اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111 - تلفن : 32240913 - 031
مثل فصل ها زیبا باشید

تزریق ژل یا چربی برای خط خنده

بالا رفتن سن، نور خورشید و سیگار کشیدن بزرگترین دلایل بروز خط خنده هستند. اشعه فرا بنفش خورشید فیبرهای کلاژن و الاستین پوست شما که موجب نرمی و محافظت آن می شوند را از بین می برد. همچنین سیگار کشیدن نیز باعث تجزیه این فیبرها می شود. هر چه سن شما بالاتر می رود نیز بروز آسیب های فزاینده به پوست می تواند این خط ها را نمایان تر سازد. یکی از روشهای رفع خط خنده، تزریق ژل میباشد.تزریق ژل به خطوط خنده علاوه بر از بین بردن موقت فرورفتگی خط لبخند، کلاژن‌سازی را در پوست تحریک می‌کند که باعث جوانسازی پوست می شود. ژل تزریق شده انواع مختلفی دارد که از مؤثرترین آنها، ژل‌های حاوی هیالورونیک اسید یا کلاژن هستند. پروسه‌ تزریق فیلر در زمان کوتاهی کامل می‌شود و علاوه بر آن این متد به برش و بیهوشی کامل نیازی ندارد و فرد پس از پایان درمان بستری نخواهد شد.

از دیگر روشهای رفع خط خنده تزریق چربی است. البته اگر خطوط لبخند در اثر پوست اضافه و انقباض ماهیچه ای ایجاد نشده باشد می توان از این روش استفاده کرد. اگر صورت شما دارای فرورفتگی هایی مانند خطوط خنده باشد می توان از شکم ، ران و یا قسمت های دیگر چربی برداشت کرده و به صورت تزریق نمود. جراح پلاستیک می تواند با استفاده از تزریق چربی، خطوط خنده را به حداقل برساند. با تزریق چربی، می‌توانید زیبایی پوست خود را در دراز مدت تضمین کنید. البته لازم به ذکر است که نظر پزشک نسبت به انتخاب هر یک از این دو روش بسیار مهم است و فرد باید حتماً سعی کند تا با صلاحدید پزشک خود عمل کند و به او اعتماد داشته باشد.

رفع خط خنده توسط دکتر لادن ناظمی در اصفهان قابل انجام می‌باشد. دکتر ناظمی با استفاده از روشهایی مانند تزریق ژل و تزریق چربی ، این خطوط را درمان نموده و چهره ای شاداب و جوان را به شما هدیه می‌دهند. لطفا جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 32240913 تماس حاصل فرمایید.

نحوه تزریق ژل خط خنده

در تزریق ژل، پزشک، حجم مورد نیاز از ژل را به کمک سرنگ‌های ظریف در نواحی لازم تزریق می‌کند. نحوه تزریق ژل به این صورت است که ابتدا ناحیه تزریق بیحس و استریل شده و سپس پزشک براساس تخصص و دانش خود اقدام به تزریق در مناطق مورد نیاز می‌کند. پروسه انجام تزریق ژل، بسیار ساده بوده و در کمتر از یک ساعت قابل انجام است. نتایج مثبت حاصل از این تکنیک زیبایی بلافاصله بعد از درمان قابل مشاهده بوده و دوره نقاهت طولانی و سختی ندارد.

مزایای تزریق ژل خط خنده

تزریق ژل یا چربی برای خط خنده

ماندگاری ژل خط خنده

ماندگاری فیلر براساس شرایط پوست و میزان چین و چروک و خطوط صورت متغیر است؛ اما به طور میانگین 6 تا 18 ماه بر روی پوست ماندگار است.

کاندید نامناسب تزریق ژل خط خنده

سابقه حساسیت به تخم مرغ، عفونت فعال پوستی مثل تبخال، دوران بارداری و شیردهی، سابقه تشکیل کلوئید در پوست و ضعف سیستم ایمنی و سیستم انعقاد خون و مصرف داروهای ضد انعقادی مثل وارفارین و مسکن های غیر استروئیدی از قبیل ایندومتاسین، آسپرین، دیکلوفناک و… از موارد منع تزریق ژل می‌باشند.

