اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111 - تلفن : 32240913 - 031
مثل فصل ها زیبا باشید

ماندگاری فیلر بیشتر است یا بوتاکس

از پرطرفدارترین روش‌هایی که این روزها به منظور جوانسازی و بهبود ظاهر پوست مورد استفاده قرار می‌گیرند، تکنیک‌های تزریق هستند. در این میان تزریق فیلر و بوتاکس بیشتر از هر چیزی توانسته در بین اغلب افراد محبوبیت زیادی پیدا کنند. تصمیم نهایی در مورد اینکه کدام گزینه برای شما مناسب است باید بعد از انجام بررسی‌های لازم توسط پزشک گرفته شود. قبل از گرفتن تصمیم نهایی باید در مورد تفاوت تزریق بوتاکس و فیلر اطلاعات کافی حاصل شود. نوع تزریق تا حدی به نیاز بیمار و اولویت‌های او وابسته است. برای مثال، هنگامی که چین و چروک سطحی باشند، می‌توان با استفاده از بوتاکس مانع از عمیق شدن چروک‌ها شد و آنها را به طور موقت درمان کرد؛ اما زمانی که عمق این خطوط زیاد باشد، فیلر انتخاب مناسب‌تری خواهند بود. بوتاکس عضله را شل کرده و فعالیت آن را کند یا صفر می کند؛ اما فیلر برای پر کردن و حجم دهی زیر پوست به کار می روند لذا کاربردهای متفاوتی دارند.

تزریق ژل یا فیلر و بوتاکس در اصفهان توسط دکتر لادن ناظمی، در محیطی ایمن و مبتنی بر پروتکل‌های بهداشتی، بسته به معیارهای شما و با استفاده از معتبرترین برندها انجام می‌پذیرد. لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های 32240913 و 09336900224 تماس حاصل فرمایید.

بوتاکس

بوتاکس از باکتری ساخته شده و به عنوان یک بازکننده عضله به حساب می‌آید که بیش از دو دهه است به بازار وارد شده و از آن برای درمان میگرن، اختلالات عصبی ناشی از ضعف عضلات و سایر مشکلات پزشکی استفاده می‌شود. بوتاکس با فلج کردن عضلات و جلوگیری از انقباض آنها باعث از بین بردن چروک ها می شود. سم بوتولینوم بهتر است در مناطقی از چهره مانند خطوط اخم، پنجه کلاغی و بین ابروها استفاده شود.

فیلر

فیلرها نوعی پرکننده‌ی پوستی هستند که شایع‌ترین نوع آنها از اسید هیالورونیک ساخته می‌شوند. فیلرها برای بازگرداندن حجم از دست رفته صورت، شکل دادن به صورت، تصحیح چین و چروک و خطوط استفاده می‌شوند و روشی است که نیاز به جراحی نداشته و می‌تواند ویژگی‌های صورت را در زمان کمتر به نسبت روش‌های جراحی اصلاح کند.

تزریق ژل

ابتدا پزشک، ناحیه مورد نظر را با محلول های ضدعفونی تمیز و سپس از بیحسی های موضعی استفاده می کند. همچنین اکثر ژل ها در ترکیبات خود دارای مواد بیحسی می باشد تا فرد در هنگام تزریق دردی احساس نکند. در مرحله تزریق، پزشک با استفاده از سرنگ های مخصوص، ژل را بر زیر پوست قسمت مشخص شده تزریق می کند که این کار حدود نیم ساعت طول می کشد.

تفاوت بوتاکس و فیلر

کاربردهای فیلر

مزایای فیلر

استفاده از پرکننده های پوستی مزایای زیادی دارد؛ اما برخی از رایج ترین مزایای پرکننده های پوستی عبارتند از:

  1. تغییر سریع: یکی از دلایلی که بیماران فیلرهای پوستی را بر انواع دیگر بهبود زیبایی انتخاب می کنند این است که نتایج فوری است. بلافاصله پس از تزریق، بهبود را مشاهده خواهید کرد.
  2. زمان بهبودی وجود ندارد : درمان های پرکننده پوستی سریع هستند (معمولاً زیر 10 دقیقه) و برخلاف جراحی یا سایر مراحل دیگر زمان بهبودی وجود ندارد. عوارض جانبی آن حداقل است، معمولاً کمی قرمزی و تورم در محل تزریق ایجاد می شود که ظرف چند ساعت از بین می رود.
  3. نتایج طولانی مدت:با پرکننده های پوستی از نتایج طولانی مدت لذت خواهید برد. اکثر بیماران نتایجی را تجربه می کنند که از شش ماه تا دو سال طول می کشد. می توانید نواحی بین راه را با درمان های پر کننده لمس کنید.
  4. نتایج ظاهری طبیعی:برخلاف جراحی زیبایی، نتایج پرکننده های پوستی بسیار ظریف و طبیعی به نظر می رسند. حتی به حداقل رساندن ظاهر زخم های قدیمی کمک می کند.
  5. برای پوست شما مفید است: این نوع درمان در واقع ظاهر و احساس پوست شما را با بازیابی آرایش طبیعی آن بهبود می بخشد.
  6. هیچ بیهوشی استفاده نمی شود و هر جلسه درمان معمولاً بین 30 تا 60 دقیقه انجام می شود.
  7. مزیت دیگر نحوه انتخاب گسترده ای از پرکننده های پوستی برای رفع نیازهای خاص هر مشتری است.

