اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111 - تلفن : 32240913 - 031
مثل فصل ها زیبا باشید

تزریق بوتاکس برای لیفت چشم گربه ای بدون عمل

ابروهای افتاده، افتادگی پلک ها و ظاهر خسته چشم، آزاردهنده ترین نشانه های روند پیری در قسمت بالایی صورت هستند. افزایش سن، ژنتیک و قرار گرفتن در معرض نور خورشید باعث افتادگی یا پتوز ابروها، پلک چشم می شود. این حالت معمولاً در نزدیکی دم ابروها، جایی که عضله پیشانی برای بلند نگه داشتن ابروها ضعیف است، قابل توجه می باشد. روش های مختلفی برای لیفت ابرو و چشم وجود دارد که شامل بوتاکس، پرکننده ها، نخ ها و جراحی می شود. نوروتوکسین‌هایی مانند بوتاکس با شل کردن ماهیچه‌هایی که معمولاً ابروها را به سمت پایین می‌کشند، عمل می‌کنند. در نتیجه به عضلات پیشانی اجازه می‌دهند تا ابروها را بدون مقاومت بالا بکشند. این روش اجازه می دهد تا قوس چشمگیر و قسمت بیرونی ابرو به طور طبیعی به سمت بالا شناور شود. در این حالت ابرو لیفت شده به نظر میرسد و حالت چشم گربه ای به چهره می دهد.

یکی از روشهای نسبتا جدید زیبایی و جوانسازی چشم، لیفت چشم گربه ای است که با روشهایی مانند بوتاکس چشم گربه ای در اصفهان توسط دکتر لادن ناظمی انجام می شود. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر درباه لیفت چشم گربه ای با بوتاکس با شماره‌های 32240913 و 09336900224 تماس حاصل فرمایید.

مزایای لیفت چشم با بوتاکس

لیفت چشم گربه‌ای با بوتاکس

تزریق بوتاکس برای لیفت چشم گربه ای

اقدامات قبل از تزریق بوتاکس

مراقبت‌های پس از لیفت شقیقه با بوتاکس

  1. بعد از تزریق بوتاکس تحت هیچ شرایط سر را خم نکنید.
  2. حداقل تا ۱۲ ساعت بعد از تزریق بوتاکس، از بلند کردن جسم سنگین پرهیز کنید.
  3. معمولاً تا ۱۲ ساعت رانندگی و حرکت دادن بیش از اندازه سر ممنوع است.
  4. حتماً ۲۴ ساعت بعد از تزریق، از اعمال فشار روی محل تزریق پرهیز کنید.
  5. تا ۲۴ ساعت بعد از تزریق، از دوش آب گرم استفاده نکنید.
  6. حضور در سونا، جکوزی و استخر تا ۲۴ ساعت پس از تزریق ممنوع است.
  7. حداقل تا ۱۵ روز، از انجام اپیلاسیون، لیزر و اعمال این‌ چنین پرهیز کنید یا پزشکتان را در جریان بگذارید.

ماندگاری لیفت چشم گربه ای با بوتاکس

معمولاً نتایج و اثرات تزریق این نوع از بوتاکس ها پس از انجام اولین تزریق مشاهده می شود و با توجه به نوع برند انتخاب شده برای بوتاکس بین 3 الی 6 ماه نتایج آن ماندگار است و پس از آن نیاز به تمدید دارد.

قیمت لیفت چشم گربه ای با بوتاکس

هزینه لیفت شقیقه با بوتاکس، بستگی به برند بوتاکس تزریق شده، محل تزریق، خدمات و تجربه پزشک متخصص دارد. هرچه امکانات بیشتری در محل تزریق فراهم شده باشد و تجربه پزشک در تکنیک تزریق بالاتر باشد، احتمالاً هزینه بالاتری باید پرداخت کنید.

