اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111 - تلفن : 32240913 - 031
مثل فصل ها زیبا باشید

کانتورینگ سیگما چگونه انجام میشود؟

افزایش سن، باعث شل شدن و افتادگی پوست و ضعیف شدن عضلات می‌شود، در نتیجه شل شدن صورت یکی از پی‌آمدهای ناگزیر افزایش سن است که به دنبال آن زیر چشم‌ها گود می‌رود، گونه‌ها برجستگی و شادابی خود را از دست می‌دهد، خط لبخند در اطراف بینی و دهان و خط اندوه دور لب جلب توجه می‌کند و غبغب بزرگ و افتاده سن را سال‌ها بیشتر نشان می‌دهد. هایفو یا «امواج متمرکز ماورای صوت با شدت بالا» یکی از جدیدترین تکنولوژی‌های پزشکی است که جایگزین مؤثر و بدون عوارض جانبی برای جراحی لیفتینگ صورت است. به کمک این روش، پیشرفت علائم کهولت در پوست متوقف می‌شود و قابلیت انعطاف‌ پذیری پوست صورت، گردن و آرواره‌ها افزایش می‌یابد. هایفو سیگما لیفت از خطوط کانونی و میکرو اولتراسوند برای جوانسازی غیرتهاجمی صورت استفاده می‌کند. در این روش ۱۰۰۰ اشعه متقاطع انرژی اولتراسوند لایه‌های عمیق پوست را با دقت بسیار زیاد مورد هدف قرار می‌دهد. هر پرتوی انرژی تأثیری حرارتی و مکانیکی ایجاد می‌کند و موجب در هم شکستن سلول‌های چربی و نهایتاً تخلیه آنها از بدن می‌شود. با این تکنولوژی، لیفتینگ به صورت طبیعی با تحریک لایه‌های ساختاری پوست انجام می‌پذیرد و باعث ایجاد کلاژن پوستی جدید و گردش خون بهتر در پوست می‌شود که در طی زمان باعث سفت شدن پوست و کشیدگی آن می‌شود. این روش در مقایسه با تکنولوژی‌های مشابه در جوانسازی بدون جراحی، بیشترین میزان نفوذ و تأثیرگذاری در پوست را دارد.

هایفوتراپی یکی از روشهای غیر جراحی جوانسازی و لیفت پوست است که توسط دکتر لادن ناظمی در اصفهان انجام می‌شود. اگر مایل به جوانسازی پوست با هایفوتراپی هستید با شماره‌های 32240913 و 09336900224 تماس حاصل فرمایید.

مزایای سیگما لیفت

با افزایش سن، کلاژن در پوست ما تحلیل می رود. این باعث ایجاد چین و چروک و افتادگی/شل شدن بیشتر پوست می شود. درمان Sygmalift راه حل مناسبی برای این مشکل است؛ زیرا مزایای بالینی زیر را ارائه می دهد:

کانتورینگ سیگما

کاربرد سیگما لیفت

  1. زاویه‌ سازی و کانتور کردن چانه و خط فک
  2. کشیدن و جوانسازی پوست
  3. کانتورینگ چشم
  4. لیفت ابرو
  5. کاهش غبغب
  6. لیفت گردن
  7. هموار کردن خطوط ظریف صورت

روش انجام هایفو سیگما لیفت

بر خلاف درمان‌های سنتی اولتراسوند یا سایر روش‌های لیفت صورت، لیفت سیگما بدون درد است؛ زیرا انرژی اولتراسوند در حالت تکه تکه منتشر می‌شود. نیازی به مسکن یا استفاده از کرم بیحس کننده نیست که زمان آماده سازی را به طرز باور نکردنی کاهش می‌دهد. درمان سیگما لیفت بسیار راحت است و اغلب به عنوان یک احساس گرمای ملایم توصیف می‌شود. یک ژل رسانای ویژه روی صورت اعمال می‌شود تا به پروب‌ها اجازه دهد تا برای نفوذ بیشتر پرتوهای اولتراسوند بهتر انجام شوند.

