اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111 - تلفن : 32240913 - 031
مثل فصل ها زیبا باشید

تزریق مزوژل آبرسان پوست کاربردها مزایا و هزینه

با افزایش سن و از دست رفتن آب بدن، احتمال ایجاد چین و چروک پوستی افزایش پیدا می‌کند. قرار گرفتن در معرض مستقیم نور خورشید، استفاده از لوازم آرایش بی کیفیت، استفاده از شوینده‌های بهداشتی نامناسب و عدم مراقبت‌های زیبایی منجر به خشکی پوست و از بین رفتن نشاط آن می‌شود. برای بازگرداندن جوانی و شادابی به چهره‌ و افزایش آبرسانی به زیر پوست، بهترین راه استفاده از روش درمانی مزوژل است.

آنچه در این مطلب میخوانید

در این روش، خشکی پوست‌ از بین می‌رود و شما می‌توانید چهره شاداب‌تر و درخشان‌تری داشته باشید. مزوژل یکی از بهترین روش‌های درمانی نوین برای جوانسازی و هیدارته نگهداشتن پوست است. مواد به کار رفته در ساختار آن 15 درصد اسید هیالورونیک می باشد. در کنار مواد مزوژل انواع ویتامین ها و مواد معدنی و گیاهی، فاکتورهای رشد بافت، کوآنزیم Q10، سنتلا و … را می توان اشاره کرد که باعث ایجاد و ساخت کلاژن و افزایش خون رسانی می شوند.

مزوژل آبرسان چیست؟

آبرسانی پوست با تزریق مزوژل (Mesogel) نسبت به سایر روش‌ها، متدی نسبتاً کم ‌ریسک و به قیمت معقول به شمار می‌رود که در عین حال نتیجه قابل قبولی نیز از خود ارائه می‌کند. مزوژل در واقع یک ترکیب غنی از هیالورونیک اسید بوده که در صورتی که به عمق پوست تزریق شود، کمبود این اسید در بدن را جبران کرده و با تحریک پوست، روند تولید کلاژن را بهبود می‌بخشد. در ترکیب مزوژل، مواد دیگری نظیر ویتامین ها، کوانزیم ها، آنتی اکسیدان ها، آمینواسیدها، موادمعدنی نیز مشاهده می‌شود که ترکیب تمامی این عناصر، سبب شده که مزوژل، به عنوان یک ژل آبرسان پوست با حداقل عوارض و حداکثر بازده به بازار معرفی شود.

کاربردهای مزوژل آبرسان

تزریق مزوژل آبرسان پوست

مزایای آبرسانی پوست با مزوژل

آبرسانی پوست با تزریق مزوژل چگونه است؟

در ابتدا ناحیه مورد نظر با استفاده از بیحس کننده تا حد زیادی بیحس می شود. در این صورت کمترین میزان دردی در حین انجام تزریق احساس نخواهید کرد. سپس نقاط مورد نظر توسط پزشک تعیین شده و تزریق در نواحی مشخص شده انجام میشود.

اقدامات قبل از تزریق مزوژل آبرسان

مراقبت های پس از تزریق مزوژل آبرسان

دوام مزوژل آبرسان چقدر است؟

نتیجه تزریق مزوژل معمولاً بلافاصله مشاهده می شود؛ اما نتیجه کلی بعد از 48 ساعت مشاهده می شود. نتیجه تزریق مزوژل به طور کلی بین 6 تا 9 ماه باقی می ماند و به تدریج ناپدید می شود. برای اینکه این نتایج جوانسازی با مزوژل دوام بیشتری داشته باشند و پوست جوانتر و شاداب تر به نظر برسد، جوانسازی مزوژل باید تکرار شود.

اینستاگرام دکتر لادن ناظمی

موارد منع تزریق مزوژل آبرسان

با این‌که این روش موجب سلامت و بهبود پوست خواهد شد، بعضی از افراد نباید تزریق مزوژل را انجام دهند. به همین دلی قبل از اقدام باید پیشینه‌ی پزشکی و شرایط جسمیتان را با جزئیات با پزشک در میان بگذارید. برخی از افرادی که نباید از این روش استفاده کنند عبارتند از:

  1. زنان باردار و شیرده
  2. اشخاصی که در حال استفاده از داروهایی هستند که ممکن است حین تزریق یا پس از آن اختلال ایجاد کند.
  3. کسانی که سیستم ایمنی بدن آنها ضعیف است یا دچار نقص سیستم ایمنی هستند. از جمله افرادی که دیابت، سرطان و لوپوس دارند.
  4. اشخاصی که در حال انجام شیمی‌ درمانی یا رادیوتراپی هستند.
  5. اشخاصی که به مصرف الکل اعتیاد دارند.
  6. همچنین افرادی که مبتلا به بیماری ویروسی هستند بهتر است تا بهبود کامل صبر کنند.

آیا تزریق مزوژل آبرسان عوارض دارد؟

تزریق مزوژل آبرسان اگر درست و اصولی انجام شود هیچ عارضه‌ی دراز مدتی نخواهد داشت. ممکن است به صورت موقت مقداری قرمزی و التهاب یا کبودی در محل تزریق داشته باشید که پس از چند روز کاملاً برطرف خواهد شد.
در موارد معدودی نیز بدن واکنش آلرژیک نشان می‌دهد که عموماً سطحی است. بهتر است به پزشک خود اطلاع دهید تا با تجویز داروهای ضد حساسیت مناسب از پیشرفت آن جلوگیری کند.
در صورتی که مرکزی نامعتبر و غیر بهداشتی تزریق را انجام دهد یا موادی که استفاده می‌شود که از کیفیت پایین برخوردار باشد ممکن است آسیب‌ها و عارضه‌های بدی همچون عفونت یا حساسیت شدید ایجاد کند که جبران آن سخت و هزینه‌بر است.

هزینه تزریق مزوژل آبرسان

هزینه تزریق مزوژل به موارد مختلفی مانند خدمات کلینیک زیبایی انجام دهنده، مهارت پزشک، میزان دوز مورد نیاز، کیفیت مواد مورد استفاده و … بستگی دارد، بنابراین نمی‌توان برای همه افراد قیمت واحدی را بیان کرد.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111
تلفن مطب : 32240913 - 031
موبایل مطب : 09336900224

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
کاربرد تزریق آنزیم لب چیست؟کاربرد تزریق آنزیم لب چیست؟

بهترین و مؤثرترین راه برای اصلاح فرم لب، تزریق ژل لب است‌. ژل های لب بر پایه‌ی اسید هیالورونیک طی چند سال گذشته به عوامل تقویت کننده و پرکننده بافت نر ... ادامه مطلب

مزایای استفاده از لیزر برای درمان کک و مکمزایای استفاده از لیزر برای درمان کک و مک

کک و مک عبارتند از یک خال یا لکه تیره رنگ که بر روی پوست به وجود می‌آید و بیشتر در پوست صورت، سینه، جلوی بازوها و پشت دست‌ها دیده می‌شود.کک و مک به صورت لکه‌های کوچک قهوه‌ای رنگ یا برنزه‌ای است که در افراد دارای پوست روشن و موی بلوند یا قرمز و چشم‌های آبی، سبز یا خاکستری به وجود می‌ آید ... ادامه مطلب

تزریق مزوژل آبرسان پوست کاربردها مزایا و هزینهتزریق مزوژل آبرسان پوست کاربردها مزایا و هزینه

مزوژل یکی از بهترین روش های درمانی نوین برای جوانسازی و هیدارته نگهداشتن پوست است که باعث شادابی پوست شما می شود. ... ادامه مطلب