اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111 - تلفن : 32240913 - 031
مثل فصل ها زیبا باشید

جالپرو بهتر است یا پروفایلو؟

با افزایش سن و بروز اولین نشانه‌های پیری افراد به فکر استفاده از روش‌هایی برای حفظ جوانی و شادابی پوست خود می افتند. برخی افراد نیز دوست دارند علاج واقعه را قبل از وقوع کرده و در سنین پایین‌تر اقداماتی را برای مراقبت از پوست خود انجام می‌دهند. در دنیای امروز برای افراد با پوست‌های مختلف و شرایط سنی متفاوت روش‌های گوناگونی ابداع شده است. روش‌هایی که به کمک آنها می‌توان پیری را به تأخیر انداخته و جلوی از بین رفتن کلاژن، الاستین یا هیالورونیک اسید پوست را گرفت. یکی از این شیوه‌ها تزریق فیلر پروفایلو و جالپرو است که می‌توانید تأثیرات آن را پس از اولین استفاده ببینید. پروفایلو بر اساس فرمول‌بندی که دارد به عنوان عامل حجم‌دهی استفاده نمی‌شود و اگر از تزریق ژل لب و گونه انتظار حجم دهی غیر طبیعی دارید، پروفایلو گزینه مناسبی نیست. پروفایلو در اصل درمانی برای جذب آب است و هیالورونیک اسید موجود در آن به طور یکنواخت در پوست منتشر می‌شود و با جذب آب به پر شدن و درخشندگی و سفت شدن پوست کمک می‌کند. به عبارتی، سایر ژل ها و فیلرهای تزریقی خاصیت پر کنندگی دارند، این در حالی است که پروفایلو خاصیت تقویت کنندگی برای پوست دارد.

جالپرو یک ماده استریل قابل جذب بوده که در زیر پوست تزریق می شود. تزریق این ماده سبب بهبود کیفیت، شفافیت و کاهش چین و چروک پوست می شود. تزریق جالپرو یک روش کاملاً مؤثر و ایمن بوده و به عنوان یک مکمل در کنار بوتاکس کاربرد دارد. از ژل جالپرو با نام ژل چند منظوره نیز یاد شده که به دلیل کارایی بالای آن در رفع چین و چروک ها تا ترمیم جای جوش و آبرسانی پوست با این عنوان شناخته می شود.

شباهت های زیاد این دو شیوه سبب شده تا در بین افراد به طور یکسان رایج باشد؛ اما جهت انتخاب شیوه درست باید قبل از تزریق، باید مشکل پوستی توسط پزشک معاینه شده و بهترین روش مطابق با مشکل انتخاب شود.

برای جوانسازی و بهبود پوست با جالپرو و پروفایلو در اصفهان، می‌توانید به مطب دکتر لادن ناظمی مراجعه نمایید. لطفا جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن32240913 تماس حاصل فرمایید.

ژل جالپرو

جالپرو یک محلول تزریقی قابل جذب مجدد استریل است که به عنوان بیورویتالیزر پوستی عمل می کند که می تواند برای بهبود بافت پوست و به حداقل رساندن چین و چروک پوست صورت استفاده شود. جالپرو از دو بطری کوچک تشکیل شده است که هر کدام حاوی اسیدهای آمینه لیوفیل شده (گلیسین، ال-پرولین، ال-لوسین، ال-لیزین) و دو ویال است که هر کدام شامل هیالورونات سدیم است که باید با اسیدهای آمینه مخلوط شود.

جالپرو در لایه های عمیق پوست به منظور به دست آوردن اثر فوری پرکنندگی، کاهش چین و چروک و مهمتر از همه، آبرسانی طولانی تر و حفظ اثرات زیبایی استفاده می شود. استفاده عمیق از آماده سازی حاوی اسیدهای آمینه در ترکیب آن با دقت بیشتر و سریعتر باعث غنی سازی درم با مواد لازم برای تولید کلاژن می شود. جالپرو به دلیل افزایش ویسکوزیته، برای اصلاح نواحی ظریفی که نیاز به درمان خاصی دارند، مانند ناحیه اطراف چشم، استخوان ابرو یا شقیقه ها نیز استفاده می شود. استفاده از جالپرو باعث ایجاد یک اثر پرکنندگی طبیعی فوری می شود که در بسیاری از موارد برای برجسته کردن و بازیابی ویژگی های طبیعی صورت کافی است.

ژل پروفایلو

پروفایلو اسید هیالورونیک بسیار خالص است که به پوست تزریق می شود. در ابتدا پوست را هیدراته می کند و تولید کلاژن و الاستین طبیعی شما را برای اثر جوانسازی پوست تحریک می کند. پروفایلو حاوی ۳۲ میلی گرم هیالورونیک اسید با وزن مولکولی کم و ۳۲ میلی گرم هیالورونیک اسید با وزن مولکولی بالا است. این ژل یکی از بالاترین غلظت های هیالورونیک اسید را به دست می دهد که در مجموع ۶۴ میلی گرم هیالورونیک اسید در یک سرنگ ۲ میلی لیتری از پیش پر شده است.

