اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111 - تلفن : 32240913 - 031
مثل فصل ها زیبا باشید

بهبود منافذ بیش از حد باز پوست با آر اف

منافذ پوستی، روغن ضروری طبیعی را به پوست می‌ دهند که آن را مرطوب و لطیف حفظ می ‌کند و اجازه می ‌دهد تا پوست نفس بکشد و مسئول دفع سموم بدن هستند، با این حال این منافذ زمانی که مسدود یا باز شوند، گسترش می‌ یابند. به طور معمول، افرادی که دارای پوست چرب هستند، نسبت به افرادی که پوست خشک دارند، منافذ بازتری دارند. این منافذ روی بینی و گونه ها بیشتر دیده می ‌شوند. یکی از روش های درمانی برای کوچک شدن منافذ پوست استفاده از آر اف است که با استفاده از آن منافذ باز پوست جمع می شود.

آنچه در این مطلب میخوانید

روش آر اف، یکی از مدرن‌ترین روش‌های جوانسازی پوست است که روشی ایمن و کم‌تهاجمی که می‌تواند بدون دردسرهای عمل جراحی، نتایج خوبی را هدیه دهد. در این روش از امواج رادیویی ایمنی استفاده می‌شود که به لایه‌ی میانی پوست نفوذ می‌کنند و باعث تحریک کلاژن سازی و دیگر تغییرات در ساختمان پوست شده و در نهایت بازسازی و احیای پوست را شاهد خواهیم بود. در این روش، اندازه‌ی منافذ پوستی بعد از ۲ تا ۵ جلسه‌ی درمان به شکل چشمگیری کاهش می‌یابد.

مزایای آر اف فرکشنال

نحوه بهبود منافذ با آر اف فرکشنال

بسته به اندازه و ناحیه مورد نظر برای درمان ممکن است آر اف ۲۰ تا ۴۵ دقیقه طول بکشد. قبل از آر اف پوست به طور کامل تمیز شده و پماد بی‌حسی موضعی روی ناحیه درمان قرار می‌گیرد. بعد از ۱۵ تا ۳۰ دقیقه این ناحیه به طور کامل بی‌حس شده و از ژل خنک‌کننده روی صورت یا بدن استفاده می‌شود. این ژل در حین درمان از پوست محافظت می‌کند. دستگیره آر اف روی ناحیه مورد نظر قرار گرفته و امواج رادیویی به لایه‌های پوست منتقل می‌شود. این روش به طور مؤثری پوست را سفت می‌کند.

درجه لیزر آر اف فرکشنال بر اساس پوست هر بیمار تعیین شده و به عمق پوست نفوذ می‌کند. در این روش نیازی به بیهوشی نیست، تنها کمی احساس گرم‌شدن ایجاد می‌شود. اثرات حاصل از درمان تا چند ماه ادامه دارد. زیرا پوست شروع به کلاژن سازی می‌کند. معمولاً این نتایج پس از ۶ ماه به حالت مطلوب خود می‌رسند. در صورتی‌که درمان مداوم باشد، نتایج طولانی مدت باقی می‌ماند.

بهبود منافذ بیش از حد باز پوست با آر اف

اقدامات قبل از آر اف

مراقبت های لازم بعد از آر اف

تعداد جلسات آر اف منافذ

برخی افراد با ۳ یا ۴ جلسه درمان به نتیجه رضایت‌بخشی می‌رسند؛ اما در برخی دیگر نیاز به تعداد جلسات بیشتری است.

اینستاگرام دکتر لادن ناظمی

موارد منع استفاده از آر اف

عوارض آر اف

از آنجایی که در آر اف فرکشنال سوزنی از سوزن برای جوانسازی سلولهای پوستی استفاده می شود، احتمال دارد بعد از اتمام جلسه درمانی شاهد التهاب، قرمزی، ورم، سوختگی، سوزش و کمی کبودی در زیر پوست باشید که با رعایت نکات و مصرف داروهای تجویز شده، این التهاب های پوستی از بین می روند.

هزینه آر اف

هزینه این درمان به عوامل زیادی از جمله شدت مشکل، مهارت و تجربه پزشک، محلی که درمان انجام می‌شود، تعداد جلسات درمانی، مواد و دستگاهی که برای این درمان استفاده می‌شود بستگی دارد.

برای آگاهی از بهترین روش لیفت ابرو کلیک کنید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111
تلفن مطب : 32240913 - 031
موبایل مطب : 09336900224

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :سمیه قاسمی [ 1402-10-14 ]
برای چه مشکلی اراف کردی

گلناز ایوبی [ 1402-08-10 ]
من تا الان 5 جلسه آر اف فرکشنال انجام دادم روی پوستم تا الان میتونم بگم که 80 در صد راضیم و میخوام که یک جلسه دیگه برم

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
رابطه ی ریزش مو در زنان و یائسگیرابطه ی ریزش مو در زنان و یائسگی

درمان زودرس ریزش مو ممکن است سرعت نازک شدن موها را کاهش دهد و باعث رشد مجدد موها گردد. روشهای درمانی متعددی برای توقف و پیشگیری از ریزش مو مانند مزوتراپی، هیرفیلر و پی آر پی وجود دارد ... ادامه مطلب

آیا تغییر رنگ پوست با لیزر امکان پذیر است؟آیا تغییر رنگ پوست با لیزر امکان پذیر است؟

سفید کردن پوست با استفاده از لیزر روشی است که در آن پرتوهای متمرکز نور برای از بین بردن پوست ناهموار، نامطلوب یا آسیب دیده استفاده می شود ... ادامه مطلب

هیالورونیک اسید و مزایای آن برای پوستهیالورونیک اسید و مزایای آن برای پوست

ماده هیالورونیک اسید، مؤثر در آبرسانی و مرطوب نگه داشتن پوست است و در کاهش عمق چروک‌ها، جوانسازی، استحکام و کشش پوست نقش اساسی دارد. هیالورونیک اسید می‌تواند در قالب یک درمان موضعی (مستقیماً بر روی پوست)، مکمل یا از طریق تزریق استفاده شود ... ادامه مطلب