک در این زمینه و در محیطی استاندارد انجام شود عوارض جانبی چندانی به همراه نخواهد داشت. با این حال مشاهده برخی موارد به دلیل وارد شدن سوزن به زیر پوست، عادی و کاملاً طبیعی خواهد بود. از جمله عوارض تزریق ژل لب میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

هر یک از عوارض جانبی گفته شده در بالا با رعایت مراقبت‌های بعد از تزریق ژل سریعاً برطرف خواهند شد. همچنین با داشتن دقت بالا در انتخاب کلینیک و پزشک، میتوان تا حد قابل توجهی از بروز این مشکلات جلوگیری کرد.

در مطب پوست و لیزر دکتر لادن ناظمی با مجهز بودن به پیشرفته ترین دستگاه‌ها، و دانش و تجربه کادر درمانی، می‌توانید در زمانی محدود و بدون عوارض، لیزر دائمی کل بدن در اصفهان را انجام دهید. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌تلفن 32240913 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111
تلفن مطب : 32240913 - 031
موبایل مطب : 09336900224

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
درمان چین و چروک صورت با تزریق چربیدرمان چین و چروک صورت با تزریق چربی

تزریق چربی روشی سرپایی و بدون نیاز به بستری شدن و بیهوشی می‌باشد. در این عمل با استفاده از چربی بدن خود شما، و تزریق این چربی به نقاطی که نیاز به افزایش حجم و جوانسازی دارند؛ پوستی جوانتر و شاداب تر می‌یابید ... ادامه مطلب

نحوه تزریق ژل خط اخم چگونه است؟نحوه تزریق ژل خط اخم چگونه است؟

استفاده از ژل در منطقه بین دو ابرو و محل خط اخم بسیار موثر و در عین حال نیازمند دقت زیادی است. یکی از دلایلی که تزریق ژل خط اخم را محبوب کرده است ناتوانی دیگر روش ها مثل بوتاکس است ... ادامه مطلب

اهمیت مراقبت پس از تزریق بوتاکساهمیت مراقبت پس از تزریق بوتاکس

بوتاکس یک روش اثبات شده و کارآمد در رفع بسیاری از مشکلات درمانی و زیبایی در علم پزشکی است که اغلب پزشکان در حوزه های مختلف پزشکی از آن استفاده می کنند ... ادامه مطلب