اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111 - تلفن : 32240913 - 031
مثل فصل ها زیبا باشید

رفع افتادگی پلک با لیزر

چشم ها توسط لایه ضخیمی از بافت چربی محاصره شده اند که توسط یک غشاء در محل خود محکم شده است. در طول زمان این غشاء سست می شود و به بافت چربی، اجازه حرکت به سمت پایین را می دهد. پوست و عضله، توسط بافت بیرون زده، کشیده می شوند و ایجاد بیرون زدگی پف آلودی را می کند که نمی توان آن را با مواد آرایشی مخفی نمود. خوشبختانه مشکلات پلک را می توان به طور بسیار مؤثر توسط جراحی پلک با لیزر که عمل نسبتاً ساده ای است، بر طرف نمود. بلفاروپلاستی با لیزر یک روش جدید است که در آن از لیزر برای اصلاح ناهنجاری‌های صورت یا بهبود زیبایی اطراف چشم استفاده می‌شود. بلفاروپلاستی لیزر معمولاً به‌ دلیل زیبایی انجام می‌شود؛ ولی در مواردی که افتادگی پلک در بینایی اختلال به وجود می‌آورد، انجام آن از نظر پزشکی ضروری است.

در جراحی سنتی احتمال کبودی و خونریزی زیاد است؛ ولی در جراحی لیزری پلک این احتمال وجود ندارد. لیزر رگ ها را باز کرده و سپس خودش می بندد. محل جراحی تمیز خواهد ماند و عمل جراحی خیلی سریع انجام می شود. مزیت دیگری که جراحی لیزری پلک دارد، این است که می توان دو عملکرد لیزر را با هم ترکیب کرده و بهترین نتیجه را به دست آورد. از لیزر برش دهنده برای بریدن بسیار دقیق پوست اضافی پلک بالا و برداشتن بسیار دقیق مقادیر دلخواه از پد چربی پلک‌های بالا و پایین استفاده می‌شود. از حالت پالسی لیزر برای پاکسازی پوست پلک، حذف چروک‌های ظریف و بهبود بافت و شادابی پوست استفاده می‌شود. از لیزر نامتمرکز نیز می‌توان برای کشیده و سفت کردن بافت‌ها، خصوصاً عضلات، استفاده کرد.

برای درمان افتادگی پلک با لیزر در اصفهان، می‌توانید به مطب دکتر لادن ناظمی مراجعه نماید. در این مرکز لیفت پلک با بکارگیری لیزر، تزریق بوتاکس و فیلر، همچنین پلاسما جت، با ایجاد کمترین عوارض انجام می‌شود. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های 32240913 و 09336900224 تماس حاصل فرمایید.

علائم افتادگی پلک

افتادگی پلک یا پتوز نوعی مشکل در پلک‌ها است که در اثر آن، پلک بالا پایین‌تر از حد معمول خود روی چشم قرار می‌گیرد. موارد زیر بارزترین علائم افتادگی پلک هستند که در صورت مشاهده می‌توانید نسبت به بهبود پلک‌ها اقدام کنید:

رفع افتادگی پلک با لیزر

مزایای جراحی پلک با لیزر

آنچه سبب شده تا جراحی پلک بالا با لیزر به عنوان یکی از روش‌های محبوب در بین افراد شناخته شود مزایای منحصر به فرد آن است. از جمله مهم‌ترین این مزایا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. غیر تهاجمی بودن
  2. عدم نیاز به بیهوشی
  3. عدم نیاز به برش، بخیه و زخم
  4. بدون اسکار و جای زخم بعد از بهبودی کامل
  5. عدم نیاز به دوره نقاهت سخت و طولانی مدت
  6. درمان افتادگی پلک بالا
  7. درمان تورم پلک پایین
  8. امکان رفع خطوط ریز و چین و چروک‌های اطراف چشم
  9. پوست اضافه برداشته می‌شود و این کار باعث بهبود در بینایی فرد می‌شود.

روش انجام جراحی پلک با لیزر

قبل از عمل جراحی پلک، مقداری از پوست که باید برداشته شود و همچنین جای چربی های اضافه مشخص شده و علامت گذاری می شود. در بزرگسالان، جراحی به صورت سرپایی و با استفاده از بیحس کننده ی موضعی انجام می شود؛ ولی در کودکان از بیهوشی کامل استفاده می شود. زیر هر پلک یک محافظ فلزی جهت محافظت از چشم ها گذاشته می شود.

