اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111 - تلفن : 32240913 - 031
مثل فصل ها زیبا باشید

آیا محلول لامینین برای ریزش مو خوب است؟

افراد در هر شبانه روز به طور متوسط ۵۰ تا ۱۰۰ تار از موهای سر را از دست می‌دهند. موهای ریخته شده در حالت عادی با تارهای موی جدید جایگزین شده و تراکم مو ثابت می‌ماند. در صورتی که تعادل بین رشد و ریزش مو به هم بخورد، یعنی ریزش موها بیشتر شود یا رشد موها توقف یابد، به طور کلی گفته می‌شود که فرد دچار ریزش مو شده است. محلول تقویت مو گیاهی لامینین محصول مناسبی برای کنترل ریزش مو و تقویت موها می باشد. در ساختار محلول تقویت مو لامینین از عصاره های گیاهی با مواد فعال و محرک برای جلوگیری از ریزش مو و تقویت رشد موها استفاده شده است. با استفاده از این محصول تقویتی فولیکول های آسیب دیده مو ترمیم می شوند و از نازک شدن موها جلوگیری می گردد. یکی از دلایلی که باعث نازکی و ریزش مو می شود تستوسترون است. این ماده با کمک آنزیم 5 آلفا ردوکتاز نوع 2 به دی هیدروتستسترون تبدیل می شود. این هورمون چرخه رشد مو را کوتاه کرده و با کاهش دادن اندازه فولیکول مو باعث نازکی موها و در نهایت ریزش آنها می شود. محلول تقویت مو لامینین ساختاری دارد تا از عملکرد تبدیل تستسترون به دی هیدروتستسترون جلوگیری می کند و به این ترتیب مانع از ریزش مو می شود.

درمان زودرس ریزش مو یا ترمیم مو ممکن است سرعت نازک شدن موها را کاهش دهد و باعث رشد مجدد موها گردد. روشهای درمانی متعددی برای توقف و پیشگیری از ریزش مو مانند مزوتراپی ، هیرفیلر ، پی آر پی و ... وجود دارد که توسط دکتر لادن ناظمی در اصفهان قابل انجام می‌باشند. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت نوبت با شماره تلفن 32240913 تماس حاصل فرمایید.

ویژگی های محلول لامینین

لامینین

ترکیبات محلول لامینین

طریقه مصرف محلول تقویت مو لامینین

برای تأثیرگذاری بهتر محلول تقویت مو لامینین باید به ریشه مو رسیده و به خوبی جذب شود؛ اما اسپری کردن آن روی زخم باز و اطراف آن منع مصرف دارد. روزی دو بار روی ناحیه مورد نظر یا کف سر تمیز اسپری کرده و ماساژ دهید تا جذب ریشه مو شود. لطفاً تا چند ساعت پس از مصرف شستشو و آبکشی نکنید.

بهترین زمان مصرف لامینین

این محلول باید روزانه دو مرتبه و با یک فاصله زمانی استفاده شود. در خصوص زمان استفاده از این محلول در روز توصیه خاصی وجود ندارد.

اینستاگرام دکترلادن ناظمی

ملاحظات استفاده از محلول لامینین

  1. از استفاده روی پوست حساس، آسیب دیده و زخم باز خودداری نمایید.
  2. مصرف این محصول در دوران بارداری با نظر و مشورت پزشک مجاز است.
  3. موقع استعمال از تماس با چشم خودداری شود. در صورت تماس ابتدا پلک ها را بسته و با یک پارچه تمیز یا دستمال کاغذی نرم و یا پنبه، با دقت روی پلک ها و اطراف چشم را تمیز نمایید سپس چشم را با آب ولرم بشویید.
  4. حداقل تا 2 ساعت پس از استعمال محلول تقویت ابرو لامینین، از شستن ناحیه ابرو خودداری نمایید تا محلول جذب پوست شود.
  5. طول دوره درمان 4 ماه می باشد و پس از آن روزانه یک بار مصرف گردد.

عوارض محلول تقویت مو لامینین

براساس تحقیقات انجام شده تاکنون هیچ عارضه خاصی برای خرید محلول تقویت مو لامینین ثبت نشده است. با این حال بهتر است پیش از استفاده از این محصول با پزشک مشورت گردد.

در مطب دکتر لادن ناظمی ، تزریق ژل لب در اصفهان با استفاده از بهترین برندهای ژل یا فیلر موجود و با تکیه بر دانش و کسب سالها تجربه در این زمینه انجام می‌پذیرد؛ و به همین جهت نتایج درخشانی نیز حاصل می‌گردد. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت نوبت با شماره‌های 32240913 و 09336900224 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111
تلفن مطب : 32240913 - 031
موبایل مطب : 09336900224

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :مالکه عباسزاده [ 1401-10-27 ]
سلام خسته نباشید ایا این محصول تاریخ مصرف هم دارد یا نه

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
چرا پوست ترک میخورد؟چرا پوست ترک میخورد؟

برخی مواقع ترک پوست به علت یک اختلال پوستی مثل اگزما یا پسوریازیس (سوریازیس)، یا بر اثر تماس پوست با یک ماده تحریک کننده بروز می‌کند. ترک پوست همچنین می‌تواند یک علامت اختلالی زمینه‌ای باشد. بطورمثال افراد دچار دیابت ممکن است با ترک پوست کف دست و پا مواجه شوند ... ادامه مطلب

درمان اسکارفرو رفته با تزریق ژلدرمان اسکارفرو رفته با تزریق ژل

تزریق ژل یا فیلر از روشهای نسبتا جدید است که برای بسیاری از اهداف زیبایی و جوانسازی، همچنین درمان برخی عوارض پوستی مانند اسکارهای آتروفیک یا فرو رفته کاربرد دارد ... ادامه مطلب

با انواع اسید تراپی پوست آشنا شویدبا انواع اسید تراپی پوست آشنا شوید

یکی از اثر بخش ترین روش ها برای جوانسازی پوست و افزایش شادابی و درخشندگی آن اسید تراپی یا درمان پوست به وسیله اسید است. ... ادامه مطلب