اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111 - تلفن : 32240913 - 031
مثل فصل ها زیبا باشید

تزریق فیلر به شقیقه برای درمان فرو رفتگی شقیقه ها

شقیقه‌ ها در کنار صورت، درست در نزدیکی چشمان قرار دارند، به طوری که دم ابروها در جلوی شقیقه‌ ها به پایان می‌رسد و قسمت بالایی آن به پیشانی ختم می‌شود. در طول روند افزایش سن و علل خارجی دیگر، حجم و برجستگی شقیقه‌ را از دست می‌دهیم. بافت نرم و استخوان همزمان با تغییرات ماهیچه و فاشیا (بافت‌های همبند) تحلیل می‌رود و این موضوع سبب کاهش حمایت ساختاری در ناحیه شقیقه می‌شود که منجر به چین خوردگی، ایجاد چین و چروک و کاهش برجستگی و شادابی شقیقه می‌شود. اگر می‌خواهید فرو رفتگی‌های شقیقه‌ های خود را کاهش دهید می‌توانید از تزریق فیلر برای برطرف کردن ایرادات آن استفاده کنید. مواد تشکیل دهنده فیلرها به دلیل سازگاری که با بدن انسان دارند، به عنوان یک پرکننده پوستی انتخاب مناسبی به شمار می‌روند به طور تجربی ثابت شده است که تزریق پرکننده‌های پوستی برای شقیقه‌ها بسیار مؤثر است. هدف از استفاده از پرکننده برای شقیقه ها بهبود چهره شما می باشد.

اقدامات زیبایی، افزایش حجم و جوانسازی پوست صورت و بدن توسط دکتر لادن ناظمی ، با تکیه بر دانش و مهارت ایشان، و با مطلوب ترین نتایج انجام می‌شود. تزریق فیلر به شقیقه در اصفهان نیز از جمله اقداماتی است که می‌تواند با کمترین عوارض و ایجاد زیبایی طبیعی به وسیله ایشان صورت پذیرد. اگر مایل به بهره مندی از این خدمت می‌باشید؛ لطفا با شماره‌های 32240913 و 09336900224 تماس حاصل فرمایید.

فیلر شقیقه چیست؟

تزریق فیلر شقیقه روشی کاملاً ایمن و مفید برای رفع گودی به وجود آمده در شقیقه‌ها است. شقیقه‌ها معمولاً با افزایش سن دچار گودی می‌شوند و این گودی ممکن است طراوت و شادابی که خود یا اطرافیانتان انتظار دارید را از بین ببرد. تزریق فیلر به شقیقه روشی است که می‌تواند تا حدود زیادی به رفع این مشکل کمک کند. مواد تشکیل دهنده فیلرها می توانند از انواع مختلفی باشند که برخی از آنها به صورت طبیعی و برخی مصنوعی هستند. یکی از رایج ترین ترکیبات مورد استفاده در پرکننده های پوستی، اسید هیالورونیک (HA) است. HA ماده ای است که به طور طبیعی در پوست ما وجود دارد و در نگه داشتن آبرسانی و حجم دهی پوست نقش عمده ای دارد.

علل فرو رفتگی شقیقه

برخی از افراد دچار پیری زودرس می‌شوند و ممکن است فرورفتگی شقیقه‌هایشان زودتر از موعد نمود پیدا کند. موارد زیر، نیز می‌توانند علل به وجود آمدن فرورفتگی شقیقه در افراد باشند.

تزریق فیلر به شقیقه

مزایای تزریق فیلر به شقیقه

اصلاح ساختار صورت

صورت هر فردی دارای یک ساختار مشخص است. اگر هر گونه مشکلی در صورت فرد به وجود آید، این ساختار از بین می‌رود. شقیقه‌ها دارای ظاهری مشخص هستند که گودی یا چین و چروکی که به خاطر گذر عمر در این ناحیه ایجاد می‌شوند، ساختار صورت را دچار تغییراتی می‌کنند.

افزایش رطوبت رسانی به پوست

رطوبت کافی اگر به پوست نرسد، به مرور زمان پوست کیفیت خود را از دست داده و حالت ارتجاعی آن از بین می‌رود. تزریق ژل به شقیقه کمک می‌کند تا پوست شرایط بهتری از نظر جذب رطوبت داشته باشد. مرطوب بودن پوست باعث نرمی و لطافت آن می‌شود و از طرفی دیگر منجر به جلوگیری از خشک شدن پوست نیز می‌گردد.

سرعت عمل بالا

یکی از مزایای اصلی تزریق فیلر شقیقه، سرعت عمل بالای این تکنیک است. با توجه به مقدار ژل بسیار کمی که برای این کار مورد نیاز است، معمولاً در مدت زمان اندکی تزریق فیلر شقیقه انجام می‌شود. سرعت عمل بالا باعث شده تا همه اقشار جامعه بدون اینکه اختلالی در کار آنها ایجاد شود، بتوانند از این روش زیبایی استفاده کنند.

عدم نیاز به جراحی

با توجه به اینکه هیچ‌گونه جراحی برای تزریق ژل به شقیقه‌ها نیاز نیست، معمولاً عوارض آن هم بسیار کم و ناچیز هستند. به همین خاطر حتی افرادی که حساسیت بالایی نسبت به سلامتی خود نشان می‌دهند هم می‌توانند از این روش برای رفع گودی و چین و چروک شقیقه‌های خود استفاده نمایند. معمولاً تزریق فیلر یا ژل با کمترین ریسک ممکن انجام می‌شود.

