اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111 - تلفن : 32240913 - 031
مثل فصل ها زیبا باشید

چند روز بعد از بوتاکس میشود حمام رفت؟

افزایش سن، باعث ایجاد تغییراتی در بافت پوست می‌گردد. در نتیجه این تغییرات، نشانه‌هایی مانند چین و چروک و افتادگی پوست مشاهده می‌شود که باعث ناراحتی و حتی پایین آمدن اعتماد به نفس افراد می‌گردد. خوشبختانه در حال حاضر روش‌های مختلف بسیاری با هدف جلوگیری و حتی رفع نشانه‌های پیری پوست ایجاد شده‌اند. یکی از رایج‌ترین و مؤثرترین این روش‌ها تزریق بوتاکس به صورت است. این ماده جهت درمان برخی از بیماری ها نیز استفاده می شود؛ اما عمده تمرکز بر روی رفع چروک های پوستی است. ساعت اول پس از تزریق بوتاکس مهم‌ترین زمان در ایجاد نتیجه دلخواه هستند. در طول این مدت است که بوتاکس می‌تواند جابجا شده و در مکان دیگری مستقر شود. خوشبختانه این خطر تنها یک روز طول می‌کشد و شما می‌توانید یک روز بعد از تزریق بوتاکس خود دوش بگیرید.

تزریق ژل یا فیلر و بوتاکس در اصفهان توسط دکتر لادن ناظمی، در محیطی ایمن و مبتنی بر پروتکل‌های بهداشتی، بسته به معیارهای شما و با استفاده از معتبرترین برندها انجام می‌پذیرد. لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های 32240913 و 09336900224 تماس حاصل فرمایید.

کاربرد بوتاکس

مزایای تزریق بوتاکس

بوتاکس

روش انجام بوتاکس خط اخم

ابتدا پزشک باید پوست و وضعیت خطوط ایجاد شده را بررسی کند. شخص باید اخم کند تا پزشک بتواند خطوط و عمق آنها را تشخیص دهد. پزشک، نواحی مناسب برای تزریق را مشخص می نماید و سپس اقدام به تزریق بوتاکس می نماید. نواحی تزریق ابتدا باید کاملاً از مواد آرایشی تمیز شده و سپس با پد الکلی استریل شوند. تزریق بوتاکس تنها چند دقیقه طول می کشد و در بسیاری از مواقع نیازی به بیحسی نمی باشد؛ اما بهتر است که قبل از تزریق بوتاکس بیحسی انجام شود تا از بروز درد و ناراحتی برای فرد جلوگیری شود. بوتاکس با یک سوزن ریز به عضلات خاص و در نواحی تعریف شده تزریق می شود. عمل تزریق، درد و خونریزی ندارد، فقط حین تزریق سوزش مختصری در محل تزریق احساس می شود.

مراقبتهای قبل از تزریق بوتاکس

باید یک هفته قبل از تزریق بوتاکس از مصرف‌ دارو‌های رقیق‌کننده خون دوری کرد. همچنین یک هفته قبل از تزریق بوتاکس، نباید روغن ماهی، ویتامین‌هایی مانند ویتامین E، چای سبز، دارچین، زنجبیل و مشروب خورد. مسکن‌هایی مانند آسپرین و ایبوپروفن را قبل از درمان کنار بگذارید؛ زیرا این نوع دارو‌ها مانع از لخته شدن خون می‌شوند و احتمال بروز کبودی را افزایش می‌دهند.

حدود ۱۰ روز قبل از تزریق بوتاکس از الکل دوری کنید. الکل خون را رقیق کرده و احتمال بروز شرایط خطرساز را افزایش می‌دهد.

مصرف سیگار و قلیان سبب می‌شود تا روند بهبودی به شدت کاهش یابد. در نتیجه می‌توان شاهد بروز عوارض جانبی در حین درمان و بعد از آن بود. به همین دلیل توصیه می‌شود کاندید‌های تزریق بوتاکس حداقل ۱ هفته قبل از تزریق بوتاکس مصرف دخانیات را کنار بگذارند.

از دیگر مواردی که حتماً باید قبل از تزریق بوتاکس به آن توجه داشت، خودداری از برنزه کردن پوست است؛ زیرا پوست‌هایی که دچار آفتاب سوختگی شده‌اند از حساسیت بالایی برخوردار بوده و تا حد امکان پزشک برای جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی، از تزریق بوتاکس در این پوست‌ها خودداری می‌کند.

