اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111 - تلفن : 32240913 - 031
مثل فصل ها زیبا باشید

درمان قطعی افتادگی صورت

افراد زیادی در سراسر دنیا پس از اتمام دوران نوجوانی و جوانی خود دچار تغییرات عمده ای در بدن و به ویژه پوست صورت خود می شوند که عمده این تغییرات برای هر فردی نامطلوب و ناخوشایند می باشد. از جمله مهم ترین تغییراتی که پوست صورت هر فردی دچار آن خواهد شد، افتادگی و شل شدن پوست صورت می باشد که می تواند چهره شخص را تا چندین سال پیر تر نشان دهد. به همین علت افرادی که به دوران میانسالی می رسند همواره به دنبال روش های درمانی افتادگی و شلی پوست صورت خود می روند؛ نکته مهمی که افراد و به ویژه جوان ها باید مورد توجه قرار دهند، علت شل شدن و افتادگی پوست صورت می باشد. قطعاً با آگاهی یافتن از علل افتادگی پوست صورت می توان زمان بروز این مشکل را به تعویق انداخت. روشها و متدهای بسیار متنوعی برای درمان مشکل شلی و افتادگی پوست ابداع و کشف شده است که در ادامه بدان میپردازیم.

کلینیک پوست مو و لیزر دکتر لادن ناظمی یکی از مراکز معتبر و مجهز است که با ارائه انواع خدمات جوانسازی پوست مانند رفع افتادگی و لیفت پوست، پوستی جوان، شاداب و با طراوت را به شما مراجعین محترم هدیه می‌نماید. جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره‌های 32240913 و 09336900224 تماس حاصل فرمایید.

مزایای لیفت صورت

علت افتادگی پوست صورت

پوست صورت به دلایل مختلفی دچار افتادگی می شود که از مهم ترین دلایل افتادگی پوست صورت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

درمان قطعی افتادگی صورت

رفع افتادگی صورت بدون جراحی

کشیدن و لیفت صورت بدون جراحی جدیدترین پیشرفت در جوانسازی صورت است و ظاهر بسیار جوانتری به فرد می‌بخشد. این روش بسیاری از مزایای لیفت پوست صورت به روش معمول را به فرد می‌بخشد بدون اینکه فرد مجبور شود که تحت عمل جراحی و سپری کردن دوره‌ی نقاهت قرار گیرد. لیفت صورت بدون جراحی می‌تواند حجم ازدست‌رفته صورت را بازیابد، خطوط و چین‌ و چروک‌ را رفع، خط فک و استخوان گونه را بارزتر و افتادگی و شلی پیشانی را برطرف کند.

بهترین روش برای رفع افتادگی صورت

تزریق بوتاکس

یکی از ارزان‌ترین و کم‌خطرترین روش‌ها برای لیفتینگ صورت و درمان افتادگی‌های خفیف تزریق بوتاکس است. این روش با محدود کردن حرکت عضلات مانع از بروز چین و چروک می‌شود و ضمن از بین بردن آنها مانع از افزایش چروک‌ها در پوست شما خواهد شد. ماندگاری این روش حدود ۶ ماه است و در مقایسه با دیگر تکنیک‌های بدون جراحی قیمت کمتری دارد.

تزریق ژل

یکی از اصلی‌ترین روش‌های لیفت غیرجراحی، لیفت صورت با تزریق ژل است. مواد تزریق شده در امتداد گونه‌ها، شقیقه، لب‌ها و زیر چشم حجم مناسبی ایجاد می‌کنند. با ایجاد حجم چین و چروک و فرورفتگی‌های پوست از بین می‌رود و باعث ایجاد پوستی جوان و شاداب می‌شود. پرکننده‌های پوستی از مواد مختلفی تشکیل شده‌اند. مواد شبه ژل مانند اسید هیالورونیک ، اسید پلی لاکتیک یا هیدروکسیلاپاتیت کلسیم در این ژل‌ها وجود دارند. این مواد غنی از رطوبت بوده و باعث صافی پوست می‌شوند. ماندگاری ژل می‌تواند از ۶ ماه تا یک سال باشد.

تزریق چربی

در این روش چربی از بدن خود شخص گرفته شده و در نواحی مورد نظر تزریق می‌شود. تزریق چربی (فیلر) یک روش نیمه تهاجمی است. در این روش سلول‌های چربی از نواحی دیگر بدن از طریق لیپوساکشن استخراج شده و به صورت تزریق می‌شود. با تزریق چربی حجم قسمت‌های مختلف صورت افزایش پیدا می‌کند. سلول‌های چربی با بافت صورت ادغام می‌شوند و برای چندین سال ماندگاری خواهد داشت.

