اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111 - تلفن : 32240913 - 031
مثل فصل ها زیبا باشید

چگونگی تزریق ژل گونه و مزیت های آن

امروزه تزریق ژل به یکی از پرکاربردترین اقدامات زیبایی تبدیل شده. از این روش برای افزایش حجم و فرم دهی نواحی مختلف صورت و بدن مانند زیر چشم، خط اخم، برجسته سازی لبها، جوانسازی دست و ... استفاده می‌شود. یکی از رایج ترین کاربردهای تزریق ژل، گونه گذاری است. در ادامه با این روش بیشتر آشنا خواهیم شد و شما را از چند و چون تزریق ژل گونه بیشتر آگاه خواهیم ساخت.

در کلینیک دکتر لادن ناظمی، تزریق ژل گونه یا گونه گذاری در اصفهان با استفاده از بهترین برندهای فیلر موجود و با تکیه بر دانش و کسب سالها تجربه در این زمینه انجام می‌پذیرد؛ و به همین جهت نتایج درخشانی نیز حاصل می‌گردد. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت نوبت با شماره‌های 32240913 و 09336900224 تماس حاصل فرمایید.

گونه گذاری با تزریق ژل چیست؟

گونه ها به عنوان مرکزی ترین بخش صورت، توجه زیادی را به خود جلب می‌نمایند و به دلیل همجواری با چشمها از اهمیت بسیاری برخوردارند. به مرور زمان و با افزایش سن اتفاقی که در چهره حادث می‌شود، تحلیل بافتی در صورت و به اصطلاح لاغر و استخوانی شدن چهره است؛ که یکی از مشخصه های اصلی بالا رفتن سن می‌باشد. گاهی نیز افراد به شکل ژنتیکی صورت و گونه‌های لاغر و افتاده دارند که در همه این موارد، تزریق ژل گونه می‌تواند کمک کننده باشد.

تزریق ژل گونه یا گونه گذاری، علاوه بر افزایش حجم و برجسته سازی، فرم بهتری نیز به گونه‌ها می‌دهد و بدون کوچکترین عارضه مهم (در صورت انجام توسط پزشک حاذق و با استفاده از فیلرهای مرغوب) جوانی و شادابی را به چهره بازمی‌گرداند. همچنین تصور اغلب افراد از جوانسازی، لیفت پوست و رفع خطوط و چین وچروکها است. در صورتی که گاهی جوانسازی پوست با افزایش حجم تکمیل شده و دیگر نیاز به اقدام خاص دیگری نخواهد بود. البته یکی از بهترین روشهای رفع خطوط و چین و چروکهایی که بدون حرکت همچنان دیده می‌شوند؛ تزریق ژل یا فیلر است.

مراحل گونه گذاری با تزریق ژل

مراحل تزریق ژل گونه یا گونه گذاری به شرح زیر است:

مزایای تزریق ژل گونه

مدت زمان تزریق ژل گونه

این درمان در حدود ۳۰ دقیقه به طول می‌انجامد و بسته به میزان مورد نیاز ژل ممکن است کمی بیشتر یا کمتر شود.

آیا تزریق ژل گونه دردناک است؟

با توجه به استفاده از بی حسی موضعی در تزریق ژل گونه، مقدار درد در زمان تزریق بسیار ناچیز می باشد؛ و اغلب افراد حتی بدون بی حس کننده نیز می‌توانند این درد را تحمل کنند.

