اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111 - تلفن : 32240913 - 031
مثل فصل ها زیبا باشید

چرا بهتر است کاشت مژه انجام ندهیم؟

کاشت مژه یکی از راه هایی است که امروزه میان برخی از خانم ها مورد استقبال بسیاری قرار گرفته تا بتوانند مشکل کم پشتی مژه های خود را حل کنند و مژه های بلند و پر پشتی را برای خود داشته باشند و از زیبایی چشمان خود لذت ببرند. داشتن مژه های ضخیم و پر پشت یکی از چیز هایی است که تقریباً همه افراد خواهان آن هستند؛ اما برخی به صورت ژنتیکی و یا بر اثر یک سری عوامل محیطی فرد دارای مژه های کم پشتی است و برای رفع این موضوع و مشکل سراغ روش های مختلفی می روند.

آنچه در این مطلب میخوانید

با وجود اینکه کاشت مژه به عنوان یک عمل زیبایی به جهت بهبود ظاهر انجام می‌شود؛ اما پزشکان در مورد انجام آن هشدار داده‌اند و معتقدند که این جراحی می‌تواند منجر به عوارض شدیدی از جمله نرشیازیس ( بدجهتی یا جهت ناهماهنگ مژه‌ها) و در موارد شدید و در صورت رعایت نکردن نکات ضروری یا انجام شدن آن توسط افراد غیرمتخصص حتی منجر به اختلالات بینایی شود.

نحوه کاشت مژه

اکستنشن کار، هر دو چشم شما را به آرامی تمیز می‌کند. برای جلوگیری از چسبیده شدن تصادفی مژه‌های طبیعی پلک پایین به قسمت پلک بالایی، مژه‌های پلک پایین شما را با نوار جراحی به پوست شما می‌چسباند. سپس مژه‌های طبیعی شما، به طور معمول با یک موچین یا وسیله دیگر، جدا می‌شوند. یک مژه مصنوعی با یک قطره کوچک چسب به قسمت بالای مژه جدا شده چسبیده می‌شود. این روند برای کل مژه‌های هر دو چشم شما تکرار خواهد شد.

عوامل مؤثر بر عوارض کاشت مژه

این آسیب‌ها در اثر سهل انگاری تکنسین در رعایت بهداشت و آماتور بودن آن در انتخاب اکستنشن مناسب رخ می‌دهد. از جمله رایج‌ترین این سهل انگاری‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. استفاده از وسایل آلوده و غیر استریل
  2. برخورد چسب اکستنشن با چشم
  3. استفاده از چسب اکستنشن نامرغوب
  4. آغشته کردن اکستنشن‌ها به مقدار بیش از اندازه چسب
  5. استفاده از اکستنشن‌های بی‌کیفیت
  6. به کار بردن اکستنشن‌های سنگین بر روی مژه‌های طبیعی
کاشت مژه

خطرات کاشت مژه

بیشتر خطرات و عوارض اکستنشن مژه دائم یا موقت ناشی از واکنش پوست یا حساسیت به مواد شیمیایی است که در چسب‌های استفاده شده وجود دارد. به جز این انجام کار در محیط‌ها و ابزارهای غیربهداشتی خود بخش مهمی از عوارض اکستنشن مژه تار به تار است. علائمی که ممکن است در این روش آرایشگری تجربه کنید عبارتند از:

اینستاگرام دکتر لادن ناظمی

زمان مراجعه به پزشک

اگر در کاشت مژه با موارد زیر رو به رو شدید به پزشک مراجعه کنید:

اگر می خواهید بدانید که ایا ژل صورت حرکت می کند یا خیر، کلیک کنید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111
تلفن مطب : 32240913 - 031
موبایل مطب : 09336900224

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :ضرغامی [ 1402-08-10 ]
من که خیلی پشیمونم از کاشت مژه که انجام دادم مژه هام همه ریخت کاش یه روشی هم میومد تو پزشکی برای کاشت مژه دائم

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
از بین بردن قوز بینی با تزریق ژل بینیاز بین بردن قوز بینی با تزریق ژل بینی

در موارد متعددی قوز بینی به خاطر عواملی غیر از ناهمگونی و برجستگی استخوان تیغه بینی است . با تزریق ژل به قسمت های فرو رفته می توان ظاهر بینی را صاف و قوز و انحنای نازیبا را برطرف کرد . برای اقدام در اولین قدم باید پزشکی متبحر را انتخاب کنید و از نوع و برند ژل آگاه شوید ... ادامه مطلب

جوانسازی پوست دست و انگشتان با تزریق ژل یا فیلرجوانسازی پوست دست و انگشتان با تزریق ژل یا فیلر

با بالا رفتن سن ظاهر دست‌ها هم تغییر می‌کند. پوست دست جمع شده، چروک می‌خورد و عروق دست، تاندونها و استخوانها بیش از پیش قابل ملاحظه می‌گردند. با تزریق فیلر به دست‌ها می‌توان به پوست پشت دست حجم داد و دستها را جوان تر از قبل نمود. نتایج این درمان معمولاً تا شش ماه ماندگاری دارد ... ادامه مطلب

روشهای جدید لیزری در درمان ملاسما (لک های پوست صورت)روشهای جدید لیزری در درمان ملاسما (لک های پوست صورت)

ملاسما یا همان لکه‌هایی با طیف رنگی خاکستری - قهوه‌ای بر روی صورت يکي از مشکلات رایج پوستی است که غالباً گونه‌ها، پل بيني، پيشاني، چانه و بالای لب بالایی را درگیر می‌کند. با این وجود لک‌های پوستی که رنگ تیره‌تری دارند؛ معمولاً روی گونه‌ها ظاهر می‌شوند ... ادامه مطلب