اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111 - تلفن : 32240913 - 031
مثل فصل ها زیبا باشید

لیفت چشم گربه ای با نخ چگونه انجام میشود؟

چشم از حساس‌ترین اعضای بدن است و نازک بودن پلک ها و ظرافت آن نیز تأییدی بر این موضوع است. به دلایل مختلف مانند بالا رفتن سن، در معرض خورشید بودن، سابقه ژنتیکی و یا آلودگی محیطی افتادگی پلک روی می‌دهد که زیبایی چشمان کمتر می‌شود. لیفت چشم‌ گربه‌ ای برای کاهش اثرات افتادگی پلک و پیری چهره استفاده می‌شود. روش های مختلفی برای لیفت چشم وجود دارد که شامل بوتاکس، پرکننده ها، نخ ها و جراحی می شود. در روش لیفت چشم گربه ای با نخ که یک روش غیر جراحی است، از نخ‌ های (PDO) در پوست برای بلند کردن و لیفت کردن گوشه خارجی چشم و ایجاد حالت گربه ای برای چشم ها استفاده می‌ کند. در کنار لیفت چشم‌ گربه‌ ای می‌توانید افتادگی پلک را نیز برطرف کنید؛ بنابراین علاوه بر زیبایی چشم، چین‌ وچروک اطراف آن را نیز از بین می‌برید. در روش لیفت چشم گربه ای با بوتاکس از سم بوتولیوم (Botulinum toxin) استفاده می شود که تأثیر بیشتری نسبت به روش لیفت با نخ دارد.

یکی از روشهای نسبتا جدید زیبایی و جوانسازی چشم، لیفت چشم گربه ای است که با روشهایی مانند بوتاکس چشم گربه ای در اصفهان و لیفت با نخ توسط دکتر لادن ناظمی انجام می شود. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر درباه لیفت چشم گربه ای با بوتاکس با شماره‌های 32240913 و 09336900224 تماس حاصل فرمایید.

مزایای لیفت چشم گربه ای با نخ

لیفت چشم گربه ای با نخ

انواع نخ‌های لیفت چشم گربه ای

  1. نخ لیفت PDO: پزشک برای افرادی با پوست ظریف و حساس استفاده از نخ PDO که نوعی ماده پروتئینی است و در طب سنتی برای بخیه زدن کارایی دارد، توصیه می‌کند. این نخ‌ها قابل جذب بوده و با توجه به هدف استفاده از لیفت طول سوزن‌ها و نخ‌ها متغیر است. در این روش با استفاده از سوزن‌های بسیار نازک طب سنتی که پر از نخ‌های PDO است در ناحیه مورد نظر تزریق می‌شود.
  2. نخ لیفت مونو: نوع دیگر از نخ PDO هستند که بعد از ۴ تا ۵ ماه جذب بدن می‌شود. این نخ برای از بین بردن چین و چروک‌های نقاطی از بدن استفاده می‌شود که شامل بالا کشیدن اطراف و زیر چشم، گوشه لب‌ها، چروک‌های پیشانی ، بالای گردن و لب استفاده می‌شود.

لیفت چشم گربه ای با نخ چگونه انجام میشود؟

عمل لیفت چشم با نخ، نیازی به بیهوشی نداشته و پزشک برای به صفر رساندن احتمال ایجاد درد از بیحسی موضعی استفاده می‌کند. در این عمل که معمولاً کمتر از یک ساعت طول می‌کشد، پزشک نخ‌های مخصوص را با استفاده از سوزن بسیاری ریزی از زیر پوست شما رد کرده و آنها را می‌کشد. همین کشش نخ‌ها باعث کشیده شدن پوست شده و لیفت را انجام می‌دهد. در این روش هیچ زخمی بر روی صورت شما ایجاد نشده و آسیبی به چشم نمی‌رسد؛ چراکه محل‌های ورود و خروج سوزن کاملاً دقیق مشخص شده و رد شدن سوزن آسیبی به بافت چشمان شما نمی‌رساند.

