اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111 - تلفن : 32240913 - 031
مثل فصل ها زیبا باشید

معرفی فیلر پلوریال کلاسیک

امروزه بسیاری از روش‌های غیر جراحی راحتی برای بازگرداندن زیبایی و جوانی به پوست ابداع شده است که می‌توان با استفاده از این روش‌ها و تمدید مجدد آنها شزیبایی پوست را بازگرداند. یکی از بهترین روش‌ها برای کاهش چین و چروک صورت و فرم دهی به صورت استفاده از ژل یا پرکننده‌ها می‌باشد. فیلر پلوریال یک محصول جدید برای جوانسازی پوست ، ساخت کشور لوکزامبورگ و دارای مجوز رسمی وزارت بهداشت و درمان است.

آنچه در این مطلب میخوانید

عملکرد این فیلر مشابه فیلرهای بر پایه هیالورونیک اسید می باشد، با این حال تفاوت بارز آن در کیفیت بالای مواد تشکیل دهنده است. پرکاربردترین سری از محصولات پلوریال نوع کلاسیک آن می باشد که برای اصلاح چین و چروک ها و خطوط متوسط صورت کاربرد دارد. پلوریال پوست را آبرسانی و رطوبت رسانی می کند، این کار باعث بازگشت خاصیت ارتجاعی و قوام پوست می گردد و همین طور برای حجم دهی به لب ها نیز مناسب است.

بررسی تاثیر ژل پلوریال

ژل پلوریال از محصولات جدیدی می باشد که به وابسته ترکیب منحصر به فرد و اثرگذاری آنی که دارد، شناخته شده است. کیفیت بالای مواد تشکیل دهنده ی این ژل ویژگی برجسته آن می باشد. هیالورونیک اسید که ماده ای است که به صورت طبیعی نیز در بدن وجود دارد، از ترکیبات اصلی این محصول است و به میزان 23 میلی گرم در ژل پلوریال موجود است. این ماده توانایی جذب و حفظ آب به میزان 1000 برابر حجم خود را دارد، بنابراین در حفظ آب بافت نقش کلیدی دارد. اما با افزایش سن از میزان ترشح این ماده در بدن کم می شود و در نتیجه همین امر پوست خشک می شود، چروک می افتد و لطافت و قوام خود را از دست می دهد.

هیالورونیک اسید موجود در ژل پلوریال به صورت ارگانیک تولید شده است، به همین دلیل منجر به بروز واکنش های آلرژیک در بدن فرد نمی شود. هیالورونیک اسید فواصل بین سلول های پوست را پر می کند، آب بافت پوست را حفظ می کند و منجر به شفافیت، ترمیم پوست، لطیف و صاف شدن پوست می شود. از دیگر مواد تشکیل دهنده ژل پلوریال، گلیسرول است. این آنتی اکسیدان قوی برای شاداب کردن پوست و کاهش لکه های پوستی بسیار موثر است.

کاربرد فیلر پلوریال کلاسیک

کاربرد اصلی این ژل جوانسازی، آبرسانی و حجم دهی پوست می باشد. کاهش چین و چروک و خطوط صورت، حجم دهی و کانتورینگ لب و گونه، زاویه سازی فک و صورت، افزایش لطافت پوست و روشن کردن رنگ صورت از موارد کاربرد ژل پلوریال می باشد. آبرسانی عمیق پوست و جوانسازی پوست با تحریک کلاژن سازی از دیگر عملکردهای این فیلر می باشد.