عوارض جانبی تزریق ژل خط خنده

عوارض طبیعی تزریق فیلر خط خنده عبارتند از:

  1. کبودی در منطقه تزریق
  2. خارش پوست
  3. قرمزی
  4. جوش
  5. تورم
  6. رگ های خونی آسیب دیده
  7. زخم های آکنه مانند
  8. بافت مردگی
  9. خونریزی
  10. عفونت

نحوه تزریق چربی خط خنده

نحوه انجام انتقال چربی به این صورت است که جلسه تزریق چربی با آماده‌سازی فرد شروع می‌شود. منظور از آماده‌سازی، اعمال بیحسی موضعی و استریلیزاسیون در نواحی برداشت چربی است. سپس به کمک روش مناسب، چربی‌های اضافی بدن خارج می‌گردند. پس از آن نوبت به آماده‌سازی چربی‌های برداشته شده می‌رسد. در این مرحله چربی‌ها خالص‌سازی شده و آماده تزریق می‌گردند. سپس چربی‌ها به سرنگ‌های مخصوصی انتقال داده شده و توسط پزشک در خطوط خنده تزریق می‌شوند.

مزایای تزریق چربی خط خنده

ماندگاری تزریق چربی خط خنده

تزریق چربی به صورت می تواند تا ۲ سال یا بیشتر ماندگاری داشته باشد. این بستگی به شرایط بدنی فرد، ناحیه مورد تزریق، حجم چربی تزریق شده و همچنین مهارت پزشک در تزریق چربی به صورت دارد. بدیهی است که با گذشت زمان، کم کم اثر حجم دهندگی چربی کاهش پیدا می کند؛ اما این ماندگاری ۲ ساله از ماندگاری بسیاری از فیلرها بیشتر است.

کاندید نامناسب تزریق چربی خط خنده

  1. اگر مشکلات انعقاد خون دارید و یا از داروهای ضد انعقاد خون استفاده می کنید.
  2. اگر اختلالات متابولیسم چربی دارید.
  3. دارای بیماری های شدید داخلی هستید.
  4. داشتن عفونت حاد یا نارسایی ارگان های داخلی
  5. اگر سابقه ترومبوز وریدهای عمقی و یا آمبولی ریوی دارید.
  6. تزریق چربی برای بیمارانی که به شدت لاغر هستند و دائم نوسانات وزنی دارند توصیه نمی شود.
  7. بیمارانی که دیابت کنترل نشده دارند و یا سیستم ایمنی بدن آنها ضعیف است.
  8. بیمارانی که به HIV مبتلا هستند.

عوارض جانبی تزریق چربی خط خنده

  1. به دلیل ویسکوزیته بالای بافت چربی، احتمال عدم تقارن در لب، احتمال ایجاد عفونت، خونریزی، تورم طولانی مدت، نکروز بافت چربی، کلسیفیکاسیون بافت چربی، این روش کمتر مورد استقبال قرار می گیرد.
  2. نسبت به سایر روش ها، دوره نقاهت طولانی تر و دردناک تری دارد.
  3. برداشت بافت چربی نیاز به روش های پیچیده تری است که ممکن است بر زیبایی لب فرد نیز اثر نامطلوبی ایجاد کند.

اینستاگرام دکتر لادن ناظمی

تفاوت های تزریق ژل و تزریق چربی به خطوط لبخند

در کلینیک دکتر لادن ناظمی، لیفت میدفیس در اصفهان با استفاده از بهترین برندهای فیلر موجود و با تکیه بر دانش و کسب سالها تجربه در این زمینه انجام می‌پذیرد؛ و به همین جهت نتایج درخشانی نیز حاصل می‌گردد. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت نوبت با شماره‌های 32240913 و 09336900224 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111
تلفن مطب : 32240913 - 031
موبایل مطب : 09336900224

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
هایفوتراپی چیست و نتایج آن چگونه است؟هایفوتراپی چیست و نتایج آن چگونه است؟

هایفوتراپی یک نوع روش برای ایجاد جوانسازی پوست است که با استفاده از متد پیشرفته صوتی مورد استفاده قرار می گیرد. در این روش امواج صوتی به سطوح زیرین پوست نفوذ کرده با تحریک کلاژن می توانند به از بین بردن چین و چروک های پوستی و سفت شدن پوست کمک کنند ... ادامه مطلب

اهمیت مراقبت پس از تزریق بوتاکساهمیت مراقبت پس از تزریق بوتاکس

بوتاکس یک روش اثبات شده و کارآمد در رفع بسیاری از مشکلات درمانی و زیبایی در علم پزشکی است که اغلب پزشکان در حوزه های مختلف پزشکی از آن استفاده می کنند ... ادامه مطلب

عملکرد لیزر موهای زائد چگونه است؟عملکرد لیزر موهای زائد چگونه است؟

پرطرفدارترین روش برای رفع موهای زائد بدن لیزر است که اخیرا براى لیزر موهای زائد تعداد متقاضیان افزايش یافته اند. یکی از مفید ترین کاربردهای لیزر استفاده از آن برای از بین بردن موهای زائد است ... ادامه مطلب