اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111 - تلفن : 32240913 - 031
مثل فصل ها زیبا باشید

بهترین و جدیدترین روش غیر جراحی جوانسازی پوست

با افزایش سن و به دلیل کاهش قدرت عضلات و روند کلاژن سازی، پوست صورت استحکام و قابلیت ارتجاعی خود را از دست خواهد داد. نتیجه‌ی این موضوع، ایجاد افتادگی و چروک‌های نسبتاً زیاد صورت می‌باشد. روش‌های مختلفی برای از بین بردن آثار پیری از صورت وجود دارند که از جمله این روش‌ها هایفوتراپی صورت می‌باشد.

روش درمانی هایفوتراپی می تواند یک روش ایمن و مؤثر برای درمان افتادگی پوست و دیگر مشکلات پوست باشد. هایفوتراپی یک روش درمانی جدید غیر جراحی و غیر تهاجمی مشابه اولتراتراپی است که در آن از امواج مافوق متمرکز و فرآیند بهبود طبیعی خود صورت برای لیفت صورت، بهبود وضعیت پوست و سفت کردن افتادگی آن در ناحیه ابرو، گردن، زیر چانه و حتی بالای ناحیه سینه بیمار استفاده می شود. هایفوتراپی میتواند برای تمام کسانی که دارای افتادگی پوست یا شل شدن ملایم پوست هستند، مفید باشد. افراد جوان و دارای ظاهر زیبا نیز که به دنبال حفظ زیبایی و تداوم تولید عادی کلاژن طبیعی در بدن خود هستند، می توانند از این روش درمانی بهره مند شوند.

هایفوتراپی یکی از روشهای غیر جراحی جوانسازی و لیفت پوست است که توسط دکتر لادن ناظمی در اصفهان انجام می‌شود. اگر مایل به جوانسازی پوست با هایفوتراپی هستید با شماره تلفن 32240913 تماس حاصل فرمایید.

کاربردهای هایفو‌تراپی

با توجه به گفته‌ی انجمن جراحی پلاستیک زیبایی ایالات متحده، هایفو و دیگر روش‌های جوانسازی بدون جراحی پوست، می‌توانند جایگزینی برای لیفت صورت باشند.

هایفو برای استفاده‌های زیبایی و جوا‌نسازی پوست مزایای زیادی دارد که برخی از آنها عبارت‌اند از:

  1. کاهش چین و چروک پوست
  2. سفت کردن افتادگی و شل شدگی پوست در ناحیه‌ی گردن و غبغب
  3. لیفت گونه‌ها، ابروها و پلک‌ها
  4. بهبود وضعیت خط چانه
  5. صاف و سفت کردن پوست صورت
  6. لیفت گردن و دکلته
  7. اصلاح طرح لبخند
  8. قابل انجام برای تمام رنگ‌های پوست در هر زمان
جوانسازی پوست

مزایای هایفوتراپی

موارد منع مصرف هایفوتراپی

نحوه انجام هایفوتراپی

در این روش پزشک از ژل اولتراسوند برای صورت و گردن بیمار استفاده میکند. دسته هایفو روی پوست فرد قرار گرفته و سر می خورد. این دسته انرژی اولتراسوند را به پوست منتقل کرده و سلول های پوست را تحریک می کند تا کلاژن تولید کنند و به بازسازی، بهبود و جوانسازی بافت ها کمک می کند.

بسته به شرایط پوست بیمار، پزشک میزان عمق نفوذ به پوست را در دستگاه تنظیم می کند. زمانی که این فرایند در حال انجام است، فرد ممکن است زیر پوست خود احساس گرما یا سوزش کند. برای انجام یک فرایند کاملاً بی درد، فرد توسط یک متخصص بیهوش می شود. جلسه درمان هایفو بین 30 تا 60 دقیقه طول می کشد که این مدت نیز بستگی به شدت مشکلات پوستی دارد.

مراقبت‌های بعد از هایفوتراپی

دوام نتایج هایفوتراپی

برآورد شده است که نتایج عمل هایفو صورت حدود ۲ تا ۳ سال دوام داشته باشد. البته در مورد هایفو تراپی نیز همانند هر عمل زیبایی دیگر، ماندگاری نتایج عمل به عوامل مختلفی از قبیل سیگار کشیدن، وضعیت سلامت عمومی و میزان آسیب دیدگی از نور آفتاب بستگی دارد. مراقبت خوب از پوست می‌تواند ماندگاری نتایج حاصل از عمل هایفوتراپی را افزایش دهد.

اینستاگرام دکتر لادن ناظمی

عوارض هایفوتراپی

هایفوتراپی هیچگونه عوارضی زیادی ندارد. تمامی اقدام هایی که برای زیبایی انجام می شوند دارای عوارض جانبی هستند؛ اما عوارض هایفوتراپی بسیار ناچیز و کم می‌باشند. خطراتی نظیر کمی قرمزی و یا تورم ممکن است پیش بیاید اما مشکلاتی از قبیل خطرات جانبی بیهوشی، درد، ایجاد زخم و یا خطرات دیگری که عمل های جراحی لیفتینگ به همراه دارند در این روش دیده نمی شود. هایفوتراپی بسیار ایمن می باشد؛ اما توجه کنید که باید حتماً توسط یک متخصص با مهارت و با تجربه انجام شود.

در مطب دکتر لادن ناظمی، تزریق ژل در اصفهان با استفاده از بهترین برندهای ژل یا فیلر موجود و با تکیه بر دانش و کسب سالها تجربه در این زمینه انجام می‌پذیرد؛ و به همین جهت نتایج درخشانی نیز حاصل می‌گردد. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت نوبت با شماره‌های 32240913 و 09336900224 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111
تلفن مطب : 32240913 - 031
موبایل مطب : 09336900224

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
درمان چین و چروک صورت با تزریق چربیدرمان چین و چروک صورت با تزریق چربی

تزریق چربی روشی سرپایی و بدون نیاز به بستری شدن و بیهوشی می‌باشد. در این عمل با استفاده از چربی بدن خود شما، و تزریق این چربی به نقاطی که نیاز به افزایش حجم و جوانسازی دارند؛ پوستی جوانتر و شاداب تر می‌یابید ... ادامه مطلب

چرا بهتر است کاشت مژه انجام ندهیم؟چرا بهتر است کاشت مژه انجام ندهیم؟

کاشت مژه یکی از راه هایی است که امروزه میان برخی از خانم ها مورد استقبال بسیاری قرار گرفته تا بتوانند مشکل کم پشتی مژه های خود را حل کنند ... ادامه مطلب

از بین بردن قوز بینی با تزریق ژل بینیاز بین بردن قوز بینی با تزریق ژل بینی

در موارد متعددی قوز بینی به خاطر عواملی غیر از ناهمگونی و برجستگی استخوان تیغه بینی است . با تزریق ژل به قسمت های فرو رفته می توان ظاهر بینی را صاف و قوز و انحنای نازیبا را برطرف کرد . برای اقدام در اولین قدم باید پزشکی متبحر را انتخاب کنید و از نوع و برند ژل آگاه شوید ... ادامه مطلب