نتایج تزریق ژل گونه چه موقع قابل رویت است؟

پس از تزریق ژل به گونه ها یا هر عضو دیگری، تغییرات بلافاصله قابل مشاهده است ولی به دلیل تحریک پوست ناحیه مورد نظر، تورم، التهاب، قرمزی و گاهاً کبودی اجتناب ناپذیر خواهد بود. بخش زیادی از تفاوت ایجاد شده در ظاهر صورت پس از تزریق ژل گونه، به دلیل تورم می‌باشد. به همین جهت تا بهبود وضعیت صورت باید چند روز صبر کنید. با این وجود بلافاصله پس از تزریق ژل گونه، شما می توانید به فعالیت عادی زندگی بازگشته و حتی از مواد آرایشی نیز استفاده کنید. به هر حال پیشنهاد می شود از انجام هر گونه فعالیت سنگین و غیر عادی پس از جلسه درمانی خودداری نمایید.

ماندگاری ژل گونه

ماندگاری این روش را نمی‌توان به طور دقیق مشخص نمود. عواملی از قبیل نوع ژل و شرکت سازنده آن، قابلیت‌های بدنی فرد، سبک زندگی (عدم استفاده از سیگار، پرهیز از مواجهه با اشعه زیان بار خورشید، فشارهایی که به محل درمان وارد می‌شود و ...) در ماندگاری گونه گذاری با تزریق ژل نقش دارند. ولی در یک بازه زمانی 6 الی 12 ماه می‌توان ماندگاری تزریق ژل گونه را فرض نمود. با توجه به اینکه حرکت و دستکاری گونه ها کم است، شاید این زمان بیشتر هم بشود. البته لازم به ذکر است، اگر برای گونه گذاری از فیلرهای هیالورونیک اسید استفاده شود، به دلیل تحریک پوست به کلاژن سازی، حتی پس از جذب کامل ژل شرایط گونه‌ها به حالت قبل از تزریق باز نخواهد گشت و فرم و حجم بهتری در آنها دیده خواهد شد.

هزینه تزریق ژل گونه

هزینه تزریق ژل گونه بستگی به نوع ژل مورد استفاده، میزان تزریق، و حق‌الزحمه پزشک دارد. که در جلسه مشاوره می‌توانید از آن مطلع گردید.

همشهریان گرامی! اگر نگران انتقال بیماریهای واگیردار در پروسه حذف موهای زائد خود هستید؛ با انتخاب مراکز مجهز به دستگاه‌هایی که امکان استفاده از سری شخصی دارند، با آرامش خاطر و بدون وقفه از مزیت های لیزر موهای زائد در اصفهان بهره مند شوید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111
تلفن مطب : 32240913 - 031
موبایل مطب : 09336900224

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :پرهامی [ 1402-07-14 ]
سلام خانم دکتر من چند روزه ژل لب تزریق کردم لبم گز گز میکنه و یجوری انگار بیحسه، چیکار کنم برطرف شه آیا عفونته؟

سیفی [ 1402-07-13 ]
سلام خسته نباشید برای حجم دهی گونه تزریق ژل بهتر است یا تزریق چربی ؟

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
چه عواملی باعث تخریب کلاژن می شوند؟چه عواملی باعث تخریب کلاژن می شوند؟

کلاژن فراوان‌ترین پروتئین بدن ما و یکی از مواد اصلی تشکیل‌دهنده‌ی استخوان، ماهیچه‌ها، غضروف‌ها، تاندون‌ها و پوست است. همچنین در بخش‌های دیگر بدن ازجمله رگ‌ها، قرنیه‌ی چشم و دندان‌ها یافت می‌شود ... ادامه مطلب

بهترین روشهای درمان خط اخم عمیق چیست؟بهترین روشهای درمان خط اخم عمیق چیست؟

به خطوط عمودی که بین دو ابرو وجود دارند، خط اخم گفته می شود. در واقع خط اخم ممکن است در هر سنی به وجود بیاید و نمی توان گفت که تنها افزایش سن، باعث ای ... ادامه مطلب

جوانسازی پوست با تزریق پلاسما ژلجوانسازی پوست با تزریق پلاسما ژل

پلاسما ژل یکی از جدید‌ترین فیلرها یا ژل های استفاده شده برای رفع چین و چروک ها و جوانسازی پوست است ... ادامه مطلب