معرفی فیلر پلوریال کلاسیک

مزایای فیلر پلوریال کلاسیک

  1. به دست آمدن نتایج مثبت بلافاصله پس از پایان تزریق
  2. غیرتهاجمی بودن روش تزریق و عدم نیاز آن به جراحی
  3. بازدهی بالا و نتایج رضایت بخش
  4. نتایج طبیعی
  5. عدم نیاز به مسکن یا داروی بیهوشی
  6. قابل اجرا در طول مدت زمان کم
  7. نداشتن دوره نقاهت

نحوه تزریق فیلر پلوریال کلاسیک

در مواردی که فرد متقاضی نسبت به درد حساسیت دارد می‌توان از بی‌حس‌کننده‌های موضعی استفاده کرد. پس از این کار، ناحیه تزریق مشخص شده و با استفاده از سوزن‌های بسیار ظریف و نازک، ژل یا فیلر به زیر پوست تزریق می‌شود. پس از تزریق، پزشک باید ناحیه را ماساژ دهد تا ژل‌ها به خوبی در آن پخش شوند، همچنین این ماساژ به ایجاد تقارن بهتر هم کمک خواهد کرد. در نهایت برای جلوگیری از کبودی و التهاب، کمپرس آب سرد بر روی محل تزریق قرار داده می‌شود.

مراقبت قبل از فیلر پلوریال کلاسیک

مراقبت بعد از فیلر پلوریال کلاسیک

موارد منع مصرف ژل پلوریال

ماندگاری فیلر پلوریال کلاسیک

میزان متابولیسم بدن هر فرد، سبک زندگی، سن، ناحیه ای که تزریق صورت گرفته است و موارد دیگر همگی در میزان ماندگاری ژل ها تأثیرگذار هستند. ژل پلوریال کلاسیک بین 6 تا 9 ماندگاری دارد.

اینستاگرام دکتر لادن ناظمی

عوارض فیلر پلوریال کلاسیک

عوارض محدود و شایع این فیلر شامل مواردی مانند کبودی، تورم، درد جزئی، قرمزی، ایجاد سردرد، حساسیت کم، خارش و … می باشد که اکثر آنها به دلیل فرآیند تزریق و وارد شدن سوزن های تزریق به پوست رخ می دهند و به نوع فیلر ارتباطی ندارند. عوارض این نوع فیلر از سایر فیلرهای دیگر بسیار کمتر می باشد. معمولاً به مرور و در دو سه روز اول مقدار زیادی از عوارض ایجاد شده برطرف می شوند؛ اما اگر تورم، درد و … کاهش پیدا نکرد و حتی بیشتر شد باید سریعاً به متخصص مراجعه کنید و تحت معاینه قرار بگیرد.

هزینه تزریق ژل فیلر پلوریال کلاسیک

برای آگاهی از هزینه تزریق ژل در اصفهان، توسط دکتر لادن ناظمی میتوانید با شماره های موجود در همین صفحه تماس حاصل فرمایید. عواملی که در تعیین قیمت نقش دارند عبارت هستند از:

برای مشاهده عکس قبل و بعد از تزریق ژل و فیلر در خط خنده ، روی لینک کلیک کنید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111
تلفن مطب : 32240913 - 031
موبایل مطب : 09336900224

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
دلایل ریزش ابروها و راهکارهای پیشگیری و درمان آندلایل ریزش ابروها و راهکارهای پیشگیری و درمان آن

در روند درمان ریزش ابرو، مرحله اول، تشخیص درست علت ریزش است که باید پیش از درمان ریزش ابرو انجام شود. ... ادامه مطلب

درمان تیرگی های ناشی از التهاب پوست با لیزر کیوسوئیچدرمان تیرگی های ناشی از التهاب پوست با لیزر کیوسوئیچ

لیزر کیوسوئیچ یکی از بهترین روش ها برای از بین بردن تیرگی روی پوست است. ... ادامه مطلب

آیا مزوتراپی در درمان ریزش مو موثر است؟آیا مزوتراپی در درمان ریزش مو موثر است؟

یکی از شایع‌ترین مشکلات مربوط به پوست و مو و زیبایی که دباعث دغدغه و نگرانی در مردان و زنان زیبا پسند در سراسر دنیا شده است ، ریزش مو می‌باشد. عدم تعادل هورمونها، کمبود مواد مغذی مناسب، کاهش گردش خون، بیماریهای خاص و مصرف داروها از جمله علل و عوامل ریزش مو در دنیای کنونی است ... ادامه مطلب