اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111 - تلفن : 32240913 - 031
مثل فصل ها زیبا باشید

درمان اسکارفرو رفته با تزریق ژل

تزریق ژل یا فیلر از روشهای نسبتا جدید است که برای بسیاری از اهداف زیبایی و جوانسازی، همچنین درمان برخی عوارض پوستی مانند اسکارهای آتروفیک یا فرو رفته کاربرد دارد. در این روش با انتقال (تزریق) موادی ژل مانند که به طور آماده می‌توان تهیه نمود؛ به نقاطی از پوست که دچار کاهش حجم یا فرم نامناسب یا فرورفتگی شده اند؛ می‌توان شرایط بهتری در ظاهر فرد ایجاد کرد. در این مقاله می‌خواهیم به طور خاص درمان اسکارهای فرو رفته را با تزریق ژل بررسی نماییم.

دکتر لادن ناظمی با بهره مندی از سالها تجربه در زمینه تزریق ژل، همچنین استفاده از بهترین فیلرهای موجود، یکی از ارائه دهندگان ماندگارترین و طبیعی ترین نتایج تزریق ژل در اصفهان می‌باشند. جهت هماهنگی و مشاوره با مطب ایشان، میتوانید از طریق تماس با شماره های 32240913 و 09336900224 اقدام نمایید.

ابتدا به توضیح مختصری در ارتباط با ژل یا فیلر می‌پردازیم

ژل یا فیلر ماده ای جامد و ژلاتینی است که مصارف آن در پوست و زیبایی به افزایش حجم، فرم دهی و پر کردن خطوط، چین و چروک و فرو رفتگی های پوست خلاصه می‌شود.

تزریق ژل یا فیلر

تزریق ژل یا فیلر توسط پزشک به لایه های پوست، صورت می‌گیرد. این عمل یکی از رایج ترین اقدامات زیبایی و جوانسازی به شمار می‌رود که اغلب مراجعین به مراکز پوست را به خود اختصاص می‌دهد.

تزریق ژل برای درمان اسکار

تزریق ژل برای درمان اسکارهای فرو رفته

بروز عوارضی مانند جوش یا برخی از جراحات باعث ایجاد اسکار آتروفیک یا فرو رفته در پوست می شود. این اسکارها می تواند شامل فرورفتگی در درم و حتی چربی زیر درم باشد. یکی از روشهایی که با استفاده از آن می‌توان این اسکارهای فرو رفته را از بین برد یا بهبود بخشید؛ تزریق ژل یا فیلر است. ژل ها از جمله مواد مصنوعی می باشند که به جوانسازی پوست کمک بسیاری می کنند. از تزریق ژل بجز درمان اسکارهای فرو رفته، برای پر کردن خط خنده، خطوط پیشانی، خط اخم، خطوط پاکلاغی کنار چشم و زیر چشم نیز می‌توان استفاده کرد.

پس از تزریق ژل به نواحی از پوست که در اثر جوش یا هر آسیب دیگری دچار فرو رفتگی شده اند؛ سطح فرو رفته پر شده و با سایر نقاط پوست هم سطح می‌گردد که در این شرایط پوست صاف تر و زیباتر دیده می‌شود. تزریق ژل برای درمان اسکار آکنه نیاز به مهارت پزشک در تزریق دارد زیرا تزریق کم ژل نتایج مطلوب در بر ندارد و تزریق زیاد از حد ژل نیز موجب برجستگی نامتعارف در ناحیه اسکار می‌شود؛ که این وضعیت نیز نازیبا و غیر عادی خواهد بود.

ماندگاری درمان اسکار با تزریق ژل

تزریق ژل به صورت و یا نواحی دیگر بدن برای ایجاد هماهنگی در بافت پوست، صورت می گیرد. از آنجایی که این مواد غیر دائمی بوده و به مدت محدود در پوست باقی می‌مانند؛ پس از یک مدت زمانی که معمولا بین 6 تا 18 ماه است؛ نیاز به تزریق مجدد وجود دارد. البته در صورت تزریق مکرر این مواد، به دلیل ساختار آنها بر پایه هیالورونیک اسید و تحریک پوست به کلاژن سازی پس از تزریق، هم پوست حتی پس از پایان ماندگاری تزریق ژل اسکار از بهبودی بیشتری برخوردار خواهد بود . هم میزان ماندگاری تزریق ژل افزایش می‌یابد.

البته این قاعده در مورد تزریق ژل به نقاط دیگر پوست مانند تزریق ژل لب یا تزریق ژل گونه نیز صادق است و با تکرار تزریق، ماندگاری نتایج نیز افزایش می‌یابد.

همشهریان گرامی! برای حذف موهای زائد خود، با مراجعه به کلینیک های مجهز و دارای کادری مجرب، بهترین نتایج لیزر موهای زائد در اصفهان را تجربه نمایید و از مراجعه به مراکز غیر تخصصی و افرادی که مهارتی در این زمینه ندارند، جداً خودداری کنید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111
تلفن مطب : 32240913 - 031
موبایل مطب : 09336900224

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :بهناز توکلی [ 1402-06-12 ]
من 30 سالمه ولی روی گونه هام جای جوش ها تبدیل به اسکار شده و اقعا خجالت میکشم از صورتم برای درمان قطعیش چه راهی مناسب تره ممنون میشم راهنماییم کینید

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
پروتز چانه باتزریق چربیپروتز چانه باتزریق چربی

اگر چانه به هر دلیلی بسیار کوچک، پهن،کوتاه، نوک‌تیز یا عقب‌رفته باشد، راه‌های زیادی برای اصلاح شکل چانه و هماهنگی بیشتر در صورت وجود دارد. پزشک توسط تزریق چربی، برجسته کردن چانه را انجام می‌دهد ... ادامه مطلب

جوانسازی پوست دست و انگشتان با تزریق ژل یا فیلرجوانسازی پوست دست و انگشتان با تزریق ژل یا فیلر

با بالا رفتن سن ظاهر دست‌ها هم تغییر می‌کند. پوست دست جمع شده، چروک می‌خورد و عروق دست، تاندونها و استخوانها بیش از پیش قابل ملاحظه می‌گردند. با تزریق فیلر به دست‌ها می‌توان به پوست پشت دست حجم داد و دستها را جوان تر از قبل نمود. نتایج این درمان معمولاً تا شش ماه ماندگاری دارد ... ادامه مطلب

تزریق ژل حجم دهنده است یا جوانساز؟تزریق ژل حجم دهنده است یا جوانساز؟

فیلرها، پرکننده‌ها یا حجم‌دهنده‌های پوستی به موادی گفته می‌شود که ساختاری مشابه ژل دارند و برای جوانسازی پوست استفاده می‌شوند. از تزریق فیلرهای پوستی در زیر پوست می‌توان برای جبران حجم از دسته رفته، رفع چین و چروک‌ها، بهبود شکل انحناهای سطحی (کانتور) صورت و بدن استفاده کرد ... ادامه مطلب