اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111 - تلفن : 32240913 - 031
مثل فصل ها زیبا باشید

مراحل فیشیال و پاکسازی پوست

سطح پوست پوشیده از سلول‌های مرده یا لایه شاخی است. این سلول‌ها در سطحی‌ترین بخش پوست قرار می‌گیرند. وظیفه سلول‌های مرده محافظت از پوست است و در اصل باید گفت این سلول‌ها نگهبانان بدن در مقابل عوامل خطرساز بیرونی هستند. در حالت نرمال، بدن تقریباً ماهی یک‌بار سلول‌های شاخی شکل را به طور کامل حذف کرده و سلول‌های جدیدتری را جایگزین آنها می‌کند. به همین دلیل این سلول‌های مرده روی پوست تجمع کرده و باعث کاهش درخشندگی و شادابی پوست می‌شوند. برداشت این سلول‌ها به شما کمک می‌کند تا پوست شفاف‌تری داشته باشید که فیشیال پوست چنین عملکردی را دارا است. فیشیال مجموعه‌ای از شیوه‌های مراقبتی است که روی پوست صورت انجام می‌شود و شامل انواع روش‌های درمانی و زیبایی است. به دلیل اینکه در افراد مختلف، بازسازی سلول ها در بازه زمانی متفاوتی اتفاق می افتد ممکن است فواصل زمانی جلسات برای هر فرد فرق داشته باشد؛ اما در حالت طبیعی، انجام آن یک بار در ماه توصیه می شود.

کلینیک دکتر لادن ناظمی، یکی از مراکز مجهز ارائه دهنده اَعمال زیبایی و جوانسازی ، مانند فیشیال و پاکسازی پوست در اصفهان می‌باشد. در این مجموعه، با بکارگیری جدیدترین ابزار و تجهیزات، و تحت نظر پزشک پوست بهترین نتایج را مشاهده خواهید نمود. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های 32240913 و 09336900224 تماس حاصل فرمایید.

مزایای فیشیال پوست

مراحل فیشیال و پاکسازی پوست

مراحل فیشیال و پاکسازی پوست

لازم به ذکر است پیش از آغاز این مراحل، تکنسین زیبایی سؤالاتی درباره‌ نوع پوست، تغذیه و سبک زندگی شما که تأثیر بر شرایط پوستتان دارد می‌پرسد. ممکن است این سؤالات در جزئیات معمول مراحل فیشیال تأثیر داشته باشند. مراحل فیشیال را به ترتیب زیر بررسی می‌کنیم:

مراقبت‌های بعد از انجام فیشیال پوست

  1. بعد از فیشیال به هیچ عنوان پوست نباید دست‌کاری شود. از کندن جوش‌ها به شدت اجتناب کنید.
  2. عدم آرایش سنگین بعد از فیشیال
  3. حداقل باید 1 روز ورزش و دویدن ممنوع ‌باشد؛ زیرا حین ورزش دمای بدن بالا رفته و عرق خواهید کرد. این دو اتفاق برای پوستی که بر روی آن فیشیال انجام شده و حساس است مضر می‌باشد.
  4. لایه بردار و اسکراب را تا روز سوم حذف کنید.
  5. از مصرف داروهایی که ضدآکنه هستند خودداری شود.
  6. تا چند روز بعد از فیشیال صورت نباید در معرض مستقیم نور خورشید قرار بگیرید؛ زیرا پوست در اثر فیشیال پاکسازی عمیق شده و لایه ی شاخی خود را از دست داده است پس آسیب پذیرتر خواهد بود. هر روز از کرم ضد آفتاب استفاده شود.
  7. پس از فیشیال صورت از لیزر، وکس و شمع صورت نباید استفاده شود. توصیه می‌شود حداقل یک هفته از لیزر، شمع و وکس استفاده نشود در صورت انجام احتمال پوسته پوسته شدن پوست وجود دارد.
  8. پوست با احتیاط ولطافت شست وشو شود؛ زیرا پوست پس از فیشیال حساس‌تر شده است.
  9. پس از فیشیال صورت از قرارگرفتن در محیط‌های گرم خودداری کنید.
  10. پس از فیشیال، پوست خود را ماساژ ندهید.

