اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111 - تلفن : 32240913 - 031
مثل فصل ها زیبا باشید

تزریق ژل برای افتادگی پلک

افتادگی پلک (پتوز) که در سنین مختلف و بر حسب دلایل متعدد رخ می دهد، عامل مهمی در نازیبایی صورت شناخته می شود. نمایش هر یک از علائم پیری چهره به ویژه در صورت، بسیار محسوس تر از سایر اعضا بدن می باشد. درمان افتادگی پلک به عنوان یکی از مشکلات نه چندان رایج در ناحیه چشم، با در نظر داشتن شرایط جسمانی و سن، برای افراد مختلف، متفاوت است. جوانسازی پوست با استفاده از روش های درمانی غیر جراحی قطعاً یکی از بهترین گزینه ها برای افراد به شمار می رود. روش هایی که در آن بدون نیاز به انجام بیهوشی و عمل جراحی، در مدت زمانی کوتاه می توان شاهد برطرف شدن مشکلات ایجاد شده در ناحیه پلک چشم بود. یکی از بهترین روش‌هایی که در چند سال اخیر توانسته جایگزین روش‌های عمل جراحی برای درمان افتادگی پلک شود تزریق ژل است. تزریق ژل به پلک در گروه عمل‌های زیبایی غیر تهاجمی قرار گرفته و بیماران، بدون تجربه درد و خونریزی می‌توانند خیلی سریع به نتایج مطلوب خود برسند. تأثیرات تزریق ژل برای افتادگی پلک را می‌توان بلافاصله بعد از تزریق مشاهده کرد. از طرفی دیگر ماندگاری بالای ژل‌‌ها سبب شده تا این روش از طرف اغلب بیماران و پزشکان با محبوبیت بالایی روبرو شود.

برای درمان افتادگی پلک می‌توان از روشهای متعددی مانند تزریق ژل استفاده نمود. شما می‌توانید برای رفع افتادگی پلک در اصفهان به مطب دکتر لادن ناظمی مراجعه نماید. در این مرکز لیفت پلک با بکارگیری روشهای به روز، با ایجاد کمترین عوارض انجام می‌شود. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های 32240913 و 09336900224 تماس حاصل فرمایید.

علت افتادگی پلک‌

علت افتادگی پلک می‌تواند ریشه در مشکلی خوش‌خیم و بی‌خطر داشته باشد؛ اما می‌تواند از مشکلی جدی‌تر نیز پدید آید. عوامل متعددی می‌توانند بر عصب‌ها، پوست، یا عضلات پلک‌ها اثرگذار باشند و منجر به افتادگی پلک شوند. عضلات بالابرنده عضلاتی هستند که به پلک‌هایتان اجازه می‌دهند تا حرکت کنند و این عضلات می‌توانند به دلیل افزایش سن یا وارد آمدن آسیب ضعیف شوند. همچنین برخی افراد ممکن است از بدو تولد عضلات چشمی ضعیفی داشته باشند و ممکن است در اوایل زندگی‌ دچار افتادگی پلک شوند. در ادامه به فهرستی از علت‌های احتمالی افتادگی پلک اشاره خواهیم کرد:

درمان افتادگی پلک

مزایای تزریق ژل به پلک

روش تزریق ژل به پلک

پزشک، تعیین می کند که چه مقدار ژل باید به پلک ها تزریق شود. پس از آن معمولاً ناحیه اطراف چشم را با تزریق داروی بیحس کننده موضعی، بیحس می کنند تا فرد در حین انجام تزریق ژل دچار درد و احساس ناراحتی نشود. معمولاً برای تزریق ژل به پلک ها چیزی حدود 1 سی سی از ژل مورد نیاز است؛ ولی نمی توان گفت این مقدار برای همه یکسان است، بلکه پزشک با انجام بررسی های لازم تصمیم میگیرد که چه میزان ژل برای هر فرد نیاز است. سپس پزشک مقدار معین شده از ژل را با استفاده از سرنگ های نازک و استریل شده به صورت دقیق و هدفمند در نواحی مورد نیاز تزریق می کند. پس از تزریق ژل ممکن است پزشک برای خوش فرم کردن پلک ها و به دست آوردن نتیجه مطلوب، اطراف چشم و پلک را به آرامی ماساژ دهد.

مراقبت های قبل از تزریق ژل به پلک

  1. یک هفته قبل از تزریق ژل از مصرف داروهای رقیق کننده خون مانند آسپرین و وارفارین خودداری کنید.
  2. یک هفته قبل از انجام تزریق از مصرف الکل و استعمال دخانیات پرهیز کنید.

