اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111 - تلفن : 32240913 - 031
مثل فصل ها زیبا باشید

لیزر فول بادی زنان شامل چیست؟

مو‌های زائد در زنان می‌توانند بسیار آزاردهنده به نظر برسند و به همین دلیل افراد با روش‌های مختلفی سعی در از بین بردن آنها دارند. لیزر یکی از روش های محبوب برای حذف موهای زائد است و به دلیل اینکه از روش غیر تهاجمی برای رفع موهای زائد استفاده می کند، باعث به وجود آمدن عفونت در پوست نمی شود. لیزر، نوری را انتشار می دهد که رنگدانه های موجود در مو را به خود جذب می کند. انرژی نور به گرما تبدیل شده و به کیسه های لوله ای شکل داخل پوست یا همان فولیکول های مو که موها را ایجاد می کنند آسیب میرسانند. این آسیب، رشد مو را به تأخیر می اندازد یا اینکه باعث از بین رفتن رشد مو به طور کلی می شود. لیزر فول بادی زنان همان لیزر کل بدن است که امروزه روشی سریع، آسان، ایمن و مؤثر شناخته شده است و برای از بین بردن موهای زائد تمامی قسمت های بدن برای مدتی طولانی کاربرد دارد و همچنین از سایر روش های دفع موهای زائد بهتر و به صرفه تر است.

در مطب پوست و لیزر دکتر لادن ناظمی با مجهز بودن به پیشرفته ترین دستگاه‌ها، و دانش و تجربه کادر درمانی، می‌توانید در زمانی محدود و بدون عوارض، لیزر دائمی فول بادی در اصفهان را انجام دهید. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌تلفن 32240913 تماس حاصل فرمایید.

مزایای لیزر فول بادی

لیزر فول بادی شامل چه قسمت هایی است؟

به طور کلی لیزر موهای زائد فول بادی شامل موارد زیر می باشد:

صورت

یکی از اصلی ترین قسمت های بدن که دارای موهای زائد می باشد، صورت است. با توجه به این که صورت نسبت به سایر قسمت های بدن بیشتر در معرض دید افراد مختلف می باشد، تمیز و مرتب بودن آن مهم است. شما می توانید با انجام لیزر تمامی موهای زائد صورتتان را به طور دائم حذف کنید. لازم به ذکر است که بعضی از بانوان به علت وجود مشکلاتی از جمله وراثت و اختلالات هورمونی موهای زائد زیادی در صورت خود دارند. برای این افراد توصیه می شود که ابتدا علت رشد موهای زائد خود را پیدا کرده و سپس اقدام به شروع جلسات لیزر درمانی کنند. اگر جزء افرادی هستید که فقط در یک بخش مشخص از صورت خود دارای موهای زائد ضخیم هستید، می ‎توانید با استفاده از لیزر آنها را از بین ببرید.

زیر بغل

یکی از قسمت های بدن که دارای موهای زائد ضخیمی می باشد، زیر بغل است. البته یکی از عوامل مؤثر در افزایش موهای زائد زیر بغل و ضخامت آن شیو کردن مکرر می باشد. از این رو اغلب پوست این ناحیه تیره شده و احتمالاً شل شده باشد.

لیزر فول بادی زنان

قفسه سینه

قفسه سینه اکثر بانوان بدون مو می باشد؛ اما گاهی اوقات ممکن است به ‎دلیل مشکلات هورمونی، این قسمت نیز دارای موهای زائد ضخیم باشد. در این صورت باید ابتدا دلایل رشد موهای زائد را بررسی کرده و سپس برای استفاده از لیزر اقدام نمایید.

دست ها

یکی از نقاطی که در بدن اکثر بانوان بسیار پر مو می باشد، فاصله بین آرنج تا مچ می باشد. موهای زائد این قسمت از بدن از طریق لیزر از بین خواهند رفت. لازم به ذکر است که معمولاً بازوهای اکثر بانوان دارای موهای زائد نیست و یا این که موهای آن بسیار نازک و ظریف است. اگر موهای زائد دستتان نازک می باشد، بهتر است آنها را لیزر نکنید. در صورتی که دارای موهای ضخیم و تیره رنگ هستید لیزر موهای زائد این قسمت می ‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎تواند بهترین انتخاب برای شما باشد.

پاها

فاصله میان زانو تا مچ پا در اکثر افراد دارای موهای زائد تیره رنگ می باشد. معمولاً موهای زائد این قسمت از بدن با استفاده از لیزر درمانی در کوتاهترین زمان ممکن از بین می روند.

شکم

از دیگر قسمت های بدن که دارای موهای زائد است می توان به شکم اشاره نمود. در صورتی که شیو یا اپیلاسیون کرده باشید این موها ضخیم و تیره خواهند شد. در نتیجه اگر با چنین مشکلی مواجه هستید می توانید با استفاده از لیزر برای حذف دائمی آنها اقدام کنید.