جالپرو یا پروفایلو

ویژگی های زیادی وجود دارد که تزریق ژل پروفایلو را از هر محصول دیگری که در حال حاضر در بازار موجود است متمایز می کند. این ژل، واحد های هیبریدی تثبیت‌شده هیالورونیک اسید با غلظت بالا و غلظت پایین ایجاد می‌کند. علی رغم محتوای هیالورونیک اسید بالا، این ژل دارای خواص ضد التهابی و خواص پیش درمانی است که مطالعات بالینی نیز صحت این امر را تصدیق میکنند.

مزایای تزریق پروفایلو و جالپرو

تزریق پروفایلو و جالپرو چگونه است؟

در ابتدا منطقه مورد نظر با استفاده از کرم‌های بیحس کننده تا حد زیادی بیحس میشود. در این صورت کمترین میزان دردی در حین انجام تزریق احساس نخواهید کرد. سپس نقاط مورد نظر توسط پزشک تعیین شده و تزریق در نواحی مشخص شده انجام میشود.

مراقبت های پس از تزریق ژل پروفایلو و جالپرو

توجه کنید که دقت در انجام مراقبت‌های پس از تزریق ژل در میزان اثرگذاری ژل و طبیعی‌تر شدن نتایج آن تأثیر بسزایی خواهد داشت. به علاوه انجام این مراقبت‌ها باعث می‌شود احتمال هرگونه خطری به صفر رسیده و عوارض ایجاد شده زودتر از بین بروند. در صورتی که تزریق ژل را انجام دادید، حتماً مراقبت‌های زیر را انجام دهید:

افراد منع از تزریق جالپرو و پروفایلو

برای انجام اقداماتی مانند جالپرو و پروفایلو، در نظر داشته باشید که این اقدامات برای کسانی که در دوره بارداری یا شیردهی هستند، افراد داری پف و افتادگی پلک بالا، بیماران دیابت (کنترل نشده یا کنترل شده با نامه کتبی از پزشک معالج)، بیماری کلوئید و کسانی که سابقه تزریق پاژ دارند، نباید انجام شود.

ماندگاری ژل جالپرو

میزان ماندگاری جالپرو بسته به فیزیولوژی هر فرد از ۶ ماه تا ۱۲ ماه متغیر خواهد بود.

قیمت ژل جالپرو

قیمت جالپرو در مقایسه با سایر مزوژل های با کیفیت بالا مانند پروفایلو، ارزان تر می باشد. قیمت جالپرو کلاسیک کمی گران تر از قیمت جالپرو مدل HMW می باشد. قیمت جالپرو با توجه اینکه یک محصول وارداتی است، تابع ارزهای خارجی می باشد.

ماندگاری ژل پروفایلو

میزان ماندگاری ژل بر روی پوست در افراد مختلف با یکدیگر متفاوت است؛ اما به طور کلی تا 6 ماه دوام دارد و پس از آن باید تمدید گردد.

اینستاگرام دکتر لادن ناظمی

قیمت ژل پروفایلو

هزینه تزریق پروفایلو به عوامل مختلفی بستگی دارد. به عنوان مثال مرکز زیبایی، پزشک، مقدار ژل و دفعات مورد نیاز برای تزریق.

عوارض پروفایلو و جالپرو

با توجه به اینکه جالپرو حاوی هیالورونیک خالص و آمینو اسید است و پروفایلو هم هیالورونیک است، اگر با تکنیک درست در شخص مناسب توسط پزشک حاذق و متبحر تزریق شود، هیچگونه عارضه‌ای ندارد، مگر کبودی بسیار مختصر که مربوط به محل ورود سوزن است. این کبودی هم اگر ایجاد شود، بسیار اندک است و بین 1 تا 7 روز پس از تزریق از بین خواهد رفت.

اگر پوست گردنتان کشش و انعطاف پذیری خود را ازدست‌ داده است یا اگر پوست و چربی اضافی در زیر چانه و گردن خود مشاهده می‌کنید؛ راه‌حل‌های بسیار عالی مانند جوانسازی پوست گردن با لیزر یا تزریق ژل گردن، گزینه های مناسبی محسوب می‌شوند که توسط دکتر لادن ناظمی در اصفهان قابل انجام می‌باشند. شما می‌توانید برای دریافت وقت مشاوره یا رزرو نوبت با شماره‌تلفن 32240913 تماس بگیرید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111
تلفن مطب : 32240913 - 031
موبایل مطب : 09336900224

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
تأثیر اولتراپی در رفع غبغبتأثیر اولتراپی در رفع غبغب

اولتراپی روشی و غیرتهاجمی و غیر جراحی می باشد که با دستگاه، امواج فراصوت بر لایه های زیرین پوست اثر می گذارد و عمل لیفت پوست را انجام می دهد ... ادامه مطلب

رابطه ی ریزش مو در زنان و یائسگیرابطه ی ریزش مو در زنان و یائسگی

درمان زودرس ریزش مو ممکن است سرعت نازک شدن موها را کاهش دهد و باعث رشد مجدد موها گردد. روشهای درمانی متعددی برای توقف و پیشگیری از ریزش مو مانند مزوتراپی، هیرفیلر و پی آر پی وجود دارد ... ادامه مطلب

جوانسازی با تزریق ژل چگونه است؟جوانسازی با تزریق ژل چگونه است؟

تزریق ژل یک عمل زیبایی است که مانند جادویی برای کاهش چین و چروک پوست صورت و سایر علائم پیری عمل می‌کند. این عمل باعث می‌شود چهره حجم بگیرد و درخشش و طراوت خود را دوباره به دست آورد ... ادامه مطلب