نخ‌های PDO

یکی از روش های لیفت صورت بدون جراحی، لیفت با نخ ، با استفاده از نخ های خار دار یا PDO است. در این روش، نخ های مخصوص استریل شده که قابلیت جذب در پوست دارد، زیر پوست قرار می گیرد و قابل رؤیت نیست. وقتی نخ ها در جای خود قرار گرفتند، فرآیند کلاژن سازی طبیعی پوست صورت و سلول سازی با اثر جذب شدن نخ در بدن، فعال خواهد شد. کار نخ ها، ثابت نگهداشتن موقعیت جدید پوست و بافت ها می باشد که در یک جلسه صورت می پذیرد. سلول های فیبروپلاست پوست، تولید پروتئین کلاژن کرده و سبب سفت شدن پوست و ارتقاء ضخامت بافت زیر پوست می شود. اگر این فرآیند چند بار تکرار شود، لیفت عالی را برای مراجعه کننده به ارمغان خواهد آورد. ماندگاری این روش، ۲ تا ۳ سال است.

لیزر RF فرکشنال

در روش RF فرکشنال از امواج رادیویی برای جوانسازی و لیفتینگ استفاده می‌شود. این امواج می‌توانند بر روند کلاژن سازی پوست تأثیر بگذارند و افتادگی‌های آن را تا حد زیادی برطرف کنند. با استفاده از این تکنیک بدون نیاز به جراحی و البته تزریق می‌توانید پوستی جوان‌تر و جذاب‌تر داشته باشید؛ چراکه امواج رادیویی حالت ارتجاعی پوست را برمی‌گردانند و آن را سفت‌تر می‌کنند. در بیشتر موارد برای اثرگذاری بهتر پزشک بیشتر از یک جلسه تابش این امواج را تجویز می‌کند که با فاصله ۱ ماهه انجام می‌شوند. بعد از تکمیل این جلسات ۳ تا ۵ سال ماندگار است و بعد از آن نیاز به تمدید پیدا می‌کنید.

اندولیفت

یکی دیگر از روش‌های بدون تزریق برای لیفت صورت اندولیفت است. در این تکنیک از نور لیزر با طول موج ۱۴۷۰ نانومتر استفاده می‌شود. این روش بدون نیاز به بیهوشی یا ایجاد زخم و تزریق و در بعضی موارد بدون استفاده از ماده بیحسی موضعی انجام می‌شود و نتایج آن شگفت‌انگیز است. به کمک نور لیزر چربی‌های زیر پوست تجزیه می‌شوند تا شلی و پف ناشی از تجمع آنها از بین برود. علاوه بر این تحریک سلول‌های تولیدکننده کلاژن باعث ترمیم بافت‌های آسیب دیده و سفت شدن پوست خواهد شد. اندولیفت تنها نیاز به یک جلسه دارد. البته در بعضی موارد نادر ممکن است پزشک نیاز به بیشتر از یک جلسه را تشخیص دهد. افراد بعد از انجام آن تا ۳ سال نیازی به تمدید ندارند.

لیزر درمانی

از لیفت با لیزردرمانی برای ایجاد پوستی صاف استفاده می‌شود. این روش باعث تولید مجدد سلول‌های پوستی ‌شود. افرادی که بر اثر افزایش سن پوست ناصافی دارند، این روش را می‌توانند امتحان کنند. لیزردرمانی برای پوست‌هایی که در معرض آفتاب آسیب دیده یا به دلیل جای جوش و لک ناهموار است، توصیه می‌شود. پزشک با توجه به نیاز شخص نوع لیزر را مشخص می‌کند. لیزر باعث کلاژن‌سازی در لایه‌های زیرین پوست بدون آسیب به لایه‌های بالایی می‌شود. ممکن است، پزشک چند جلسه درمان با لیزر تجویز کند. نتایج حاصل از لیزردرمانی عموماً تا چندین سال ماندگار است. بهبودی کامل تا چند روز طول می‌کشد و ممکن است، شخص کمی سوزش، قرمزی یا ورم را مشاهده کند.

میکرونیدلینگ

میکرونیدلینگ از دیگر روش‌هایی است که به رفع افتادگی پوست و صافی آن کمک می‌کند. در این روش پزشک با استفاده از سوزن‌های کوچک انرژی و گرمایی را به لایه‌های زیرین پوست می‌فرستد. این انرژی باعث تولید کلاژن و بافت پوستی جدید می‌شود. با استفاده از میکرونیدلینگ می‌توان زخم‌ها و لک‌های پوستی را نیز از بین برد. ممکن است، پزشک برای دستیابی به بهترین نتیجه چند جلسه میکرونیدلینگ را به شما توصیه کند. پس از انجام میکرونیدلینگ ممکن است، کمی سوزش روی پوست صورت احساس کنید. همچنین قرمزی پوست برای چند روز باقی می‌ماند. ایجاد عفونت، روند بهبودی طولانی و ماندگاری جای زخم از عوارض نادر این روش هستند.

