اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111 - تلفن : 32240913 - 031
مثل فصل ها زیبا باشید

عملکرد لیزر موهای زائد چگونه است؟

پرطرفدارترین روش برای رفع موهای زائد بدن لیزر است که اخیرا براى لیزر موهای زائد تعداد متقاضیان افزايش یافته اند. یکی از مفید ترین کاربردهای لیزر استفاده از آن برای از بین بردن موهای زائد است.

در مطب پوست و لیزر دکتر لادن ناظمی با مجهز بودن به پیشرفته ترین دستگاه‌ها، و دانش و تجربه کادر درمانی، می‌توانید در زمانی محدود و بدون عوارض، به رفع موهای زائد خود در اصفهان بپردازید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های درج شده در انتهای صفحه تماس حاصل فرمایید.

تعریف موی زائد

بعد از سنین بلوغ در اثر فعالیت هورمون های جنسی در قسمت‌هایی از بدن موهایی رشد میکند که غیر معمول بوده است. اغلب در نواحی صورت ، ناحیه تناسلی، زیر بغل ، سینه رویش این موها نمایان می‌شود. رویش موی صورت و سینه در خانم ها نشانه اختلالات هورمونی می‌باشد.

بهترین لیزر موی زائد

عملکرد لیزر موهای زائد چگونه است؟

موهای بدن یک چرخه‌ی رشد و استراحت دارد. در یک زمان اکثر موهای بدن در فاز استراحت هستند و تعداد کمی در فاز رشد قرار دارند. دستگاه لیزر با حرارت دادن موی تیره‌رنگ داخل فولیکول مو را سوزانده، فولیکول‌ها آسیب می‌بیند و از بین می‌روند. لیزر یک پرتوی نور متمرکز و تک رنگ (طول موج نور ) با انرژی زیاد است که به پوست و ملانین رنگدانه مو منتقل میشود. نور لیزر فولیکولهای مو را مورد هدف قرار میدهد. بدون آسیب رسانی به پوست عملکرد حذف موهای زائد انجام می‌شود.

رنگدانه های ملانین موجود در مو انرژی را جذب کرده و آن را به ریشه مو انتقال می‌دهند، این انتقال انرژی ریشه مو را تخریب میکند. نور لیزر توسط رنگدانه مو دریافت میشود. از بین بردن تمامی ‌موها به چندین جلسه درمان با لیزر، با فاصله های زمانی مشخص نیاز دارد، اگر فولیکول مو در فاز استراحت باشد، اشعه لیزر بر آن اثری ندارد. با هر جلسه تعدادی از فولیکول‌های فعال مو سوخته می‌شوند ولی برای از بین بردن تمامی موها تکرار جلسات الزامی است.

در اثر لیزر فولیکول موهای زائد تخریب و رشد موهای زائد در آن ناحیه خاص متوقف می‌شود. این درمان در چند مرحله و طی چند هفته انجام می شود. نتیجه حاصل از این روش دایمی بوده است. لیزر جدید ترین راه برای درمان موهای زائد است ولی انتظارات عجیب و غیرواقعی از این روش درمانی نباید داشته باشید.

چه کسانی نباید لیزر مو انجام دهند؟

  1. افرادی که سابقه بیماری مانند لوپوس و تبخال مکرر در ناحیه هدف دارند، یا داروی خاصی مصرف میکنند.
  2. زنان باردار
  3. افرادی که درگیر اختلالات هورمونی هستند و عفونتهایی مانند جوش چرکی دارند.
  4. افرادی که از آکنه ، آفتاب‌ سوختگی ، احساس سوزش ، درد و یا هر‌گونه مشکلات پوستی (گوشت اضافه در محل عمل ) رنج می‌برند و یا دارای تاتو یا خالکوبی در محل لیزر می‌باشند.
  5. کسانی که از دستگاه سولار برای برنزه کردن استفاده کردند یا در آفتاب برای مدت زمان طولانی ای برای برنزه شدن بوده اند.
  6. اگر در حال انجام پاکسازی پوست و جوانسازی پوست هستید حتما به پزشک خود اطلاع دهید.

آیا لیزر موهای زائد دردناک است؟

پوست ناحیه‌ی تحت درمان دو سه روز بعد از لیزر کمی قرمز میشود و اندکی درد دارد، ولی قابل تحمل است. اما خود فرآیند لیزر دردناک نیست.

شایع‌ترین عوارض لیزر موهای زائد

باتوجه به اینکه در حال انجام تغییراتی در فیزیولوژی حالت طبیعی بدن هستید، امکان ایجاد واکنش های بدن شما در مقابل اون تغییرات هست. برخی از عوارض ناشی از لیزر، طبیعی هستند و پس از چند روز برطرف می‌شود.

عوارض جانبی لیزر موهای زائد

عوارض شدید و نادر لیزر

نکاتی مهم در مورد لیزر موهای زائد بدن و پس از آن:

توصیه های بعد از لیزر

تزریق ژل یا فیلر یکی از روشهای افزایش حجم و فرم دهی صورت و بدن است که با استفاده از معتبرترین برندها و بکارگیری تجربه در تزریق، توسط دکتر لادن ناظمی در اصفهان قابل انجام می‌باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با شماره 32240913 و 09336900224 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111
تلفن مطب : 32240913 - 031
موبایل مطب : 09336900224

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
تزریق مزوبوتاکس برای چه کسانی مناسب است؟تزریق مزوبوتاکس برای چه کسانی مناسب است؟

مزوبوتاکس ترکیبی از روش های جوانسازی پوست بوتاکس و مزوتراپی می باشد که برای کاهش حرکات صورت و جلوگیری از ایجاد چین و چروک صورت استفاده می شود. ... ادامه مطلب

در چه مواردی از تزریق ژل استفاده میشود؟در چه مواردی از تزریق ژل استفاده میشود؟

تزریق ژل یا فیلر یکی از بهترین روشهای جوانسازی، افزایش حجم و فرم دهی به صورت است. در این روش می‌توان به طور آنی شاهد تغییرات اساسی در چهره بود. تزریق ژل فرآیندی غیرجراحی است که به واسطه آن‌ می‌توان جوانتر و زیباتر شد ... ادامه مطلب

آیا شما گزینه ی خوبی برای تزریق بوتاکس هستید؟آیا شما گزینه ی خوبی برای تزریق بوتاکس هستید؟

بوتاکس یکی از درمان‌های تزریقی آرایشی است که باعث رفع چین و چروک‌های صورت می‌شود . بوتاکس حاوی فرمول رقیق شده‌ای از سم بوتولیسم است که باعث فلج عضلات می شود ... ادامه مطلب