اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111 - تلفن : 32240913 - 031
مثل فصل ها زیبا باشید

فیلر مو چیست و چه مزایایی دارد؟

ریزش مو علل مختلفی دارد از جمله سن ، هورمون ها، تغذیه و… که در جریان این اتفاقات اغلب افراد احساس نگرانی و نارضایتی از شرایط ایجاد شده خواهند داشت. هیر فیلر در واقع یک روش درمانی بسیار موثر برای افرادی است که موهای نازک و در حال ریزش دارند و یا اخیراً دچار ریزش مو شده اند. البته ریزش ارثی موها درمان شناخته شده ای ندارد ولی هیر فیلر می‌تواند به احیاء مو کمک کند و موجب حقظ موهای موجود و بهبود کیفیت آنها شود. اگر نگران موهای کم پشت خود هستید و یا ریزش مو دارید، فیلر مو یا هیر فیلر برای نجات موهای شما بهترین گزینه است.

هیر فیلر به صورت تزریقی انجام می‌شود و با استفاده از این روش، شاهد بازگشت موها و پرپشت شدن مو خواهید بود. هیر فیلر شبیه مزوتراپی است اما با تاثیرات بسیار عالی تر و بهتر. اگر می خواهید دوباره موهای سالم و شاداب داشته باشید خواندن این مقاله را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

اگر دچار ریزش مو هستید و به یک باره با از دست دادن حجم زیادی از موهای خود مواجه شده اید؛ می‌توانید برای بهبود کیفیت و حجم بیشتر موهای خود هیر فیلر یا فیلر مو تزریق کنید. تزریق هیر فیلر در اصفهان توسط دکتر لادن ناظمی قابل انجام است. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 32240913 تماس حاصل فرمایید.

هیرفیلر چیست؟

هیرفیلر یا فیلر مو روش درمانی است که با استفاده از اسید پپتید هیالورونیک در بسیاری از موارد برای معکوس کردن روند ریزش مو موثر واقع می‌شود و در عین حال باعث احیای پوست سر و فولیکول های مو خواهد شد تا رشد مو را تحریک نمایند. فیلر مو توسط سوزن های بسیا ریز به پوست سر تزریق میشود. سپس مواد سازنده آن آزاد شده و از مرگ سلولی جلوگیری میکنند و به کمک این روش، ریزش غیرطبیعی مو قطع می‌گردد و موجب سلامت و شادابی بیشتر موها می‌شود.

فیلر مو چیست

همچنین با احیای سلول های پوست سر گردش خون در آن ناحیه را افزایش میدهد و در نتیجه رشد مو را سرعت می بخشد که نتیجه پس از حداقل دو هفته قابل مشاهده خواهد بود. ریزش مو در مردان بیشتر از زنان است. دیر یا زود، بیش از 70 درصد مردان و 40 درصد زنان باید با کم پشتی مو، آلوپسی یا طاسی مقابله کنند. با افزایش سن، موهای ما تراکم و کیفیت خود را از دست می‌دهند. ریزش مو همچنین می تواند پس از بارداری، یائسگی یا در نتیجه استرس رخ دهد. هیر فیلر شما را قادر می سازد تا به طور فعال با ریزش موی زودرس مبارزه کنید. صرف نظر از اینکه از نوع خفیف یا شدید ریزش مو رنج می برید، این روش درمانی نوآورانه پرکننده واقعا راه حل انتخابی خوبی است.

مزایای تزریق هیر فیلر

هیر فیلر برای چه کسانی مناسب است؟

هیر فیلر برای چه کسانی مناسب نیست؟

این روش درمانی برای برخی از افراد مناسب در نظر گرفته نمی‌شود، این افراد عبارتند از:

مراقبت های لازم پس از تزریق فیلر مو

لازم است جهت افزایش اثر بخشی و تکمیل درمان توسط فیلر مو تمام مراقبت های توصیه شده پس از تزریق با حوصله و دقت انجام شود. این مراقبت ها به شرح زیر می‌باشند:

هیر فیلر بهتر است یا مزوتراپی

هیر فیلر و مزوتراپی مو هر دو از روشهای تقویت موی سر و کاهنده ریزش مو هستند. با اینکه مزوتراپی و فیلر مو هردو دارای ویتامین های لازم برای تقویت رشد موها هستند و هردو محصول های آماده ای می باشند که توسط سرنگ های مخصوص در مدت زمان 20 یا 30 دقیقه به پوست سر تزریق می شوند؛ همچنین معمولا دوره درمان آنها چند جلسه ای با فاصله زمانی مشخص است و مزوتراپی و فیلر مو برای ایجاد موهای جدید و یا بازگشت موهای از دست رفته قدیمی کاربردی ندارند؛ با این وجود نتایج فیلر مو، سریع تر از مزوتراپی قابل مشاهده است. ضمن اینکه ممکن است هنگام درمان موها با مزوتراپی، بسته به تشخیص پزشک، از داروهایی مانند فیناستراید و ماینوکسیدیل نیز استفاده شود و به همراه ویتامین های لازم در زیر پوست تزریق گردد.

عوارض هیر فیلر

هیر فیلر یک محصول ایمن و سالم برای مصرف کنندگان است و تا کنون عوارض جدی و نگران کننده ای برای آن گزارش نشده است. اما همانند هر درمان دیگری برای مو؛ امکان بروز عوارض بسیار سطحی مانند درد ناحیه تزریق، سوزش پوست و یا واکنش های آلرژیک مانند قرمزی، تورم، خارش و کبودی وجود دارد. برای کاهش این دست از عوارض بهتر است در هنگام تزریق از برخورد مستقیم فیلر با پوست جلوگیری شود.

با گسترش تزریق پرکننده‌ها، افراد سودجو انگیزه پیدا کردند تا بدون دانش، تجربه و مهارت کافی، اقدام به تزریق ژل نمایند. تزریق ژل در اصفهان نیز خدمتی است که فقط و فقط باید توسط پزشک انجام شود و این اقدام، در اماکنی مانند آرایشگاه‌ها و مراکز غیر مجاز سطح شهر، بر خلاف قاعده است و تخلف محسوب می‌شود. به همین جهت توصیه می‌شود؛ برای تزریق ژل یا فیلر به پزشکان پوست مراجعه کرده تا از عوارض غیر قابل پیش بینی این عمل جلوگیری نمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111
تلفن مطب : 32240913 - 031
موبایل مطب : 09336900224

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
ماندگاری ، عوارض، مراقبتها و انواع فیلر لبماندگاری ، عوارض، مراقبتها و انواع فیلر لب

فیلر لب ماده ای است که به روش تزریق باعث حجیم شدن لب ها می گردد و ظاهری برجسته به لب ها می دهد همچنین فرم آنها را نیز اصلاح می کند. ... ادامه مطلب

اهمیت مراقبت پس از تزریق بوتاکساهمیت مراقبت پس از تزریق بوتاکس

بوتاکس یک روش اثبات شده و کارآمد در رفع بسیاری از مشکلات درمانی و زیبایی در علم پزشکی است که اغلب پزشکان در حوزه های مختلف پزشکی از آن استفاده می کنند ... ادامه مطلب

نحوه عملکرد و انواع لیزر الکساندرایتنحوه عملکرد و انواع لیزر الکساندرایت

به محدوده طول موج 710 تا 800 نانومتر لیزر الکساندرایت گفته می‌ شود و از آنجایی که این دستگاه‌ های الکساندرایت، طول موجی حدود 755 نانومتر را ساطع می ‌کنند، به آنها دستگاه‌ های لیزر الکساندرایت گفته می‌ شود ... ادامه مطلب