کرایولیپولیز

کرایولیپولیز یک روش انجمادی برای حل چربی اضافی است. اگر شخص چربی اضافی زیر چانه داشته باشد، پزشک پیش از انجام سایر روش‌های لیفت از کرایولیپولیز برای مشخص شدن خط فک استفاده می‌کند. این کار باعث می‌شود، اثر لیفتینگ بهتر دیده شود. این روش کاملاً بدون درد است و در یک یا دو جلسه انجام می‌شود.

هایفوتراپی (اولتراپی)

هایفوتراپی (HIFU) پیشرفته‌ترین فناوری مورد تأیید FDA است. یکی از تکنیک‌های غیرتهاجمی لیفتینگ صورت است. در این روش از انرژِی اولتراسوند استفاده می‌شود. این انرژی به لایه‌های عمیق پوست نفوذ می‌کند و از این طریق باعث تحریک بافت پوست و افزایش تولید کلاژن می‌شود. نتیجه حاصل از اولتراپی بین چند ماه تا یک سال ماندگاری دارد. تنها یک جلسه درمان لازم است. عوارض آن کوتاه مدت بوده و احتمال مشاهده قرمزی و ورم وجود دارد. در موارد نادر تا چند روز کبودی و بیحسی در صورت احساس می‌شود.

کربوکسی تراپی

در روش کربوکسی‌ تراپی گاز CO2 در لایه‌های میانی پوست انتشار پیدا می‌کند. در این حالت اکسیژن رسانی در آن ناحیه کم می‌شود. کمبود اکسیژن مغز را تحریک کرده و خون و مواد مغذی را به قسمت مورد نظر می‌رساند. این روند باعث تشکیل کلاژن بیشتر و جوانسازی پوست می‌شود. پزشک با توجه به نوع پوست ممکن است، بین یک تا چند جلسه در هفته و به مدت چند هفته این درمان را ادامه دهد.

اینستاگرام دکتر لادن ناظمی

قیمت لیفت صورت

هزینه لیفت صورت بسته به نوع روش انتخابی از سوی پزشک، متفاوت می باشد. در برآورد هزینه لیفت صورت عواملی نظیر:

دخیل می باشند. این هزینه ها در جلسات مشاوره بعد از انجام معاینات دقیق و انتخاب روش مورد استفاده برای لیفت صورت، تعیین و به اطلاع بیمار رسانده خواهد شد.

یکی از روشهای نسبتا جدید زیبایی و جوانسازی چشم، لیفت چشم گربه ای است که با روشهایی مانند بوتاکس چشم گربه ای در اصفهان و لیفت با نخ توسط دکتر لادن ناظمی انجام می شود. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر درباه لیفت چشم گربه ای با بوتاکس با شماره‌های 32240913 و 09336900224 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111
تلفن مطب : 32240913 - 031
موبایل مطب : 09336900224

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :ندا سلیمی [ 1402-09-02 ]
سلام مادر من56 سالشونه ولی با سه جلسه هایفوتراپی پوست صورتشون لیفت شد و بسیار سفت، خیلی هایفو تراپی عالیه

سپیده [ 1402-09-01 ]
سلام من هایفو انجام دادم به نظر من برای شلی پوستم خوب بود البته همراه هایفو مزونیدلینگ هم انجام دادم در کل راضی بودم

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
پس از تزریق ژل یا فیلر چه اقدامات باید انجام دهید؟پس از تزریق ژل یا فیلر چه اقدامات باید انجام دهید؟

یکی از پرطرفدارترین روش‌ هایی که این روزها به منظور جوانسازی و بهبود ظاهر پوست مورد استفاده قرار می‌ گیرند، تکنیک‌ های تزریق هستند. ... ادامه مطلب

تزریق چربی چیست و چه مزایایی دارد؟تزریق چربی چیست و چه مزایایی دارد؟

تزریق چربی روشی است که برای افزایش حجم و جوانسازی پوست انجام میشود. در این روش از چربی بدن خود فرد به عنوان یک فیلر استفاده می‌شود. فیلرها یا حجم‌دهنده‌های پوستی، دسته‌ای از مواد تزریقی هستند که با ورود به لایه‌ای از پوست، موجب حجم‌دهی و جوانسازی پوست می‌شوند ... ادامه مطلب

رهایی از گودی زیر چشم با تزریق ژل یا چربیرهایی از گودی زیر چشم با تزریق ژل یا چربی

گودی زیر چشم از جمله مشکلات بدون عارضه رایجی است که بسیاری از افراد به ویژه بانوان را درگیر کرده است. دانستن علل گودی زیر چشم به افراد کمک می کند تا از عواملی که باعث بروز این مساله می شوند پیشگیری کنند ... ادامه مطلب