مراقبت های قبل از سیگما لیفت

مراقبت های پس از سیگما لیفت

کانتورینگ سیگما چگونه انجام میشود؟

کانتورینگ سیگما یک روش براى فرمدهى گونه، زاویه فک و چانه است. در بانوان، تزریق در ٧ ناحیه را شامل میشود که به شرح ذیل است:

این ٧ نقطه در واقع همان منحنى اوجى یا S زیبایى است که به سمت چانه می باشد. در آقایان تزریق ٩ نقطه اى می باشد که تفاوت آن با مدل بانوان در فرم زاویه فک است. تزریق در پشت فک انجام میگردد تا زاویه فک مردانه شود و تزریق بعدی در چانه است که به جاى وسط چانه در گوشه های آن انجام میشود تا چانه پهن تر دیده شود.

تعداد جلسات درمان با سیگمالیفت

پوست هر فرد منحصر به فرد است؛ اما مطالعات بالینی نشان می‌دهد که بیماران پس از 3 جلسه متوالی در فواصل ماهانه بیشترین سود را خواهند برد. توصیه می‌شود این دوره درمانی اولیه را با جلسات نگهداری منظم در فواصل 3 ماهه دنبال کنید تا اثرات مثبت سیگما لیفت طولانی شود و حفظ شود.

کاندید مناسب سیگما لیفت

سیگمالیفت برای 25 تا 60 سالگی مناسب است، چه برای اصلاح علائم پیری پوست و چه برای جلوگیری از خطوط ریز و شلی اطراف چشم، خط فک، لب ها و دهان.

کاندید نامناسب سیگما لیفت

انجام این روش برای بعضی افراد به دلایل پزشکی و تخصصی توصیه نمی‌شود. این موارد عبارتند از:

ماندگاری هایفو سیگما لیفت

درمان هایفو سیگما لیفت باید یک دوره ۳ الی ۶ هفته‌ای و هر هفته یک بار انجام شود. تأثیرات و نتایج این درمان فوراً قابل مشاهده بوده و تا ۱۲ ماه ماندگاری دارد.

اینستاگرام دکتر لادن ناظمی

عوارض سیگما لیفت

تاکنون هیچ عارضه‌ای از هایفوسیگما لیفت، گزارش نشده است و سیگما لیفت به هر نوع پوستی سازگاری دارد. بیمار هیچگونه دردی را حس نخواهد کرد. شاید یک گرمای بسیار خفیف و گذرا حس کند؛ اما این‌گونه نیست که در طول مدت درمان مانند سایر روش‌ها از زخم یا قرمزی شدید پوست رنج ببرد.

دکتر لادن ناظمی در اصفهان می‌توانند انواع مشکلات و بیماری های پوستی مانند قارچ پوستی را با جدیدترین روشها درمان نمایند. ایشان با استفاده از امکانات به روز و مدرن، به شما در بهبودی و رفع مشکلات پوستی، همچنین زیبای و جوانسازی پوست یاری می‌رسانند. برای آشنایی با روش‌های درمانی مطب دکتر لادن ناظمی یا جهت رزرو نوبت با شماره‌های 32240913 و 09336900224 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111
تلفن مطب : 32240913 - 031
موبایل مطب : 09336900224

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :بهارلو [ 1402-08-22 ]
برای جوانسازی فک وگونه و خط لبخند روش میدفیس لیفت رو امتحان کردم و راضی بودم

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
لیفت پوست با نخ یکی از روشهای نوین جوانسازی پوستلیفت پوست با نخ یکی از روشهای نوین جوانسازی پوست

در روش لیفت پوست با نخ، بازسازی بافت‌ها از طریق تحریک کلاژن‌ها و نئوواسکیولاریزیشن برای تقویت بافت‌ها و افزایش کشسانی پوست به خوبی انجام میشود ... ادامه مطلب

آیا بالا بردن ابرو با تزریق ژل امکان پذیر است؟آیا بالا بردن ابرو با تزریق ژل امکان پذیر است؟

پرکننده های پوستی، حجم از دست رفته را باز می گرداند و به عنوان پشتیبان، از افتادگی ابرو جلوگیری می کنند و ابرو را به سمت بالا لیفت می دهند. ... ادامه مطلب

هایفوتراپی روشی موثر در جوانسازی و رفع چروک دستهاهایفوتراپی روشی موثر در جوانسازی و رفع چروک دستها

هایفوتراپی دست به عنوان یک ابزار موثر در زیبایی و جوانی پوست دست شناخته شده است. ... ادامه مطلب