اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111 - تلفن : 32240913 - 031
مثل فصل ها زیبا باشید

آیا شما گزینه ی خوبی برای تزریق بوتاکس هستید؟

بوتاکس یکی از درمان‌های تزریقی آرایشی است که باعث رفع چین و چروک‌های صورت می‌شود . بوتاکس حاوی فرمول رقیق شده‌ای از سم بوتولیسم است که باعث فلج عضلات می شود . در نتیجه پوست روی ماهیچه شل می‌شود و چین و چروک‌ها برطرف می‌شوند . بسیاری از زیبا جویان اعتقاد دارند بوتاکس توانسته خط لبخند ، خط اخم و دیگر چروک‌های صورت را برطرف کند.

تزریق بوتاکس در اصفهان توسط دکتر لادن ناظمی با بررسی دقیق شرایط شما، و امکان دستیابی به بهترین نتایج انجام میشود. در صورت تمایل می‌توانید هم‌اکنون با شماره تلفنهای 32240913 و 09336900224 با ما تماس گرفته و با دریافت اطلاعات مورد نیاز، هماهنگی جلسه ملاقات را با مطب ایشان انجام دهید.

آیا شما گزینه‌ی خوبی برای بوتاکس هستید؟

مردان و زنان بزرگسال که از سلامت جسمی خوبی برخوردارند گزینه‌ی مناسبی برای انجام بوتاکس هستند. اگر باردار هستید یا در دوره‌ی شیردهی قرار دارید نباید بوتاکس را انجام دهید . بیشتر زیبا جویان به سراغ بوتاکس می‌روند تا نشانه‌های پیری و بالا رفتن سن در چهره‌شان کمتر شود . در واقع بوتاکس شیوه‌ی درمانی جایگزینی برای جراحی‌های زیبایی مثل کشیدن پوست می باشد . بعضی از چین و چروک‌هایی که با بوتاکس برطرف می‌شوند ، این موارد هستند:

از بوتاکس می‌توان در بسیاری از چروک‌های ناشی از حرکت عضلات صورت استفاده کرد . البته برای چروک‌های ناشی از شل شدن پوست یا قرار گرفتن در معرض آفتاب بی اثر است.

تزریق بوتاکس

نحوه انجام تزریق بوتاکس

به هیچ نوع بیهوشی نیازی ندارد ، گرچه بعضی از پزشکان بیهوشی موضعی را بر حسب درخواست بیمار انجام می‌دهند . بعد از پاک شدن پوست توسط ، به هر کدام از عضلات مورد نظر ماده‌ی بوتاکس را تزریق می‌شود . جلسه بوتاکس درمانی کمتر از یک ساعت طول می کشد.

پس از تزریق ، سیگنال‌هایی که از عصب به عضله فرستاده می شوند به وسیله توکسین موجود در محلول مسدود می شوند . در نتیجه ، عضلات دیگر نمی‌توانند منقبض شوند . همین انقباض عضلات است که روی پوست روی عضله چروک به وجود می آورد که با شل شدن عضلات ، چروک‌ها صاف می‌شوند.

کاربرد بوتاکس

براى جوانسازى خط اخم ، خط پیشانى و خطوط دور چشم از بوتاکس استفاده می‌شود. از بوتاکس براى از بین بردن عرق زیربغل ، کف دست و پا هم استفاده می‌شود . هرگز نباید در یک جلسه بوتاکس صورت و زیر بغل انجام شود ، بوتاکس زیر بغل ٢-٤ ماه و براى صورت ۴ -٦ ماه ماندگارى دارد . البته در بعضى افراد با وجود انجام بوتاکس هیچ اثرى مشاهده نمی‌شود . در این افراد بهتر است از ترکیب دیگر بوتاکس استفاده شود.

بوتاکس در بسیارى موارد باعث بهتر شدن میگرن می‌شو د، دوز داروى بوتاکس باید با دقت بسیار زیادى تهیه و تزریق گردد . چنانچه داروى بوتاکس آماده شده بماند بین ۸-٢٤ ساعت قابلیت تزریق را دارد ، در اکثر موارد بیشتر از ٢٤ساعت نباید دارو مصرف شود. اثر بوتاکس بین یک تا ٣ هفته بعد از تزریق بوتاکس مشاهده می‌شود .

کاندیدای بوتاکس

مزایای درمان با بوتاکس

عوارض تزریق بوتاکس

بوتاکس مثل هر داروى دیگرى مى تواند عوارض جانبی به همراه داشته باشد ، که البته بیشتر این عوارض به‌علت خطا در محل تزریق یا مقدار داروى تزریق شده می‌باشد . در هر دو این موارد عارضه اى که قابل مشاهده هست ، به‌صورت افتادگى پشت پلک هست و البته باید خوشحال باشید که این عارضه ماندگار نیست و بعد از ٢-٤ هفته خودبه‌خود از بین مى رود . همچنین با استفاده از قطره چشمى اپراکلونیدین اثر این افتادگى ازبین مى رود.

یکى دیگر از عوارض بوتاکس آلرژى دارویى به‌صورت تورم در ناحیه دور چشم و پیشانى هست که بعد از چند ساعت این تورم از بین خواهد رفت. آلرژى به بوتاکس یک مورد بسیار نادر می باشد ، البته در افرادى که سابقه آسم و آلرژى ، فشارخون و افرادى که سابقه مشکل کلیه مثل سنگ کلیه دارند بیشتر مشاهده می‌شود. عارضه دیگر بوتاکس افزایش فشار چشم است ، این عارضه با درد چشم و ریزش اشک خود را نشان می‌دهد و در صورت ایجاد حتما باید توسط متخصص چشم ویزیت شود. گاهی کبودى در بوتاکس دیده می‌شود که بعد از ٧-١٠روز بعد از بین می‌رود.

تزریق ژل یا فیلر یکی از روشهای افزایش حجم و فرم دهی صورت و بدن است که با استفاده از معتبرترین برندها و بکارگیری تجربه در تزریق، توسط دکتر لادن ناظمی در اصفهان قابل انجام می‌باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با شماره 32240913 و 09336900224 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111
تلفن مطب : 32240913 - 031
موبایل مطب : 09336900224

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
درمان چین و چروک صورت با تزریق چربیدرمان چین و چروک صورت با تزریق چربی

تزریق چربی روشی سرپایی و بدون نیاز به بستری شدن و بیهوشی می‌باشد. در این عمل با استفاده از چربی بدن خود شما، و تزریق این چربی به نقاطی که نیاز به افزایش حجم و جوانسازی دارند؛ پوستی جوانتر و شاداب تر می‌یابید ... ادامه مطلب

اهمیت مراقبت پس از تزریق بوتاکساهمیت مراقبت پس از تزریق بوتاکس

بوتاکس یک روش اثبات شده و کارآمد در رفع بسیاری از مشکلات درمانی و زیبایی در علم پزشکی است که اغلب پزشکان در حوزه های مختلف پزشکی از آن استفاده می کنند ... ادامه مطلب

روشهای جدید لیزری در درمان ملاسما (لک های پوست صورت)روشهای جدید لیزری در درمان ملاسما (لک های پوست صورت)

ملاسما یا همان لکه‌هایی با طیف رنگی خاکستری - قهوه‌ای بر روی صورت يکي از مشکلات رایج پوستی است که غالباً گونه‌ها، پل بيني، پيشاني، چانه و بالای لب بالایی را درگیر می‌کند. با این وجود لک‌های پوستی که رنگ تیره‌تری دارند؛ معمولاً روی گونه‌ها ظاهر می‌شوند ... ادامه مطلب