اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111 - تلفن : 32240913 - 031
مثل فصل ها زیبا باشید

نحوه تزریق ژل لب مدل عروسکی یا باربی

داشتن لب هایی خوش فرم و برجسته خواسته بسیاری از مراجعان به کلینیک های زیبایی است. بسیاری از افراد به طور مادرزادی و ژنتیکی لب های کوچک و باریکی دارند. در مقابل، در برخی افراد و بنا به دلایلی مانند بالا رفتن سن و یا آسیب های ناشی از تماس با نور خورشید، ممکن است به مرور از حجم لب ها کاسته شود که هر دو حالت، می تواند نارضایتی هایی را به همراه داشته باشد. امروزه انواع ژل های هیالورونیک اسید به طور شایع در حجم دهی به لب ها و زیباسازی صورت به کار می روند.

آنچه در این مطلب میخوانید

این ژل ها با در برداشتن کلاژن پوست و الاستین، طراوت و شادابی را به چهره و لب های شما بازگردانده و با افزایش حجم و پر کردن لب ها، ظاهری تازه و متفاوت را برای شما رقم خواهند زد. مدل لب عروسکی یکی از پرطرفدارترین مدل ها جهت تزریق ژل لب است. معمولاً مدل عروسکی زوایای لب را پرتر کرده و برجستگی های آن را بیشتر می کند. در واقع تغییرات پس از تغییر ژل لب به قدری فاحش است که افراد با اولین برخورد متوجه این تغییرات ظاهری می شوند.

از آنجایی که این مدل تزریق ژل ، حالتی عروسکی و فانتزی به لب ها می دهد، ممکن است برای هر فردی مناسب نباشد، بنابراین به اغلب افرادی که علاقمند به انتخاب مدل لب عروسکی هستند، توصیه می شود حتی الامکان در این مورد با پزشک خود مشورت های لازم را داشته باشند.

تزریق ژل لب در اصفهان

مدل لب عروسکی چه شکلی است؟

مدل عروسکی ژل لب که با ژل لب مدل باربی نیز شناخته می شود، یکی از مدل های پرطرفدار در بین دختران به شمار می رود. همان طور که از نام این مدل مشخص است، حالت لب ها به شکل لب یک عروسک باربی باید جذاب باشد. مهم ترین تفاوت این مدل با مدل های دیگر در برجسته کردن و بزرگ کردن لب پایین و تزریق بیشتر ژل به این ناحیه است. در مدل لب باربی یا همان عروسکی قسمت V شکل لب بالا تقویت شده و حجم لب پایین برجسته تر و بزرگ تر می شود تا لب حالت جذاب و عروسکی پیدا کند.

مزایای تزریق ژل لب مدل عروسکی

تزریق ژل لب در اصفهان

برای فرم لب عروسکی چه مقدار ژل لازم است؟

معمولاً حجم و ارتفاع لب ها در مدل لب عروسکی بیشتر از دیگر مدل ها است. به همین دلیل نسبت به مدل های طبیعی تر، ژل بیشتری برای آن استفاده می شود؛ اما نمی توان در این خصوص اظهار نظر کرد که برای داشتن مدل لب عروسکی به چند سی سی ژل نیاز است. هر فردی شرایط خاص خود را دارد و این پزشک است که تعیین می کند هر فرد به چند سی سی ژل نیاز دارد.

نحوه تزریق ژل لب مدل عروسکی یا باربی

نحوه تزریق ژل لب مدل عروسکی

از آنجایی که این روش بدون درد و خونریزی است، به عنوان یک روش سرپایی شناخته می شود. مدت زمان تزریق ژل کوتاه بوده و دوره نقاهت طولانی نیز ندارد. جهت تزریق، پزشک از بی حسی موضعی برای کاهش درد هنگام تزریق استفاده می کند. سپس باتوجه به نیاز و مدل درخواستی بیمار مقدار معینی از ژل به نواحی مشخص شده تزریق می شود. نواحی تزریق ژل لب عروسکی بیشتر در قسمت V شکل لب و وسط لب پایین است تا لب درشت تر شود.

تزریق ژل لب در اصفهان

مراقبتهای قبل از تزریق ژل لب عروسکی

انجام برخی از اقدامات تا چند روز پیش از تزریق ژل لب می تواند به موفقیت روند تزریق ژل به لب کمک کند. مانند:

مراقبتهای بعد از تزریق ژل لب عروسکی

  1. در روز اول پس از تزریق ژل لب توصیه می شود که در محل گرم قرار نگیرد.
  2. انجام ورزش های سنگین در روز اول بهتر است که انجام نشود.
  3. در روز اول از نوشیدن الکل بپرهیزید؛ زیرا که موجب افزایش میزان کبودی و تورم و التهاب خواهد شد.
  4. حداقل به مدت ۲۴ ساعت از مواد آرایشی روی لب ها استفاده نشود.
اصلاح فرم لب با تزریق ژل

ژل لب عروسکی برای چه افرادی مناسب است؟

تزریق ژل لب عروسکی به هر فردی توصیه نمی شود. فرم صورت افراد و اعضای صورت آنها کاملاً متفاوت از یکدیگر است و این موضوع باعث می شود تا تزریق ژل لب عروسکی برای هر کدام از آنها نتایج متفاوتی را به دنبال داشته باشد. از جمله افرادی که کاندیدای مناسبی برای مدل لب عروسکی هستند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. بانوانی که تمایل به داشتن لب های پر و برجسته دارند.
  2. بانوانی که تمایل دارند لب های پهنی داشته باشند و حجم لب ها از حالت عادی بیشتر شود.
  3. بانوانی که تمایل به داشتن لب های فانتزی دارند.