کمر و پشت بدن

بعض از افراد در قسمت کمر و پشت بدن خود دارای موهای زائد زیادی هستند. لیزر درمانی قادر به حذف دائمی موهای این قسمت از بدن می باشد.

بیکینی و باسن

بیکینی یکی از نواحی حساس بدن است که دارای موهای زائد بسیاری می باشد. برای حذف موهای زائد ناحیه بیکینی ، لیزر درمانی می تواند بهترین گزینه باشد. لازم به ذکر است که به طور کلی به تعداد جلسات بیشتری برای رفع موهای زائد بیکینی نیاز است.

روش انجام لیزر فول بادی

ابتدا کرم بی‌حس‌کننده روی پوستتان زده می‌شود تا حین درمان کاملاً راحت باشید. لیزر در جلسه لیزر فول بادی روی پوست بدن حرکت داده می‌شود تا فولیکول‌ها را هدف بگیرد. لیزر نور پالسی را به ساقه موها می‌فرستد و آنها را تخریب می‌کند. زمان انجام درمان به ناحیه مورد نظر بستگی دارد. هر جلسه لیزر فول بادی، با توجه به ناحیه تحت پوشش و تراکم موهای زائد دو تا سه ساعت طول می‌کشد.

مراقبت های قبل از لیزر

  1. به مدت 2 الی 4 هفته قبل از انجام لیزر از اپیلاسیون، بند و کرم‌های موبر استفاده نفرمایید.
  2. 42 الی 84 ساعت قبل از مراجعه برای انجام لیزر، موهای محل موردنظر را اصلاح نمایید.
  3. محل موردنظر قبل از انجام لیزر باید کاملاً تمیز و عاری از هرگونه لوسیون و کرم‌های آرایشی و بهداشتی باشد.
  4. مدت و تعداد جلسات درمان با توجه به ناحیه رنگ پوست، رنگ و ضخامت مو متفاوت خواهد بود.
  5. میانگین جلسات 4 الی 6 جلسه می‌باشد و فاصله بین جلسات 3 الی 6 هفته می‌باشد.

مراقبت های بعد از لیزر

کاندید نامناسب لیزر فول بادی

آدرس اینستاگرام دکتر لادن ناظمی

قیمت لیزر فول بادی زنان

هزینه ها در این روش بر حسب وسعت پوست، میزان موهای زائد بدن، ناحیه درمان، مهارت در انجام و تجهیزات مورد استفاده و تعرفه کلینیک محاسبه می شود.

عوارض لیزر فول بادی

از آنجا که درجه حرارت در زیر پوست، بعد از استفاده افزایش می یابد، ممکن است قرمزی یا احساس سوزش جزئی هم ایجاد شود این یک عارضه جانبی احتمالی است که پس از کاربرد انتظار می رود. به طور متوسط با کاهش دمای دما در زیر پوست بین 1 تا 2 ساعت کاهش می یابد.

در مطب دکتر لادن ناظمی، تزریق ژل لب در اصفهان با استفاده از بهترین برندهای ژل یا فیلر موجود و با تکیه بر دانش و کسب سالها تجربه در این زمینه انجام می‌پذیرد؛ و به همین جهت نتایج درخشانی نیز حاصل می‌گردد. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت نوبت با شماره‌های 32240913 و 09336900224 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111
تلفن مطب : 32240913 - 031
موبایل مطب : 09336900224

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
چه خوراکی هایی باعث به وجود آمدن جوش صورت می شوند؟چه خوراکی هایی باعث به وجود آمدن جوش صورت می شوند؟

جوش یک مشکل پوستی است که می تواند باعث ایجاد چندین نوع برجستگی در سطح پوست شود. ... ادامه مطلب

هایفوتراپی روشی موثر در جوانسازی و رفع چروک دستهاهایفوتراپی روشی موثر در جوانسازی و رفع چروک دستها

هایفوتراپی دست به عنوان یک ابزار موثر در زیبایی و جوانی پوست دست شناخته شده است. ... ادامه مطلب

تزریق هیالورونیداز و هیالورونیک اسیدتزریق هیالورونیداز و هیالورونیک اسید

هیالورونیداز (hyaluronidase) آنزیمی است که 5 شکل مختلف آن در بدن انسان و نیز اشکال مختلفی از آن در برخی پستانداران دیگر بصورت طبیعی تولیدمی‌شود. عملکرد این آنزیم در بدن، تجزیه‌ی ملکول‌های هیالورونیک اسید است و نفوذپذیری بافت در نتیجه‌ی این شکست افزایش می‌یابد ... ادامه مطلب