مراقبت های قبل از لیفت چشم گربه ای با نخ

  1. ۲ تا ۴ هفته قبل از استفاده نخ برای بالا کشیدن گوشه چشم از استعمال دخانیات و مصرف الکل خودداری کنید.
  2. یک هفته قبل از لیفت از مصرف اکسردین، آلیو، آدویل، جنسینگ، آسپرین، روغن ماهی، سیر و ویتامین E به دلیل جلوگیری از رقیق شدن خون پرهیز کنید.
  3. در صورتیکه قبلاً از تزریق بوتاکس و یا تزریق ژل بهره مند شده اید، این موضوع را حتماً با پزشک خود در میان بگذارید.

مراقبت های بعد از لیفت چشم گربه ای با نخ

موارد منع انجام لیفت چشم گربه ای با نخ

  1. افراد دارای پوست ظریف و شکننده
  2. افراد دارای چین و چروک های زیاد
  3. افرادی که مبتلا به لاغری صورت هستند.
  4. افرادی که انتظارات غیر واقع بینانه از لیفت با نخ دارند.
  5. افرادی که مستعد اسکار کلوئیدی می باشند و سابقه مشکل بهبود زخم دارند.
  6. خانم های باردار و شیرده
  7. افراد دارای کلسترول بالا و فشار خون و همچنین افراد سیگاری کاندیدای مناسبی برای لیفت به روش نخ نیستند؛ زیرا موارد ذکر شده می تواند روند بهبودی را نیز به تأخیر بیاندازد.

ماندگاری لیفت گوشه چشم با نخ

نتایج این درمان موقت می باشد و بسته به نیازهای افراد لازم است هر ۶ تا ۱۲ ماه درمان های مراقبت از پوست را دریافت کنید.

قیمت لیفت چشم گربه ای با نخ

هزینه لیفت با نخ به عوامل گوناگونی بستگی دارد و از جمله این عوامل می توان به موارد گوناگونی اشاره نمود نظیر تعداد و نقاط مختلفی از صورت و بدن که تحت درمان قرار می گیرند، تعداد جلسات و تکرار آن، نوع نخ و ... که پس از انتخاب پزشک و کلینیک مورد نظر و انجام مشاوره هزینه اعلام می گردد.

اینستاگرام دکتر لادن ناظمی

عوارض لیفت چشم گربه ای با نخ

لیفت با نخ صورت بدون جراحی در دسته روش‌های کم خطر با کمترین زمان بهبودی در نظر گرفته می‌شود؛ اما عوارض جانبی که ممکن است رخ دهد:

  1. کبودی
  2. تورم
  3. خون ریزی
  4. درد جزئی در محل تزریق نخ

برای پاک کردن تاتو در اصفهان با استفاده از لیزر کیوسوئیچ می‌توانید به مطب دکتر لادن ناظمی مراجعه نمایید. در این مرکز با بهره گیری از به روزترین ابزار و کارآزموده ترین پرسنل، می‌توانید شاهد بهترین نتایج باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین ما از طریق شماره های 32240913 و 09336900224 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111
تلفن مطب : 32240913 - 031
موبایل مطب : 09336900224

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :پناهی [ 1402-09-03 ]
من دو سال پیش لیفت نخ چشم گربه ایی زدم همراه با لیفت خط خنده کل صورتم رو با نخ سیلوئيت لیفت کردم اولش چهره مصنوعی ولی بعد خیلی خوشگل میشه

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
آیا بالا بردن ابرو با تزریق ژل امکان پذیر است؟آیا بالا بردن ابرو با تزریق ژل امکان پذیر است؟

پرکننده های پوستی، حجم از دست رفته را باز می گرداند و به عنوان پشتیبان، از افتادگی ابرو جلوگیری می کنند و ابرو را به سمت بالا لیفت می دهند. ... ادامه مطلب

رفع خطوط ظریف صورت با لایه برداریرفع خطوط ظریف صورت با لایه برداری

اگر احساس می‌کنید پوستتان به لطافت گذشته نیست و دوست دارید کمی رنگ آن روشن شده و دوباره مثل گذشته جوان و شاداب به نظر برسد، می‌توانید از لایه‌برداری استفاده کنید. لایه‌برداری سلول‌های مرده را از روی پوست برمی‌دارد و پوست‌تان شاداب‌تر و جوان‌تر می‌شود ... ادامه مطلب