موارد منع تزریق ژل لب عروسکی

اینستاگرام دکتر لادن ناظمی

بهترین ژل برای مدل لب عروسکی

بهترین ژل لب شامل ژل هایی می شوند که بر پایه ی هیالورونیک اسید هستند. ژل های اسید هیالورونیک در حال حاضر رایج ترین نوع تزریق برای بزرگ کردن و تقویت ظاهر لب ها و در نتیجه جوانسازی صورت به حساب می آیند. هیالورونیک اسید یک ماده شبیه به ژل است که از باکتری ها تولید می شود. این ماده با چسباندن خود به مولکول های آب درون پوست می تواند لب ها را ضخیم تر نشان دهد. این ژل ها به شکل کندی جذب می شوند و می توانند میزان و حجم لب ها را تنظیم کرده تا فرد به ظاهر ایده آل خود دست یابد. از بهترین این ژل ها موارد ذیل می باشند:

ماندگاری ژل لب عروسکی

با توجه به روش تزریق و همچنین با در نظر گرفتن ژل مورد استفاده شده این تزریق بین ۶ تا ۱۸ ماه ماندگاری خواهد داشت.

تزریق ژل لب

عوارض تزریق ژل لب مدل عروسکی

چنانچه این کار به صورت بهداشتی و توسط پزشک متخصص صورت نگیرد، ممکن است عوارضی به همراه داشته باشد و یا اگر برای تزریق از ژل مناسب و با کیفیت استفاده نشود نیز امکان بروز برخی مشکلات وجود دارند که در زیر به برخی از این گزینه ها اشاره می کنیم. تمامی این موارد اشاره به اهمیت بالای مراجعه به پزشک متخصص و با تجربه و همچنین استفاده از فیلرهای مناسب جهت تزریق دارد. از جمله عوارض تزریق ژل لب می توان موارد زیر را نام برد:

هزینه تزریق ژل لب عروسکی

مبلغ دقیقی را نمی توان برای هزینه تزریق ژل لب تعیین کرد، به دلیل اینکه عوامل مختلفی در برآورد آن دخیل هستند. این عوامل عبارتند از: نوع و برند ژل، میزان تزریق، دستمزد و مهارت پزشک، لوکیشن کلینیک و ...

دکتر لادن ناظمی یکی از پزشکان مجربی است که با کسب مهارت در نتیجه سالها فعالیت در زمینه های مختلف پوست و مو، می‌تواند ارائه دهنده بهترین روشهای درمان جای جوش و جوش در اصفهان به شما مراجعین محترم باشد. اگر مایل به کسب آگاهی بیشتر در زمینه درمان جای جوش توسط ایشان می‌باشید، با شماره های 32240913 و 09336900224 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111
تلفن مطب : 32240913 - 031
موبایل مطب : 09336900224

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
چرا بهتر است کاشت مژه انجام ندهیم؟چرا بهتر است کاشت مژه انجام ندهیم؟

کاشت مژه یکی از راه هایی است که امروزه میان برخی از خانم ها مورد استقبال بسیاری قرار گرفته تا بتوانند مشکل کم پشتی مژه های خود را حل کنند ... ادامه مطلب

تزریق مزوژل چه مزایایی دارد؟تزریق مزوژل چه مزایایی دارد؟

مزوژل ماده‌ای است که حاوی اسید هیالورونیک، انواع ویتامین‌ها، کو انزیم ها، آمینو اسیدها و آنتی‌اکسیدان‌ها می‌باشد. این ماده به نقاط مختلف پوست تزریق می‌شود و در اثر تزریق آن هیالورونیک اسید که وظیفه‌ی حفظ آب درون پوست و هیدراته شدن پوست را بر عهده دارد احیا می‌شود و پوست شاداب و جوان می‌گردد. ... ادامه مطلب

نیدل آر اف موثرترین روش جوانسازی پوستنیدل آر اف موثرترین روش جوانسازی پوست

یکی از روشهای موثر رفع این علائم و جوانسازی پوست، نیدل آر اف یا آر اف فرکشنال می‌باشد که با بکار گیری امواج رادیوفرکوئنسی به ترمیم لایه های پوست می‌پردازد. در این مطلب به توضیح بیشتری در ارتباط با نیدل آر اف می‌پردازیم و چگونگی این روش را بررسی می‌کنیم ... ادامه مطلب