افراد نامناسب جهت انجام فیشیال پوست

واقعیت این است که خدمات فیشیال برای اکثر مبتلایان به آکنه التهابی مشکل ساز است؛ زیرا بسیاری از این روش‌ها پوست را تحریک می‌کنند. این اقدامات باعث بدتر شدن آکنه می‌شود. به خصوص در مورد آکنه‌های التهابی شدید صحیح است. منظور از آکنه التهابی شدید، آکنه‌هایی است که تمایل به قرمز و درد دارند؛ اما اگر فقط در پوست‌های چرب و دارای منافذ باز و جوش زیرپوستی سرسیاه و آکنه‌های خفیف و بدون التهابی که آکنه‌های آن قرمز و زخم نیست و فقط به‌عنوان نقاط ریز سفید یا سیاه روی پوست شما ظاهر می‌شود، می‌تواند کمک‌کننده باشد و به بهبود روند درمان جوش صورت کمک کند.

دفعات انجام فیشیال

دفعات انجام فیشیال در هر فرد متفاوت است و انجام فیشیال پوست بستگی به چند عامل دارد مانند:

نوع پوست:

افراد دارای پوستی چرب و دارای جوش و آکنه تا برطرف شدن مشکلات پوستی هر دو هفته نیاز به فیشیال پوست دارند. اگر دارای پوست ترکیبی از خشک و معمولی یا نرمال هستید، انجام ماهی یک بار فیشیال پوست کافی است.

وضعیت پوست:

برخی عوارض پوستی مانند جوش سرسیاه، آکنه یا لکه‌های تیره، فواصل جلسات فیشیال پوست را مشخص می‌کنند.

اینستاگرام دکتر لادن ناظمی

عوارض فیشیال چیست؟

اگر این کار با زمان بندی و استراحت پوست و با موارد مخصوص انجام نشود می‌تواند عوارضی مانند حساس شدن و قرمز شدن دائمی پوست، نازک شدن پوست و ایجاد لک برای پوست داشته باشد. بنابراین بهتر است هنگام انتخاب مراکز خدمات پوست تحقیق کنید و از کیفیت محصولات مورد استفاده آنها اطمینان حاصل کنید تا از عوارض ناشی از فیشیال پوست در امان باشید.

هزینه فیشیال

هزینه فیشیال صورت به موارد زیر بستگی دارد:

تزریق ژل یا فیلر یکی از روشهای افزایش حجم و فرم دهی صورت و بدن است که با استفاده از معتبرترین برندها و بکارگیری تجربه در تزریق، توسط دکتر لادن ناظمی در اصفهان قابل انجام می‌باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با شماره 32240913 و 09336900224 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111
تلفن مطب : 32240913 - 031
موبایل مطب : 09336900224

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :نسرین حمیدی [ 1402-09-03 ]
فیشیال پوست علاوه بر پاکسازی کامل پوست حکم یه ماساژ رو برای پوست داره

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
تزریق مزوژل چه مزایایی دارد؟تزریق مزوژل چه مزایایی دارد؟

مزوژل ماده‌ای است که حاوی اسید هیالورونیک، انواع ویتامین‌ها، کو انزیم ها، آمینو اسیدها و آنتی‌اکسیدان‌ها می‌باشد. این ماده به نقاط مختلف پوست تزریق می‌شود و در اثر تزریق آن هیالورونیک اسید که وظیفه‌ی حفظ آب درون پوست و هیدراته شدن پوست را بر عهده دارد احیا می‌شود و پوست شاداب و جوان می‌گردد. ... ادامه مطلب

بهترین روش های درمان کک و مک صورت چیست؟بهترین روش های درمان کک و مک صورت چیست؟

کک و مک، لکه‌های تیره رنگ و دایره شکل با قطر حدود ۵ میلی متر روی پوست هستند و به صورت ساده یا ناشی از آفتاب سوختگی بروز می‌کنند. این لکه های پوستی به صورت معمول روی لایه سطحی پوست هستند؛ و اغلب در مناطقی از بدن مانند صورت، شانه‌ها و دست‌ها که بیشتر در معرض تابش اشعه خورشید قرار می‌گیرند؛ به خصوص در ... ادامه مطلب

تزریق ژل حجم دهنده است یا جوانساز؟تزریق ژل حجم دهنده است یا جوانساز؟

فیلرها، پرکننده‌ها یا حجم‌دهنده‌های پوستی به موادی گفته می‌شود که ساختاری مشابه ژل دارند و برای جوانسازی پوست استفاده می‌شوند. از تزریق فیلرهای پوستی در زیر پوست می‌توان برای جبران حجم از دسته رفته، رفع چین و چروک‌ها، بهبود شکل انحناهای سطحی (کانتور) صورت و بدن استفاده کرد ... ادامه مطلب