اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111 - تلفن : 32240913 - 031
مثل فصل ها زیبا باشید

مناطق ممنوعه تزریق بوتاکس کدام نواحی می باشد؟

تزریق بوتاکس به عنوان یکی از بهترین روش‌های جوانسازی پوست و همچنین درمانی شناخته می‌شود. کاربردهای متنوع و مزایای متعدد این روش سبب شده تا اغلب بیماران و پزشکان به این روش روی آورند. درمان زیبایی تزریق بوتاکس مانند هر روشی دیگری در کنار فواید زیادی که دارد ممکن است در شرایطی مشکلاتی هم ایجاد کند. مشکلات انجام تزریق بوتاکس در برخی مناطق ممکن است به خطرات جدی و غیر قابل درمان منجر شود. به این مناطق، مناطق ممنوعه تزریق بوتاکس می‌گویند.
به دلیل اینکه بوتاکس با فلج نمودن عضلات می‌تواند در انقباض آنها تداخل ایجاد نماید و در نتیجه به از بین بردن چروک‌ها و افتادگی‌های پوست صورت بیانجامد، از این رو در برخی از نواحی پوست نمی‌توان از تزریق بوتاکس استفاده نمود. ممکن است تزریق بوتاکس در نواحی اطراف لب به فلج شدن این نواحی بینجامد و عمل تکلم و یا خوردن غذا را در فرد با مشکل روبرو نماید. از این رو توسط پزشکان، تزریق بوتاکس در این نواحی توصیه نمی‌شود.

تزریق بوتاکس در اصفهان توسط دکتر لادن ناظمی با بررسی دقیق شرایط شما، و امکان دستیابی به بهترین نتایج انجام میشود. در صورت تمایل می‌توانید هم‌اکنون با شماره تلفنهای 32240913 و 09336900224 با ما تماس گرفته و با دریافت اطلاعات مورد نیاز، هماهنگی جلسه ملاقات را با مطب ایشان انجام دهید.

مزایای تزریق بوتاکس

تزریق بوتاکس
کاربردهای بوتاکس

بوتاکس بیشتر به عنوان فرآورده‌ای تزریقی برای درمان چین و چروک‌ها و خطوط صورت شناخته می‌شود. به طور کلی کاربردهای بوتاکس را می‌توان به دو دسته‌ی زیبایی و درمانی تقسیم کرد.

کاربردهای زیبایی

کاربردهای درمانی

نحوه تزریق بوتاکس

ابتدا قبل از تزریق، پزشک ناحیه تزریق را علامت‌گذاری می‌کند. سپس با دقت در محل موردنظر بوتاکس تزریق می‌شود. ممکن است که یک کرم بیحس‌کننده موضعی بر روی پوست بیمار اعمال شود تا فرد احساس راحتی بیشتری داشته باشد.

مراقبت قبل از بوتاکس

مراقبت بعد از بوتاکس

نواحی ممنوعه تزریق بوتاکس

به طور کلی مناطقی که از نظر FDA برای تزریق بوتاکس مناسب هستند عبارتند از:

  1. سه نقطه اطراف هر چشم
  2. پنج نقطه بین ابرو
  3. پنج نقطه در پیشانی

البته مواردی نیز گزارش شده است که تزریق بوتاکس در نوک بینی برای بالا بردن و یا فرم دادن به آن صورت می‌گیرد که این نواحی در واقع دارای مجوز برای تزریق بوتاکس نیستند و به طور رسمی تأیید نشده است. مناطق ممنوعه تزریق بوتاکس عبارت هستند از:

  1. روی ابروها
  2. روی پلک‌های بالا و پایین
  3. دو طرف بینی
  4. زیر دو سوراخ بینی (بالای لب فوقانی)
  5. روی گونه‌ها
  6. دو طرف لب‌ها
  7. ناحیه زیر لب پایین

اینستاگرام دکتر ناظمی

موارد منع تزریق بوتاکس

ماندگاری بوتاکس

اثرات بوتاکس سه تا شش ماه به طول می انجامد که این مدت اثر گذاری از فرد به فرد می تواند متفاوت باشد. دوام نتیجه تزریق بوتاکس بستگی به عمق و میزان چروک ها، ناحیه ی تزریق و همچنین سن افراد دارد. با بازگشت تدریجی فعالیت عضلات، خطوط چین و چروک ها دوباره ظاهر می شوند و ممکن است نیاز به تزریق مجدد باشد.
هزینه بوتاکس
قیمت بوتاکس همچون سایر عمل‌هایی زیبایی متأثر از برندهای مصرفی در این زمینه، میزان مصرف دارو در نواحی مختلف، همینطور هزینه‌های کلینیک و دستمزد پزشک معالج خواهد بود.

عوارض تزریق بوتاکس

  1. تزریق ممکن است علائمی مانند آنفولانزا را به همراه داشته باشد که همراه با حالت تهوع و سردرد است.
  2. ممکن است درد صورت و ضعف عضلات وجود داشته باشد که در بعضی مواقع باعث افتادگی پلک‌ها شده و باعث ایجاد دو بینی نیز می‌گردد.
  3. همچنین در محل تزریق، کبودی و ورم نیز رؤیت خواهد شد.

برای درمان افتادگی پلک با لیزر در اصفهان، می‌توانید به مطب دکتر لادن ناظمی مراجعه نماید. در این مرکز لیفت پلک با بکارگیری لیزر، تزریق بوتاکس و فیلر، همچنین پلاسما جت، با ایجاد کمترین عوارض انجام می‌شود. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های 32240913 و 09336900224 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111
تلفن مطب : 32240913 - 031
موبایل مطب : 09336900224

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
رینوپلاستی غیر جراحی با پلکسر بینیرینوپلاستی غیر جراحی با پلکسر بینی

کوچک کردن بینی با پلکسر یا پلاسماجت یکی از روشهای جدید در زیبایی بینی بدون عمل جراحی است. دستگاه پلکسر از دستگاه های مورد استفاده در فرم دهی بینی است ... ادامه مطلب

تأثیر اولتراپی در رفع غبغبتأثیر اولتراپی در رفع غبغب

اولتراپی روشی و غیرتهاجمی و غیر جراحی می باشد که با دستگاه، امواج فراصوت بر لایه های زیرین پوست اثر می گذارد و عمل لیفت پوست را انجام می دهد ... ادامه مطلب

نتایج سابسیژن چه زمانی مشخص می شود و چقدر دوام دارد؟نتایج سابسیژن چه زمانی مشخص می شود و چقدر دوام دارد؟

سابسیژن روشی به نسبت جدید است که در درمان های جوانسازی، آکنه، انواع اسکار و ضایعات آبله مرغان استفاده می شود. ... ادامه مطلب