کسانی که به دنبال تزریق بوتاکس هستند حتماً باید قبل از اقدام به این کار سوابق بیماری خود را با پزشک مربوطه در میان بگذارند. با این کار می‌توان اقدامات لازم قبل و بعد از تزریق را انجام داد. از جمله این بیماری‌ها می‌توان به بیماری‌های مرتبط با سیستم ایمنی بدن، سابقه تبخال ، بیماری‌های عصبی و … اشاره کرد.

مراقبتهای بعد از تزریق بوتاکس

  1. تا 24 ساعت بعد از تزریق، پیاده روی و ورزش نکنید.
  2. تا 4 ساعت بعد از تزریق، دراز نکشید و طولانی مدت خم نشوید.
  3. تا 2 ساعت بعد از تزریق، با عضلات صورت کار کنید و محل‌های تزریق را کمپرس سرد نمایید.
  4. تا 24 ساعت بعد از تزریق بوتاکس، محل تزریق را ماساژ ندهید و حتی کرم نمالید.
  5. تا 24 ساعت بعد از تزریق بوتاکس ، حمام نکنید و از سونا و جکوزی و استخر استفاده نکنید.

موارد منع تزریق بوتاکس

اینستاگرام دکتر لادن ناظمی

ماندگاری بوتاکس

اثرات بوتاکس سه تا شش ماه به طول می انجامد که این مدت اثر گذاری از فرد به فرد می تواند متفاوت باشد. دوام نتیجه تزریق بوتاکس بستگی به عمق و میزان چروک ها، ناحیه ی تزریق و همچنین سن افراد دارد. با بازگشت تدریجی فعالیت عضلات، خطوط چین و چروک ها دوباره ظاهر می شوند و ممکن است نیاز به تزریق مجدد باشد.

هزینه بوتاکس

قیمت بوتاکس همچون سایر عمل‌هایی زیبایی متأثر از برندهای مصرفی در این زمینه، میزان مصرف دارو در نواحی مختلف، همینطور هزینه‌های کلینیک و دستمزد پزشک معالج خواهد بود.

عوارض تزریق بوتاکس

در کلینیک دکتر لادن ناظمی، تزریق ژل گونه یا گونه گذاری در اصفهان با استفاده از بهترین برندهای فیلر موجود و با تکیه بر دانش و کسب سالها تجربه در این زمینه انجام می‌پذیرد؛ و به همین جهت نتایج درخشانی نیز حاصل می‌گردد. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت نوبت با شماره‌های 32240913 و 09336900224 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111
تلفن مطب : 32240913 - 031
موبایل مطب : 09336900224

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
بهترین روش های درمان کک و مک صورت چیست؟بهترین روش های درمان کک و مک صورت چیست؟

کک و مک، لکه‌های تیره رنگ و دایره شکل با قطر حدود ۵ میلی متر روی پوست هستند و به صورت ساده یا ناشی از آفتاب سوختگی بروز می‌کنند. این لکه های پوستی به صورت معمول روی لایه سطحی پوست هستند؛ و اغلب در مناطقی از بدن مانند صورت، شانه‌ها و دست‌ها که بیشتر در معرض تابش اشعه خورشید قرار می‌گیرند؛ به خصوص در ... ادامه مطلب

بهترین روشهای درمان خط اخم عمیق چیست؟بهترین روشهای درمان خط اخم عمیق چیست؟

به خطوط عمودی که بین دو ابرو وجود دارند، خط اخم گفته می شود. در واقع خط اخم ممکن است در هر سنی به وجود بیاید و نمی توان گفت که تنها افزایش سن، باعث ای ... ادامه مطلب

کانتورینگ یا زاویه سازی صورت با تزریق ژلکانتورینگ یا زاویه سازی صورت با تزریق ژل

کانتورینگ صورت روشی است که با انجام آن، سایه روشن‌های متناسب در چهره ایجاد می‌شود. این روش زیبا سازی صورت به شیوه های مختلفی اجرا می‌گردد که یکی از این شیوه ها، کانتورینگ صورت با تزریق ژل است ... ادامه مطلب