اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111 - تلفن : 32240913 - 031
مثل فصل ها زیبا باشید

تزریق فیلر برای لیفت پیشانی و ابرو

با افزایش سن، پوست نیز دستخوش تغییراتی می گردد که آثار آن در ناحیه پیشانی و شل شدن و افتادگی پوست به همراه پیدایش چین و چروک های عمیق و آشکار در سطح پوست می باشد. این تغییرات عمدتاً ناشی از کاهش انعطاف پذیری پوست به دلیل تغییر در تناسب بافت های کلاژن و الاستین و همچنین کاهش میزان آب پوست، کاهش میزان بافت چربی و ضعیف شدن ماهیچه های لایه زیرین پوست می باشد. گاهی به دلیل عوامل دیگر، میزان چربی های زیر پوست به تدریج کمتر شده و پوست، حالت ارتجاعی خود را از دست می دهد و حالت شل شدگی پیدا میکند. تزریق فیلر، پیشانی را به سمت بالا لیفت می‌دهد و در این ناحیه بر میزان چین و چروک‌های پوستی نیز تأثیر گذاشته و پوست را جوان می‌کند. فیلرها از انواع مواد مختلف شامل پرکننده‌های اسید هیالورونیک (HA)، پرکننده‌های کلسیم هیدروکسیلاپاتیت کلسیم، پرکننده‌های اسید پلیلاکتیک و پرکننده‌های کلاژن ساخته می‌شوند.

تزریق فیلر پیشانی در اصفهان توسط دکتر لادن ناظمی با بهترین نتایج همراه است. دکتر ناظمی با بهره گیری از سالها تجربه و کسب مهارت در تزریق ژل ، یکی از بهترین پزشکانی هستند که اینگونه خدمات را به مراجعین مطب خود ارائه می‌نمایند. اکر مایل به کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌باشید؛ لطفا با شماره تلفن 32240913 تماس حاصل فرمایید.

مزایای تزریق فیلر پیشانی

تزریق فیلر پیشانی

  1. تزریق فیلر پیشانی یک متد زیبایی سرپایی است که در مرحله اول آن پزشک نقاطی خاص پیشانی را که نیاز به تزریق دارند را با مارکر مشخص می‌کند.
  2. قبل از شروع تزریق، پیشانی تحت تزریق داروی بیحسی قرار می‌گیرد، این بیحسی بسته به میزان تزریق بین 1 الی 2 ساعت ماندگاری دارد.
  3. تزریق فیلر در نقاط مشخص شده شروع می‌شود. فیلرها موادی هستند که هنگام تزریق به پوست پیشانی شما موقتاً نرم می‌شوند و پزشک می‌تواند با ماساژ آرام آنها را در جای خود تثبیت و پخش آنها را یکنواخت کند.
تزریق فیلر برای لیفت پیشانی

آمادگی قبل از تزریق فیلر پیشانی

مراقبت‌های بعد از تزریق فیلر پیشانی

کاندید مناسب تزریق فیلر پیشانی

  1. افرادی که با افزایش سن از بروز چین و چروک‌های عمیق در ناحیه پیشانی خود رنج می‌برند.
  2. افرادی که از وجود هرگونه چین و چروک‌های عمقی در ناحیه بین ابروها رنج می‌برند.
  3. افرادی که از افتادگی پوست ناحیه پیشانی خود رضایت ندارند.

کاندید نامناسب تزریق فیلر پیشانی

میزان ماندگاری فیلر

ماندگاری تزریق فیلر پیشانی بستگی به جنس و نوع فیلر دارد. به طور مثال، فیلر اسید هیالورونیک تقریباً ۴ الی ۶ ماه ماندگاری دارد که نیاز به چندین دوره ترمیم دارد.

قیمت فیلر پیشانی

هزینه تزریق ژل با استفاده از فیلر یا پرکننده‌های پوست بستگی به نوع و برند ژل استفاده شده میزان تزریق، ناحیه درمان و تعداد سرنگ‌های تزریق ژل و دستمزد پزشک برای دستیابی به نتایج مطلوب دارد؛ بنابراین هزینه تزریق فیلر در افراد متفاوت است.

اینستاگرام دکتر لادن ناظمی

عوارض فیلر پیشانی

روش تزریق فیلر اگر به درستی انجام نگیرد موجب بروز عوارض شدید و آسیب‌های جبران‌ناپذیر خواهد شد. اگر سوزن‌ها با زاویه‌ای مناسب وارد بافت پوست نشوند، ممکن است موجب عفونت شدید پوست شوند. همچنین در برخی از موارد مشاهده شده است که میزان فیلر تزریق شده به پوست، بیش از حد نیاز بوده و موجب برجسته شدن پیشانی شده است.

از دیگر عوارض این روش می‌توان به خونریزی شدید پس از تزریق فیلر در برخی از موارد اشاره کرد. همچنین، عوارضی نظیر تورم ایجاد اسکار و نامتقارن جلوه دادن پیشانی در برخی از موارد مشاهده شده است. توجه داشته باشید که این عوارض زمانی رخ می‌دهند که عمل تزریق فیلر به درستی انجام نشود.

برای درمان لک صورت با تزریق مزوژل پروسترولین در اصفهان، می‌توانید به مطب دکتر لادن ناظمی مراجعه نمایید. لطفا جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن32240913 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111
تلفن مطب : 32240913 - 031
موبایل مطب : 09336900224

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :رسولی [ 1402-09-03 ]
سلام پدرم چروک های عمیق توی پیشانی دارن، میتونن فيلر یا ژل پیشانی انجام بدند، کی تغییر رو احساس میکنن؟

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
معرفی فیلر پلوریال کلاسیکمعرفی فیلر پلوریال کلاسیک

یکی از بهترین روش ها برای کاهش چین و چروک صورت و فرم دهی به صورت استفاده از ژل یا پرکننده ها می باشد ... ادامه مطلب

پماد زینک اکساید در چه مواردی استفاده می شود و چه عوارضی دارد؟پماد زینک اکساید در چه مواردی استفاده می شود و چه عوارضی دارد؟

زینک اکساید یا زینک اکسید ماده سفید رنگی است که با اکسید کردن عنصر زینک یا روی تولید می شود. ... ادامه مطلب