مراقبت های بعد از تزریق ژل به پلک

بعد از تزریق ژل، پزشک برای کم کردن عوارض، توصیه هایی را به بیمار می کند که بیمار باید کلیه توصیه های گفته شده را انجام دهد. این توصیه ها عبارتند از:

  1. به هیچ وجه در روزهای ابتدایی تزریق بر روی صورت نخوابید.
  2. در روزهای اولیه ورزش های سنگین انجام ندهید.
  3. به مدت 3 هفته صورت خود را به هیچ وجه ماساژ ندهید.
  4. از مصرف الکل در 2 یا 3 روز اول تزریق خودداری کنید.
  5. در صورت تجویز دارو توسط پزشک از داروها استفاده کنید.
  6. بلافاصله بعد از تزریق بر روی ناحیه تزریق کیسه یخ قرار دهید.

مدت ماندگاری تزریق ژل به پلک

باید توجه داشته باشید از آنجایی که نتایج تزریق ژل موقتی است و چندین ماه ماندگاری دارد، باید برای حفظ نتایج آن عمل تزریق ژل را مجدداً انجام دهید. ژل ها معمولاً ۳ تا ۶ ماه ماندگاری دارند که البته این مدت زمان به سیستم متابولیسم بدن هر فرد بستگی دارد.

کاندید نامناسب تزریق ژل به پلک

برخی از افراد به دلیل اینکه دارای شرایط خاصی هستند نباید تزریق ژل را انجام دهند. البته برخی از افراد که نسبت به تزریق پر کننده به پلک دارای مشکل هستند می توانند تحت نظر پزشک و با رعایت نکات خاصی تزریق ژل به پلک را به انجام برسانند.

اینستاگرام دکتر لادن ناظمی

عوارض تزریق ژل به پلک

تزریق ژل به پلک یکی از کم خطر ترین انواع روشهای جوانسازی پوست به شمار می رود. خطرات زیر از جمله خطراتی هستند که ممکن است در شرایط خاصی در رابطه با تزریق ژل به پلک ایجاد شود:

  1. مشکل در بینایی
  2. کبودی در ناحیه
  3. تورم در ناحیه

جهت ایجاد برجستگی‌ها و متناسب سازی عرض و ارتفاع چهره از طریق تزریق ژل‌، لازم است به پزشکی مجرب و آشنا با آناتومی صورت مراجعه نمایید. کانتورینگ یا زاویه سازی صورت با تزریق ژل در اصفهان توسط دکتر لادن ناظمی، با توجه به شناخت ایشان از آناتومی و تناسب چهره، همچنین مهارت در تزریق ژل انجام می‌شود. تلفن : 32240913


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111
تلفن مطب : 32240913 - 031
موبایل مطب : 09336900224

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
کانتورینگ سیگما چگونه انجام میشود؟کانتورینگ سیگما چگونه انجام میشود؟

هایفو سیگما لیفت از خطوط کانونی و میکرو اولتراسوند برای جوانسازی غیرتهاجمی صورت استفاده می کند.با این تکنولوژی، لیفتینگ به صورت طبیعی با تحریک لایه ها ... ادامه مطلب

نیدل آر اف موثرترین روش جوانسازی پوستنیدل آر اف موثرترین روش جوانسازی پوست

یکی از روشهای موثر رفع این علائم و جوانسازی پوست، نیدل آر اف یا آر اف فرکشنال می‌باشد که با بکار گیری امواج رادیوفرکوئنسی به ترمیم لایه های پوست می‌پردازد. در این مطلب به توضیح بیشتری در ارتباط با نیدل آر اف می‌پردازیم و چگونگی این روش را بررسی می‌کنیم ... ادامه مطلب

روشهای جدید لیزری در درمان ملاسما (لک های پوست صورت)روشهای جدید لیزری در درمان ملاسما (لک های پوست صورت)

ملاسما یا همان لکه‌هایی با طیف رنگی خاکستری - قهوه‌ای بر روی صورت يکي از مشکلات رایج پوستی است که غالباً گونه‌ها، پل بيني، پيشاني، چانه و بالای لب بالایی را درگیر می‌کند. با این وجود لک‌های پوستی که رنگ تیره‌تری دارند؛ معمولاً روی گونه‌ها ظاهر می‌شوند ... ادامه مطلب