اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111 - تلفن : 32240913 - 031
مثل فصل ها زیبا باشید

جوانسازی با تزریق بوتاکس چقدر ماندگاری دارد؟

بالا رفتن سن باعث ایجاد تغییراتی در بافت پوست افراد می‌گردد. در نتیجه این تغییرات، نشانه‌هایی مثل چین و چروک و افتادگی پوست مشاهده می‌شود که باعث ناراحتی و حتی پایین آمدن اعتماد به نفس افراد می‌گردد. خوشبختانه در حال حاضر روش‌های مختلف بسیاری با هدف جلوگیری و حتی رفع نشانه‌های پیری پوست ایجاد شده‌اند. یکی از رایج‌ترین و مؤثرترین این روش‌ها تزریق بوتاکس به صورت است. تزریق بوتاکس به دلیل ایمن بودن، هزینه پایین در مقایسه با عمل‌های زیبایی مشابه، تأثیرگذاری بالا و سریع، عدم نیاز به دوره نقاهت و بروز عوارض جانبی شدید و اذیت کننده به عنوان پرطرفدارترین روش‌های جوانسازی صورت در کلینیک‌های زیبایی شناخته می‌شوند

تزریق بوتاکس در اصفهان توسط دکتر لادن ناظمی با بررسی دقیق شرایط شما، و امکان دستیابی به بهترین نتایج انجام میشود. در صورت تمایل می‌توانید هم‌اکنون با شماره تلفنهای 32240913 و 09336900224 با ما تماس گرفته و با دریافت اطلاعات مورد نیاز، هماهنگی جلسه ملاقات را با مطب ایشان انجام دهید.

مزایای تزریق بوتاکس

نحوه تزریق بوتاکس

روش های تزریق بوتاکس بسته به ناحیه ی مورد نظر جهت تزریق ممکن است در تعداد تزریق مورد نیاز با توجه به عمق و سطح چروک های پوستی متفاوت باشد. در واقع بسته به خواسته های شما و یافته های جراح تعداد و میزان متفاوتی از تزریق برای نواحی مختلف به کار می رود.

پزشک بعد از ضد عفونی کردن ناحیه تزریق، با استفاده از سرنگ، مقادیر مورد نیاز از بوتاکس را به ابرو، پیشانی و اطراف چشم‌ها تزریق می‌نماید. التهاب و قرمز شدن احتمالی پوست امری عادی است و بعد از چند ساعت برطرف می‌شود.

تزریق بوتاکس

مراقبت های قبل از تزریق بوتاکس

قبل از انجام بوتاکس باید یک سری مراقبت ها برای تأثیر بهتر و عدم ایجاد عوارض صورت گیرد. برخی از این مراقبت ها مربوط به مصرف داروهایی است که ممکن است بر روی ماده ی بوتولینوم تأثیر منفی داشته باشند یا تداخل دارویی ایجاد کنند. برای رعایت تمامی مراقبت های قبل از عمل به نکات زیر توجه کنید:

  1. یک هفته قبل از تزریق، داروهای ضد التهابی مانند ایبوپروفن و آسپرین، ویتامین ای، امگا 3 و … مصرف نشود. استفاده از مواد مخدر، مشروبات الکلی حداقل یک روز قبل از تزریق بوتاکس خطرناک است و ایجاد کبودی و خونمردگی می کند. این داروها خاصیت رقیق کنندگی خون دارند و ممکن است در جریان انجام تزریق، پیچیدگی هایی برای فرد به وجود بیاورند. الکل نیز درست چنین خاصیتی دارد و به همین خاطر مصرف آن در روزهای منتهی به تزریق، به هیچ وجه توصیه نمی شود.
  2. اگر به بیماری هایی شایع مانند آنفولانزا و سرماخوردگی مبتلا هستید باید قبل از انجام تزریق، درمان های ضد ویروسی اجرا شود.
  3. اگر به دارو یا ماده ی خاصی حساسیت دارید حتماً به پزشک خود اطلاع دهید. پزشک پیش از انجام تزریق، باید سوابق دارویی و درمانی شما را به طور کامل بداند تا در جریان تزریق، همه چیز را تحت کنترل داشته باشد.
  4. قبل از تزریق بوتاکس آرایش نکنید. در روز تزریق بوتاکس همچنین باید پوست خود را تمیز نگه دارید، کاملاً آرامش داشته باشید و اصلاً نگران نتایج نهایی کار نباشید و با انتظاری معقولانه و منطقی، به سراغ انجام تزریق بروید.