نتیجه طبیعی

بعد از تزریق فیلر شقیقه همه چیز کاملاً طبیعی به نظر می‌رسد و هیچگونه علامت و نشانه غیر طبیعی در صورت مشاهده نمی‌شود. شاید همین موضوع است که به محبوبیت هر چه بیشتر تزریق ژل در بین اقشار مختلف جامعه منجر شده است.

مقرون به صرفه

تزریق فیلر شقیقه نسبت به سایر روش‌هایی که برای رفع گودی و چین و چروک شقیقه اجرا می‌شوند، بسیار مقرون به صرفه است. به همین خاطر است که در این روش با صرف کمترین هزینه ممکن می‌توان بهترین نتیجه را مشاهده کرد.

تزریق فیلر شقیقه

اقدامات قبل از تزریق فیلر شقیقه

اگرچه درمان با تزریق فیلر خطری ندارد؛ اما لازم است که پیش از درمان، سوابق پزشکی خود را ارائه دهید؛ زیرا حساسیت‌های خاص، مشکلات نورولوژیکی و پوستی یا داروها می‌توانند سلامت و نتیجه کار را با مشکل مواجه کنند. اگر از داروهای ضدالتهاب غیراستروئیدی (مانند آسپرین، ایبوپروفن، ناپروکسن) یا رقیق کننده خون استفاده می‌کنید، باید به پزشک اطلاع دهید؛ زیرا این داروها احتمال کبودی را افزایش می‌دهند.

مراقبت های بعد از تزریق فیلر شقیقه

لیفت شقیقه با تزریق فیلر برای چه کسانی مناسب است؟

افراد نامناسب جهت تزریق فیلر به شقیقه

تزریق فیلر یکی روشهای جوانسازی بی‌خطر و امن است؛ ولی در این مواقع استفاده از آن توصیه نمی‌شود:

ماندگاری فیلر شقیقه

نوع فیلر تزریق شده و سن شما در زمان تزریق اولیه از مهم‌ترین عوامل تأثیرگذار در ماندگاری تزریق ژل شقیقه هستند. با توجه به این عوامل، آثار ناشی از تزریق ژل در ناحیه گیجگاهی از ۶ ماه تا یک سال دوام خواهند داشت.

قیمت فیلر شقیقه

هزینه‌ این روش به تجربه‌ پزشک، نوع فیلر مورد استفاده، موقعیت جغرافیایی و وسایل موردنیاز برای درمان نیز بستگی خواهد داشت.

اینستاگرام دکتر لادن ناظمی

عوارض فیلر شقیقه

تزریق فیلر به شقیقه یکی از بهترین روش‌های درمانی برای پر کردن حجم از دست رفته پوست در این قسمت از صورت و کمک به فرم گرفتن بهتر ابرو و چهره است. عوارضی برای این تکنیک نیز وجود دارد که غالباً این عوارض، طبیعی بوده و بعد از چند روز برطرف می‌گردند:

یکی از روشهای نسبتا جدید زیبایی و جوانسازی چشم، لیفت چشم گربه ای است که با روشهایی مانند بوتاکس چشم گربه ای در اصفهان و لیفت با نخ توسط دکتر لادن ناظمی انجام می شود. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر درباه لیفت چشم گربه ای با بوتاکس با شماره‌های 32240913 و 09336900224 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111
تلفن مطب : 32240913 - 031
موبایل مطب : 09336900224

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :فاطیما [ 1402-08-28 ]
سلام آیا نوع فیلری که برای تزریق به شقیقه با فیلری که مثلا برای لب تزریق میشه یکیه ؟ و اینکه عوارض اصلا نداره ؟

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
کاربرد و مزایای پلاسما فرکشنالکاربرد و مزایای پلاسما فرکشنال

پلاسما فرکشنال یک روش جوانسازی پوست است که برای درمان هدفمند نواحی مشکل‌دار، جای زخم و جوش، کاهش چین‌وچروک‌های ریز و عمیق، ایجاد علائم کششی و تحریک پوست به تولید کلاژن و الاستین به‌منظور بهبود قابلیت ارتجاعی پوست، یکسان‌سازی رنگ پوست و تحریک بافت‌های پیوندی، استفاده می‌شود ... ادامه مطلب

تزریق هیالورونیداز و هیالورونیک اسیدتزریق هیالورونیداز و هیالورونیک اسید

هیالورونیداز (hyaluronidase) آنزیمی است که 5 شکل مختلف آن در بدن انسان و نیز اشکال مختلفی از آن در برخی پستانداران دیگر بصورت طبیعی تولیدمی‌شود. عملکرد این آنزیم در بدن، تجزیه‌ی ملکول‌های هیالورونیک اسید است و نفوذپذیری بافت در نتیجه‌ی این شکست افزایش می‌یابد ... ادامه مطلب

نکات مهم در تزریق فیلر چانهنکات مهم در تزریق فیلر چانه

یکی از روشهای زیبایی نسبتاً متداول، تزریق فیلر به چانه است که جزو امن ترین راه‌ها برای دستیابی سریع و آسان به یک چانه برجسته‌تر و زیباتر می‌باشد ... ادامه مطلب