اینستاگرام دکتر لادن ناظمی

عوارض لیفت چشم گربه ای با بوتاکس

برخی از عوارض جانبی بعد از تزریق بوتاکس ناحیه چشم رخ می‌دهند که امری طبیعی است. برخی از این عوارض می‌توانند باعث کوچک شدن چشم شوند از جمله:

  1. تورم: از این عوارض جانبی می‌توان به تورم و قرمزی اشاره کرد که خطر جدی را به دنبال ندارند و فقط به علت ورود سوزن و بوتاکس به ناحیه مورد نظر بروز کرده‌اند. گاهی اوقات این عوارض جانبی شایع باعث کوچک‌تر شدن چشم می‌شوند و معمولاً فقط طی چند روز بعد از انجام تزریق بوتاکس ناحیه چشم ماندگار هستند و بعد از گذشت دوره چند روزه به طور کامل فروکش می‌کنند. با فروکش کردن تورم حاصل از انجام تزریق ناحیه چشم، کوچکی چشم هم از بین می‌رود و اندازه آن به حالت عادی خود باز می‌گردد.
  2. افتادگی پلک: خطای یک پزشک یا اپراتور بی‌تجربه می‌تواند منجر به افتادگی پلک شود. شایع‌ترین واکنش منفی به تزریق بوتاکس در اطراف چشم افتادگی پلک است که به آن پتوز یا بلفاروپتوز نیز می‌گویند. حدود 5 درصد از افرادی که بوتاکس می‌کنند دچار افتادگی پلک می‌شوند و اگر یک پزشک ماهر تزریق را انجام دهد، این عدد به کمتر از 1٪ کاهش می‌یابد.
  3. مشکل در بستن چشم ها
  4. بیحسی در اطراف چشم
  5. ضعف عضلانی موقت

لیزر درمانی در کلینیک دکتر لادن ناظمی در اصفهان برای جوانسازی ، رفع موهای زائد ، درمان جوش و جای جوش و رفع بسیاری از مشکلات پوست بکار برده می‌شوند. لطفا جهت دریافت نوبت و کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های 32240913 و 09336900224 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111
تلفن مطب : 32240913 - 031
موبایل مطب : 09336900224

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :آذر گل محمدی [ 1402-09-01 ]
سلام خسته نباشید خانم دکتر من میخوام لیفت چشم گربه ایی انجام بدم و خیلی دوست دارم چشمام کشیده تر بشه البته همیشه بوتاکس میکردم ولی این لیفت چشم گربه ایی رو میخواستم بپرسم به وضوح مشخصه ک چشم لیفت میشه

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
چه عواملی باعث تخریب کلاژن می شوند؟چه عواملی باعث تخریب کلاژن می شوند؟

کلاژن فراوان‌ترین پروتئین بدن ما و یکی از مواد اصلی تشکیل‌دهنده‌ی استخوان، ماهیچه‌ها، غضروف‌ها، تاندون‌ها و پوست است. همچنین در بخش‌های دیگر بدن ازجمله رگ‌ها، قرنیه‌ی چشم و دندان‌ها یافت می‌شود ... ادامه مطلب

ویژگی های لیزر الکساندرایت کندلاویژگی های لیزر الکساندرایت کندلا

در لیزر کندلا الکساندرایت جذب انرژی توسط ریشه مو انجام می‌گیرد. اگر مو، ضخیم و تیره باشد با تاباندن لیزری با انرژی پایین، انرژی کافی را به خود جذب می کند؛ اما برای اثربخشی روی موهای نازک، نیاز به واردکردن انرژی بیشتری در مدت زمان کوتاه‌تری است ... ادامه مطلب

هایفوتراپی چیست و نتایج آن چگونه است؟هایفوتراپی چیست و نتایج آن چگونه است؟

هایفوتراپی یک نوع روش برای ایجاد جوانسازی پوست است که با استفاده از متد پیشرفته صوتی مورد استفاده قرار می گیرد. در این روش امواج صوتی به سطوح زیرین پوست نفوذ کرده با تحریک کلاژن می توانند به از بین بردن چین و چروک های پوستی و سفت شدن پوست کمک کنند ... ادامه مطلب