پوست اضافی با استفاده از برش لیزری برداشته می شود، معمولاً برش پلک در جایی انجام می شود که پوست پلک چروک خورده است. این کار به مخفی ماندن اثر زخم ناشی از برش کمک می‌کند. در صورت امکان برای سفت شدن و کشیده شدن پلک، باریکه ای از عضله هم برداشته می شود. پد چربی و گوشه داخلی چشم‌ها هم تا حد مناسبی برداشته می‌شود. سپس خونریزی متوقف شده، لبه‌های پوست به یکدیگر نزدیک شده و به هم بخیه زده می‌شوند. بعد از انجام عمل، محافظ ها برداشته شده و چشم ها با استفاده از محلول سالین شسته می شوند و سپس پماد آنتی‌بیوتیک و ژل اشک مصنوعی در چشم‌ها استفاده می شود و در مرحله بعدی بسته های خنک کننده روی چشم ها قرار داده می شود.

مراقبت قبل از جراحی پلک با لیزر

مراقبت بعد از جراحی پلک با لیزر

  1. سه روز اول از کمپرس سرد و سه روز دوم از کمپرس گرم استفاده کنید.
  2. از مالیدن و ماساژ دادن چشم ها خودداری کنید.
  3. هنگام خوابیدن با دو بالش زیر سر را بلند نگه دارید.
  4. داروهای تجویز شده را به موقع مصرف کنید.
  5. از خسته کردن چشم ها بپرهیزید.
  6. از جابجا کردن وسایل سنگین و ورزش کردن تا یک ماه خودداری کنید.

اینستاگرام دکتر لادن ناظمی

کاندید مناسب جراحی پلک با لیزر

افراد زیر بهترین گزینه برای انجام بلفاروپلاستی با لیزر خواهند بود:

مدت ماندگاری جراحی پلک با لیزر

عوامل مختلفی از قبیل سبک زندگی فردی، عوامل وراثتی، میزان مراقبت‌های فرد بعد از جراحی، مهارت پزشک و … در ارتباط با این موضوع تأثیر بسیار زیادی دارند. در صورتی که تمامی شرایط مثبت برای فرد مهیا بوده و نکات مراقبتی لازم به دقت دنبال شوند می‌توان شاهد ماندگاری نتایج به مدت ۱۰ سال تا بعد از بلفاروپلاستی با لیزر بود.

هزینه جراحی پلک با لیزر

هزینه لیزر پلک، تحت تأثیر پارامتر‌هایی مثل اجرت دریافتی توسط پزشک، هزینه خدمات ارائه شده در کلینیک و نوع دستگاه لیزر استفاده شده برای این منظور قرار دارد.

عوارض جراحی پلک با لیزر

عوارض جراحی پلک با لیزر بسیار کم است. عوارضی مانند ورم و درد بسیار شایع است. یکی از عوارض بسیار نادری هم که ممکن است پیش بیاید، عفونت است که به کمک قطره های چشمی آنتی بیوتیک رفع می شود.

در مطب دکتر لادن ناظمی، تزریق فیلر و تزریق بوتاکس در اصفهان با استفاده از بهترین برندهای ژل یا فیلر موجود و با تکیه بر دانش و کسب سالها تجربه در این زمینه انجام می‌پذیرد؛ و به همین جهت نتایج درخشانی نیز حاصل می‌گردد. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت نوبت با شماره‌های 32240913 و 09336900224 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111
تلفن مطب : 32240913 - 031
موبایل مطب : 09336900224

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
تأثیر اولتراپی در رفع غبغبتأثیر اولتراپی در رفع غبغب

اولتراپی روشی و غیرتهاجمی و غیر جراحی می باشد که با دستگاه، امواج فراصوت بر لایه های زیرین پوست اثر می گذارد و عمل لیفت پوست را انجام می دهد ... ادامه مطلب

مهم ترین نکات تزریق ژل به پیشانیمهم ترین نکات تزریق ژل به پیشانی

تزریق ژل پیشانی در اصفهان توسط دکتر لادن ناظمی با بهترین نتایج همراه است. دکتر ناظمی با بهره گیری از سالها تجربه و کسب مهارت در تزریق ژل، یکی از بهترین پزشکانی هستند که اینگونه خدمات را به مراجعین مطب خود ارائه می‌نمایند ... ادامه مطلب

مهمترین کاربردهای لیزر کیوسوئیچمهمترین کاربردهای لیزر کیوسوئیچ

لیزر کیوسوئیچ یکی از تکنیک های موثر برای درمان لک های پوستی است که در اثر افزایش سن ایجاده می‌شوند. این لیزر بیش از یک دهه مورد استفاده بوده و توانسته است به خوبی لک های تیره سطح پوست را درمان نماید. همچنین این روش یکی از کم عارضه ترین و موثرترین روشهای پاک کردن تاتو می‌باشد ... ادامه مطلب