اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111 - تلفن : 32240913 - 031
مثل فصل ها زیبا باشید

مزوتراپی از روشهای جدید درمان لک صورت

لک صورت یکی از مشکلاتی است که ممکن است برای پوست ایجاد شود و به دلایل مختلفی ایجاد شوند. دلایلی از جمله ژنتیک، نوسان سطح هورمون‌ها، استرس، رطوبت زیاد و استفاده از محصولات مراقبت شخصی روغنی یا چرب وجود دارند. امروزه دانش پزشکی با به کارگیری تکنولوژی، روش‌های جدید درمانی را ابداع کرده است که می‌تواند در درمان لک مفید باشد. مزوتراپی ، یک روش درمانی غیر جراحی است که می تواند با تأمین مقادیری از مواد مؤثر مانند ویتامین ها، مواد معدنی، اسید هیالورونیک و مواد روشن کننده به طور مستقیم برای ناحیه مورد نظر، باعث بهبود لک شود. در روش مزوتراپی، پزشک دوز مناسبی از داروهای مؤثر که ترکیبی از مواد سازنده و ترمیم کننده پوست هستند را با ایجاد بیحسی موضعی، با تزریقات متعدد و دقیق در عمق چند میلی متری و در داخل پوست انجام می دهد. این داروی ترکیبی با تأثیر مستقیم در کمترین زمان ممکن لک های پوستی را از بین می برد که در این فرآیند از دو محرک فیزیکی و شیمیایی روش مزوتراپی استفاده می گردد. با تزریق دارو، الاستین و کلاژن که سبب ترمیم پوست می شوند، تحریک و تولید مجدد خواهند شد که این تولید سلول های جدید پوستی، موجب رفع لک های صورت می شود. داروهای تزریقی در روش مزوتراپی با تأثیر بر لایه های داخلی پوست موجب بر طرف شدن لک های صورت می شوند.

مزوتراپی یکی از روشهای تزریقی کم عارضه و موثر برای درمان بسیاری از مشکلات پوستی مانند لک است که توسط دکتر لادن ناظمی در اصفهان، با استفاده از ترکیبات مناسب، انجام می شود. لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های 32240913 و 09336900224 تماس حاصل فرمایید.

ترکیبات مزوتراپی

موادی که در مزوتراپی صورت برای درمان لک می‌توان به زیر پوست تزریق شود:

داروهایی از دسته آنتی‌بیوتیک‌ها و متسع کننده عروق که باعث افزایش خونرسانی و جلوگیری از عفونت و درمان عفونت موضعی می‌شود.

انواع هورمون‌ها مانند کلسی تونین و تیروکسین که این مورد به خصوص حتماً باید با مشورت پزشک متخصص تجویز و تزریق شود.

مانند کلاژناز و هیالورونیداز . برای جوانسازی و کلاژن سازی و همچنین تحریک پوست برای ترمیم و افزایش خاصیت کشسانی پوست.

دوز و میزان تزریق این مواد هم باید توسط پزشک تعیین و سپس اقدام به تزریق شود. چون مقادیر زیاد برخی ویتامین‌ها هم می‌تواند مشکل‌زا باشد.

برای این موارد باید با یک متخصص طب سنتی مشورت کرده و بعد تزریق صورت گیرد. این تصور غلط است که مواد طبیعی و گیاهی هیچ عوارضی ندارند. این مواد ممکن است باعث ایجاد حساسیت شدید شوند.

ماندگاری مزوتراپی لک صورت

نحوه انجام مزوتراپی لک

درمان لک صورت با مزوتراپی حدود یک ساعت طول می‌کشد. این کار با ارزیابی تخصصی پوست شروع می‌شود.قبل از شروع درمان، پوست کاملاً تمیز و استریل می‌شود. هنگامی‌که شروع به تزریق مزوتراپی می‌شود، احساس خارش سبکی را احساس خواهید کرد که ممکن است کمی گزش داشته باشد. پس از اتمام مرحله تزریق، باقیمانده را روی پوست ماساژ می‌دهند.

مراقبت قبل از مزوتراپی لک صورت

ممکن است از شما خواسته شود یک هفته قبل از عمل از مصرف آسپیرین و سایر داروهای ضد التهاب غیر استروئیدی (NSAID ها) اجتناب کنید. این داروها ممکن است خطر ابتلا به خونریزی و کبودی در طول مزوتراپی را افزایش دهند.

مراقبت بعد از مزوتراپی لک صورت

افراد نامناسب جهت انجام مزوتراپی لک صورت

  1. خانم‌های باردار
  2. بیماران قلبی ـ عروقی
  3. افرادی که دچار سرطان‌های پیشرفته هستند.
  4. کسانی که دارای سوابق آلرژی و حساسیت به داروهای خاص هستند.
  5. افرادی که در حال استفاده از داروهای ضد انعقاد هستند (در این افراد احتمال ایجاد هماتوم و خونریزی زیاد است).
  6. افراد دیابتی بخصوص آنهایی که دیابت کنترل نشده دارند؛ زیرا سطح ایمنی این افراد پایین است و ممکن است دچار عفونت‌های شدید شوند).
  7. افرادی که دارای بیماری نوروپاتی هستند.
  8. اشخاصی که دچار بیماری پسوزیاریس (صدف)‌ هستند.

ماندگاری مزوتراپی لک صورت

برای اینکه بتوانید تأثیرات این روش را به صورت دائم مشاهده کنید نیاز دارید که در دوره های 6 تا 12 ماهه زمانی که تأثیرات این روش از بین رود، به طور پیوسته مزوتراپی را انجام دهید.

هزینه مزوتراپی لک صورت

هزینه مزوتراپی صورت بستگی به نوع درمان شما و تعداد جلسات موردنیاز برای دستیابی به نتایج نهایی مورد انتظار دارد.

اینستاگرام دکتر لادن ناظمی

عوارض مزوتراپی برای لک صورت

بهتر است به این نکته دقت کنید که پوست بسیار حساس است و باید حتماً به پزشکی مراجعه شود که در این راستا آموزش دیده است. به طور کلی می توان به عوارضی از این دست اشاره کرد:

تزریق ژل یا فیلر در اصفهان توسط دکتر لادن ناظمی، در محیطی ایمن و مبتنی بر پروتکل‌های بهداشتی، بسته به معیارهای شما و با استفاده از معتبرترین برندها انجام می‌پذیرد. لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های 32240913 و 09336900224 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111
تلفن مطب : 32240913 - 031
موبایل مطب : 09336900224

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
مقایسه تزریق ژل و تزریق چربیمقایسه تزریق ژل و تزریق چربی

تزریق ژل و تزریق چربی هر دو از روشهای ایده آل و بسیار خوب افزایش حجم، فرم دهی و جوانسازی پوست محسوب می‌شوند که بسته به نیاز شما و تشخیص پزشک، ممکن است انتخاب شده و انجام شوند ... ادامه مطلب

زاویه سازی فک و چانه مناسب کدام مردان است؟زاویه سازی فک و چانه مناسب کدام مردان است؟

امروزه بسیاری از مردان برای دستیابی به چهره ای خوش فرم با زوایای ایده آل و مناسب به روش های زیبایی زاویه فک مردانه روی می آورند. ... ادامه مطلب

تزریق فیلر بهترین روش رفع خط بغض یا ماریونتتزریق فیلر بهترین روش رفع خط بغض یا ماریونت

امروزه از روش های مختلف برای رفع خط اندوه به منظور جوانسازی پوست صورت می توان استفاده کرد ... ادامه مطلب