اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111 - تلفن : 32240913 - 031
مثل فصل ها زیبا باشید

جوانسازی پوست با اوزون تراپی

پوست، بزرگ ترین ارگان در بدن انسان شناخته می شود؛ بنابراین بیشتر از بقیه قسمت های بدن در معرض جرم، آلودگی و رادیکال های آزاد قرار می گیرد و علاوه بر آن همچنین فاکتورهای خاصی مثل سیگار کشیدن، کمبود مواد مغذی و نامتعادلی های هورمونی روی فرد تأثیر می گذارد. امروزه روش‌های مختلفی برای درمان مشکلات پوستی وجود دارد. اوزون تراپی پوست یک روش جدید درمان ارگانیک و طبیعی است که با کمترین عوارض و صرف هزینه کم برای شما پوستی درخشان و سالم را ایجاد می‌کند.

اوزون تراپی پوست روشی نوین در درمان برخی از بیماری‌ها و مشکلات پوستی محسوب می‌شود. اوزون یک مولکول گاز طبیعی ست که از سه اتم اکسیژن (O3) تشکیل شده که همین اتم سوم در این گاز تأثیر بسزایی در کاربرد آن برای درمان بسیاری از بیماری‌ها داشته است. اوزون سیستم ایمنی بدن را فعال می کند و آنتی اکسیدان ها را افزایش می دهد که به آهستگی سرعت پدیدار شدن علائم پیری منجر می شود. همچنین باعث می شود که اکسیژن بیشتری به سلول های خونی برسد. در نتیجه پوست جوان و سالم به مدت طولانی باقی خواهد ماند. علاوه بر اینها مهم‌ترین نکته در داشتن پوستی سالم رفع آلودگی‌ها از آن است. درمان با اوزون باعث حذف ویروس‌ها، باکتری‌ها و دیگر آلودگی‌ها شده و به درمان بسیاری از بیماری‌ها به خصوص بیماری‌های پوستی کمک شایانی خواهد کرد.

فواید اوزون تراپی بر پوست

جوانسازی پوست با اوزون تراپی

نحوه انجام جوانسازی پوست با اوزون تراپی

دو روش برای اوزون تراپی پوست وجود دارد:

۱_ انتقال خون یا ماژور اوزون همواتوتراپی (MAH)

این روش که به اوزون تراپی سیستمیک نیز مشهور است، گرفتن مقداری از خون بیمار و ترکیب آن با اوزون است. سپس این خون دوباره به بدن فرد باز می گردد و قابلیت درمان بیماری های عمیق همچون مشکلات وریدی یا ضدعفونی غدد لنفی را خواهد داشت.

۲_ استفاده از روغن یا پماد ازن (سونا ازن)

این روش شامل دو مرحله است و شامل اوزون تراپی موضعی می باشد. در فاز اول بیمار توسط یک ماسک اکسیژن حمایت شده و از ورود گاز اوزون به ریه های خود جلوگیری می کند (چراکه گاز اوزون یک گاز سمی است که قابل استنشاق نمی باشد و فقط می توان از راه های گوارش، پوستی و تزریقی جذب بدن شود) و سپس بخار اوزون بر روی پوست نواحی مختلف بدن استعمال می گردد.

مراقبت های قبل و بعد از اوزون تراپی پوست

توصیه می شود از مصرف هرگونه داروی ضد التهابی غیر استروئیدی ((NSAIDS)، مثل ایبوپروفن، ژلوفن، ادویل، آسپرین، سلبرکس، ناپروکسن …) و نیز تزریق کورتیزون خودداری کنید؛ زیرا این داروها در روند بهبود با اوزون تراپی مانع ایجاد می‌کنند؛ اما قبل از آن حتماً با پزشک خود مشورت کنید. توصیه می‌شود حداقل تا ۴ روز پس از اوزون تراپی از مصرف هرگونه داروی ضد التهابی خودداری کنید. در صورت نیاز به مسکن، می‌توانید حداکثر تا ۱ گرم در روز از استامینوفن استفاده کنید. برای کاهش التهاب و بهینه‌سازی جذب مواد مغذی درمانی، لازم است از مصرف غذاهایی که نسبت به آنها آلرژی دارید اجتناب کنید.

موارد منع انجام اوزون تراپی

آدرس اینستاگرام دکتر لادن ناظمی

قیمت اوزون تراپی پوست

هزینه بر حسب تعداد جلسات، شرایط، نوع مشکل و سطح درگیر پوست می تواند متفاوت باشد.

عوارض جوانسازی پوست با اوزون تراپی

اگر پزشک شما تخصص لازم را در اوزون درمانی داشته باشد هیچگونه عوارضی شما را تهدید نمی کند. اوزونی که در مصارف پزشکی استفاده میشود دارای غلظت استاندارد و بدون هیچگونه عارضه است. همچنین دارای تأییدیه سازمان غذا و داروی آمریکا FDA و وزارت بهداشت میباشد.

اگر شما هم با مراقبت نادرست از موهای خود، از جمله استفاده از مواد شیمیایی چون رنگ و دکلره به موهای خود آسیب وارد کرده‌اید، می‌توانید با اوزون تراپی مو جوانی و شادابی را به موهای خود بازگردانید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111
تلفن مطب : 32240913 - 031
موبایل مطب : 09336900224

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :رضوان منتظری [ 1402-09-03 ]
سلام خانم دکتر خسته نباشید من میخواستم لایه برداری پوست انجام بدم ک پوستم یک درجه روشن تر بشه و پاکسازی بشه میتونم به جای لایه بردار از روش اوزون تراپی استفاده کنم

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
نکات مهم در تزریق فیلر چانهنکات مهم در تزریق فیلر چانه

یکی از روشهای زیبایی نسبتاً متداول، تزریق فیلر به چانه است که جزو امن ترین راه‌ها برای دستیابی سریع و آسان به یک چانه برجسته‌تر و زیباتر می‌باشد ... ادامه مطلب

اگر بعد از بوتاکس دچار افتادگی پلک شویم...؟!اگر بعد از بوتاکس دچار افتادگی پلک شویم...؟!

امروزه در جهان دستیابی به ظاهری جوانتر از طریق تزریق بوتاکس بسیار متداول است. در روند تزریق بوتاکس، سم بوتولینوم موجود در تزریق باعث فلج می شود ... ادامه مطلب

پروتز چانه باتزریق چربیپروتز چانه باتزریق چربی

اگر چانه به هر دلیلی بسیار کوچک، پهن،کوتاه، نوک‌تیز یا عقب‌رفته باشد، راه‌های زیادی برای اصلاح شکل چانه و هماهنگی بیشتر در صورت وجود دارد. پزشک توسط تزریق چربی، برجسته کردن چانه را انجام می‌دهد ... ادامه مطلب