مراقبت های پس از تزریق بوتاکس

پزشکان دستورالعمل های ساده ای برای مراقبت پس از درمان در اختیار شما قرار می دهند و پیروی از این دستورالعمل ها به شما کمک می کند تا اثرات جانبی آن سریع تر از بین بروند. این دستورالعمل ها شامل موارد زیر می باشند:

موارد منع تزریق بوتاکس

  1. کسانی که سابقه حساسیت به این دارو را دارند.
  2. کسانی که بیماریهای عفونی و التهابی فعال در صورت و اطراف آن دارند.
  3. حاملگی‌ و شیردهی
  4. ابتلا به برخی‌ بیماریهای عصبی و روانی‌
  5. مصرف برخی‌ داروها مخصوصاً داروهای قلبی
  6. در کسانی‌ که پوست خیلی‌ ضخیم یا چین و چروک عمیق دارند نتیجه‌ چندان مطلوبی ندارد.

مدت ماندگاری بعد از تزریق بوتاکس

زمان تقریبی ماندگاری تزریق بوتاکس بین 4 تا 6 ماه می رسد. این که تا چه میزان بوتاکس بر روی محل مورد نظر باقی بماند، به میزان تزریق و محل تزریق بستگی دارد. به جز این موارد برخی عوامل دیگر نیز هستند که در پایداری بوتاکس تأثیرگذار می باشند از جمله:

  1. عمق چین و چروک ایجاد شده بر روی پوست
  2. سن شما
  3. میزان انعطاف پذیری پوست و الاستیسیته

اگر چین و چروک ایجاد شده بر روی پوست به میزان زیادی عمیق شده باشد، مسلماً مدت زمان ماندگاری تزریق بوتاکس نیز کاهش می یابد و ممکن است این خطوط به طور کامل محو نشوند.

آدرس اینستاگرام دکتر لادن ناظمی

عوارض بوتاکس صورت

کبودی موقتی شایعترین عارضه جانبی بوتاکس است، در برخی افراد ممکن است سر دردهایی ایجاد شود که در ۲۴ تا ۴۸ ساعت پس از تزریق به پایان می رسند.

اگر تزریق بوتاکس توسط پزشک و در نواحی تعریف شده صورت نگیرد، ممکن است خطراتی در پی داشته باشد که از موارد شایع آن می توان به افتادگی پلک اشاره کرد.

تزریق ژل یکی از روشهای رایج و پرطرفدار برای جوانسازی، فرم دهی و افزایش حجم به صورت و بدن است. ماندگاری و ایجاد ظاهری مطلوب در این روش، ارتباط تنگاتنگی با مهارت در تزریق دارد. به همین دلیل توصیه می‌کنیم برای تزریق ژل یا فیلر به پزشکان مجرب و ماهر مراجعه نمایید تا با نتایج مطلوب مواجه شوید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111
تلفن مطب : 32240913 - 031
موبایل مطب : 09336900224

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
رهایی از گودی زیر چشم با تزریق ژل یا چربیرهایی از گودی زیر چشم با تزریق ژل یا چربی

گودی زیر چشم از جمله مشکلات بدون عارضه رایجی است که بسیاری از افراد به ویژه بانوان را درگیر کرده است. دانستن علل گودی زیر چشم به افراد کمک می کند تا از عواملی که باعث بروز این مساله می شوند پیشگیری کنند ... ادامه مطلب

کدام دستگاه لیزر برای رفع موهای زائد صورت بهتر است؟کدام دستگاه لیزر برای رفع موهای زائد صورت بهتر است؟

امروزه لیزر موهای زائد به عنوان بهترین روش از بین بردن موهای زائد صورت و بدن، شناخته می شود. ... ادامه مطلب

هیالورونیک اسید و مزایای آن برای پوستهیالورونیک اسید و مزایای آن برای پوست

ماده هیالورونیک اسید، مؤثر در آبرسانی و مرطوب نگه داشتن پوست است و در کاهش عمق چروک‌ها، جوانسازی، استحکام و کشش پوست نقش اساسی دارد. هیالورونیک اسید می‌تواند در قالب یک درمان موضعی (مستقیماً بر روی پوست)، مکمل یا از طریق تزریق استفاده شود ... ادامه مطلب