تزریق بوتاکس

تزریق بوتاکس نیاز به بیهوشی ندارد و شما بعد از انجام آن می توانید به فعالیت های روزانه خود رسیدگی کنید. این روش همانند تزریق ژل ، توسط سوزن های بسیار ظریفی انجام می شود و ماده بوتاکس توسط این سوزن ها به ماهیچه های پوستی تزریق شده و کاملاً بدون درد است. روش تزریق بوتاکس برای نواحی مختلف صورت مانند خطوط اخم و چروک های صورت و چانه و غیره مورد استفاده قرار می گیرد و زمان انجام آن حدود ۱۵ دقیقه طول می کشد. میزان تزریق بوتاکس، بستگی به شدت چین و چروک های صورت دارد.

کاربردهای بوتاکس

مزایای تزریق بوتاکس

  1. عدم نیاز این روش به بستری و بیهوشی
  2. هزینه کمتر نسبت به سایر عمل های زیبایی
  3. درد کمتر بوتاکس نسبت به سایر روش ها
  4. انجام فعالیت های سبک روزانه بلافاصله بعد از تزریق
  5. نداشتن دوره ی نقاهت

موارد منع تزریق فیلر

موارد منع تزریق بوتاکس

بوتاکس مانند عمل های زیبایی دیگر دارای محدودیت‌هایی است. در صورتی که شرایط زیر را نداشته باشید، برای انجام این کار هیچ مانعی وجود ندارد:

ماندگاری فیلر بیشتر است یا بوتاکس

مدت زمان ماندگاری فیلرها متفاوت است. اثر برخی از فیلر ها ۶ ماه طول می کشد، در حالی که برخی دیگر تا ۲ سال یا بیشتر طول می کشند. افراد باید نیازها و انتظارات فردی خود را با پزشک خود در میان بگذارند تا مشخص شود که کدام فیلر، بهترین انتخاب برای آنها است. تأثیرات بوتاکس حدود 3 تا 4 ماه باقی خواهد ماند. پس از آن اگر بخواهید نتایج آن را حفظ کنید، به جلسات درمانی اضافه نیاز خواهید داشت

قیمت بوتاکس و فیلر

بسته به اینکه چه مناطقی از صورت تحت درمان قرار می‌گیرد و همچنین نوع مواد مصرفی، قیمت متفاوت خواهد بود که در جلسه مشاوره مشخص خواهد شد.

عوارض جانبی فیلر

اینستاگرام دکتر لادن ناظمی

عوارض جانبی بوتاکس

در مطب پوست و لیزر دکتر لادن ناظمی با مجهز بودن به پیشرفته ترین دستگاه‌ها، و دانش و تجربه کادر درمانی، می‌توانید در زمانی محدود و بدون عوارض، به رفع موهای زائد ناحیه واژن خود در اصفهان بپردازید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های درج شده در انتهای صفحه تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111
تلفن مطب : 32240913 - 031
موبایل مطب : 09336900224

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :صادقی [ 1402-09-07 ]
من چروک های عمیق روی پیشانی داشتم و به پیشنهاد دکتر تزریق فيلر انجام دادم و فکر می کنم تو این یه مورد تزریق فيلر خیلی بهتر بود

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
نتایج سابسیژن چه زمانی مشخص می شود و چقدر دوام دارد؟نتایج سابسیژن چه زمانی مشخص می شود و چقدر دوام دارد؟

سابسیژن روشی به نسبت جدید است که در درمان های جوانسازی، آکنه، انواع اسکار و ضایعات آبله مرغان استفاده می شود. ... ادامه مطلب

تزریق فیلر بهترین روش رفع خط بغض یا ماریونتتزریق فیلر بهترین روش رفع خط بغض یا ماریونت

امروزه از روش های مختلف برای رفع خط اندوه به منظور جوانسازی پوست صورت می توان استفاده کرد ... ادامه مطلب

نکاتی که باید در رابطه با انجام لیزر کیوسوئیچ بدانیدنکاتی که باید در رابطه با انجام لیزر کیوسوئیچ بدانید

دستگاه لیزر کیوسوئیچ یکی از دستگاه های مؤثر در حوزه ی جوانسازی پوست به شمار می رود. ... ادامه مطلب