اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111 - تلفن : 32240913 - 031
مثل فصل ها زیبا باشید

رفع چروک ناحیه تناسلی زنان با تزریق ژل

از مهم ترین اندام ها در برقراری یک رابطه جنسی رضایت بخش، ناحیه ی تناسلی است که این عضو از بدن مانند سایر اعضای بدن به مرور دستخوش تغییر شده و ظاهر زیبای اولیه خود را با افزایش سن و حتی بر اثر عوامل خارجی، از دست می دهد. بافت واژن در طول زمان تغییر می کند. هنگامی که کلاژن پوست از دست می رود، احساس شلی در این ناحیه اتفاق می افتد. این افتادگی به خصوص در اطراف دهانه واژن، مشهود تر است. در کل این عوارض به دلیل افزایش سن، زایمان، استعداد ژنتیکی و سبک زندگی ایجاد می شود. این عارضه منجر به از دست دادن احساس جنسی و نارضایتی فرد در رابطه جنسی می گردد. یکی از شیوه های جوانسازی و رفع چروک ناحیه تناسلی با تزریق ژل است. ژل ها می تواند موجب افزایش حجم ناحیه تناسلی و رفع مشکلاتی همچون خشکی واژن شود. نتیجه این شیوه جوانسازی در کوتاهترین زمان و بلافاصله پس از انجام آن قابل مشاهده خواهد بود.

جوانسازی واژن از جمله اقداماتی است که در مطب دکتر لادن ناظمی با روشهایی مانند تزریق ژل به واژن انجام می شود. شما می توانید جهتریافت نوبت یا کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه، با شماره‌های 32240913 و 09336900224 تماس حاصل فرمایید.

عوامل ایجاد تغییر در زیبایی ناحیه ی تناسلی

رفع چروک ناحیه تناسلی زنان با تزریق ژل

کاربرد تزریق ژل به واژن

آمادگی قبل از تزریق ژل به واژن

نحوه عمل تزریق ژل به واژن

با بی‌حسی موضعی در این ناحیه حداکثر در مدت زمان 30 دقیقه جراحی انجام می‌شود. ابتدا ناحیه‌ی تناسلی به‌طور کامل ضدعفونی شده و توسط لیدوکائین بی‌حس می‌شود. بعد از بی‌حسی کامل، ژل در ناحیه‌ی مورد نظر تزریق می‌شود.

مراقبت های بعد از تزریق ژل به واژن

افراد منع از تزریق ژل به واژن

ماندگاری تزریق ژل به واژن

ژل به طور طبیعی و به مرور جذب بافتهای بدن می شود. پزشکان از ژلهای نیمه دائمی مخصوص واژن استفاده می کنند که مدت ماندگاری آنها 9 ماه تا یک سال است. بسته به نوع بافتهای بدن هر فرد، ممکن است ماندگاری ژل تا 2 سال هم طول بکشد.

اینستاگرام دکتر لادن ناظمی

قیمت تزریق ژل به واژن

هزینه تزریق تزریق ژل در ناحیه تناسلی بانوان بستگی به موارد متعددی از جمله هزینه کلینیک، دستمزد پزشک، میزان افتادگی و لاغری واژن، نوع ژل مصرفی، مقدار ژل و … دارد.

عوارض تزریق ژل به واژن

عوارض فوق اغلب موقتی هستند و بعد از اتمام دوران نقاهت، بهبودی کامل می‌یابند.

تزریق ژل زیر چشم به منظور درمان گودی، تیرگی و چین و چروک این ناحیه، توسط دکتر لادن ناظمی در اصفهان با تکنیک خاص و موثر ایشان انجام می‌شود. در صورت تمایل به دریافت نوبت یا کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه، می‌توانید با شماره‌های 32240913 و 09336900224 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111
تلفن مطب : 32240913 - 031
موبایل مطب : 09336900224

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :قادری [ 1402-09-03 ]
سلام خانم دکتر خسته نباشید میشه لطفا هزینه رو هم بگید

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
چه عواملی باعث تخریب کلاژن می شوند؟چه عواملی باعث تخریب کلاژن می شوند؟

کلاژن فراوان‌ترین پروتئین بدن ما و یکی از مواد اصلی تشکیل‌دهنده‌ی استخوان، ماهیچه‌ها، غضروف‌ها، تاندون‌ها و پوست است. همچنین در بخش‌های دیگر بدن ازجمله رگ‌ها، قرنیه‌ی چشم و دندان‌ها یافت می‌شود ... ادامه مطلب

آیا انواع لک صورت با مزوژل پروسترولین رفع میشود؟آیا انواع لک صورت با مزوژل پروسترولین رفع میشود؟

مزوژل پروسترولین، درمانی تخصصی برای تغییرات ناخواسته رنگدانه ای پوست است. با تزریق این ماده به پوست می‌توان با لک ها و تیرگی های پوست خداحافظی کرد و پوستی روشن تر و بدون لک داشت ... ادامه مطلب

هایفوتراپی چیست و نتایج آن چگونه است؟هایفوتراپی چیست و نتایج آن چگونه است؟

هایفوتراپی یک نوع روش برای ایجاد جوانسازی پوست است که با استفاده از متد پیشرفته صوتی مورد استفاده قرار می گیرد. در این روش امواج صوتی به سطوح زیرین پوست نفوذ کرده با تحریک کلاژن می توانند به از بین بردن چین و چروک های پوستی و سفت شدن پوست کمک کنند ... ادامه مطلب